eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Zawiercie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego
Numer ogłoszenia: 16606 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 517226 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowonice realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 7415 m, położonych na terenie wsi Niegowonice, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Grabowa realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którym sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 6153 m, położonych na terenie wsi Grabowa, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Do obowiązków Inspektora w zakresie obu Zadań będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją (przedmiarem robót), przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 3) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, oraz żądanie przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 11) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskania zgody Projektanta na zmiany, 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 13) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 15) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót budowlanych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 16) kontrolowanie stosowania przez Realizującego przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawane poleceń w tym zakresie, 17) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 18) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego, 19) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, 20) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Realizującego, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 23) poświadczenie terminu zakończenia robót, 24) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją roboty budowlanej 26) udział w przeglądach dróg w okresie 60 miesięcznej gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; udział w obiorach wykonanych prac w czasie okresu gwarancji, 27) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac po stosownych konsultacjach i uzyskaniu zgody Zamawiającego, 28) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 29) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 30) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 31) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 32) po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek i szkód, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z gwarancji, 33) sprawdzenie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości dokonania odbioru końcowego, 34) inne zadania wynikające z przepisów prawa 35) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego roboty budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - Niegowonice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy PRIMEX, Al. Jana Pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91239,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35547,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35547,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38868,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego - Grabowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy PRIMEX, Al. Jana Pawła II 132, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91239,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32718,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32718,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38868,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.