eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa aparatury medycznej - defibrylatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Sosnowiec: Dostawa aparatury medycznej - defibrylatora
Numer ogłoszenia: 165747 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Zagórze", ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2964298, fax 032 2635719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej - defibrylatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora o parametrach techniczno- użytkowych szczegółowo wyspecyfikowanych w SIWZ . 2. Na przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 składa się: a) dostawa aparatu do siedziby zamawiającego - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1; b) montaż i uruchomienie aparatu; c) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego w miejscu jego instalacji w zakresie eksploatacji aparatu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów na druku spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Oferta przetargowa ) zawierający podstawowe informacje ofertowe. 2. Szczegółową specyfikację aparatu - oferowane parametry techniczne. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych dostaw przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - co najmniej jedno zadanie. 6. Aktualne wymagane prawem świadectwa dopuszczenia aparatury do obrotu, ( Certyfikat CE, Wpis do Rejestru Produktów Medycznych, Deklarację Zgodności CE ) świadectwo rejestracji i certyfikat proponowanego aparatu. 8. Materiały reklamowo - informacyjne dotyczące aparatu ( folder, katalog ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - Komórka zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.