eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Zawiercie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego
Numer ogłoszenia: 517226 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowonice realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 7415 m, położonych na terenie wsi Niegowonice, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Grabowa realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którym sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 6153 m, położonych na terenie wsi Grabowa, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Do obowiązków Inspektora w zakresie obu Zadań będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją (przedmiarem robót), przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 3) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, oraz żądanie przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 11) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskania zgody Projektanta na zmiany, 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 13) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 15) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót budowlanych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 16) kontrolowanie stosowania przez Realizującego przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawane poleceń w tym zakresie, 17) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 18) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego, 19) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, 20) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Realizującego, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 23) poświadczenie terminu zakończenia robót, 24) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją roboty budowlanej 26) udział w przeglądach dróg w okresie 60 miesięcznej gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; udział w obiorach wykonanych prac w czasie okresu gwarancji, 27) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac po stosownych konsultacjach i uzyskaniu zgody Zamawiającego, 28) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 29) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 30) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 31) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 32) po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek i szkód, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z gwarancji, 33) sprawdzenie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości dokonania odbioru końcowego, 34) inne zadania wynikające z przepisów prawa 35) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego roboty budowlane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( w Załączniku nr 5 do SIWZ ) w szczególności: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt VI 1.2) SIWZ, tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej (1) usługi - tj. pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto, (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. VI.1.3) SIWZ, tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował jedną (1) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (również w Załączniku Nr 4 do SIWZ) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać również: 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ ) 2) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 2) terminu realizacji poszczególnych etapów prac w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych (za zgodą instytucji finansującej) 3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicz 34 42-400 Zawiercie (pok. 309 III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicz 34 42-400 Zawiercie (pok. 309 III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowonice realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 7415 m, położonych na terenie wsi Niegowonice, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Do obowiązków Inspektora będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją (przedmiarem robót), przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 3) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, oraz żądanie przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 11) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskania zgody Projektanta na zmiany, 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 13) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 15) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót budowlanych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 16) kontrolowanie stosowania przez Realizującego przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawane poleceń w tym zakresie, 17) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 18) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego, 19) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, 20) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Realizującego, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 23) poświadczenie terminu zakończenia robót, 24) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją roboty budowlanej 26) udział w przeglądach dróg w okresie 60 miesięcznej gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; udział w obiorach wykonanych prac w czasie okresu gwarancji, 27) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac po stosownych konsultacjach i uzyskaniu zgody Zamawiającego, 28) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 29) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 30) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 31) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 32) po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek i szkód, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z gwarancji, 33) sprawdzenie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości dokonania odbioru końcowego, 34) inne zadania wynikające z przepisów prawa 35) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego roboty budowlane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji pn: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Grabowa realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres inwestycji, nad którym sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 6153 m, położonych na terenie wsi Grabowa, gmina Łazy, powiat zawierciański. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Określenie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji zawiera ponadto projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Do obowiązków Inspektora będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją (przedmiarem robót), przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 3) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, oraz żądanie przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 11) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskania zgody Projektanta na zmiany, 12) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 13) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 15) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót budowlanych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 16) kontrolowanie stosowania przez Realizującego przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawane poleceń w tym zakresie, 17) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 18) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego, 19) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, 20) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Realizującego, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 22) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 23) poświadczenie terminu zakończenia robót, 24) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 25) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją roboty budowlanej 26) udział w przeglądach dróg w okresie 60 miesięcznej gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; udział w obiorach wykonanych prac w czasie okresu gwarancji, 27) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac po stosownych konsultacjach i uzyskaniu zgody Zamawiającego, 28) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 29) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 30) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 31) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 32) po zakończeniu okresu gwarancji oraz usunięciu usterek i szkód, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z gwarancji, 33) sprawdzenie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości dokonania odbioru końcowego, 34) inne zadania wynikające z przepisów prawa 35) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego roboty budowlane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.