eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Poznań: Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych
Numer ogłoszenia: 165398 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135572 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 847 09 54, faks 61 847 09 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, co najmniej raz na pięć lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia wykonanej zgodnie z zakresem, o którym mowa w art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z wyłączeniem 5-letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej (liczba budynków - 586, liczba lokali mieszkalnych - 2716, liczba lokali użytkowych 325). 2.Kontrole należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. (Dz.U. nr 74, poz. 836), zwanego w dalszej treści SIWZ Rozporządzeniem. 3.W każdym przypadku należy sprawdzić wykonanie zaleceń z poprzedniej kontroli. 4.Po wykonaniu przeglądu należy sporządzić protokół z okresowej kontroli stanu technicznego budynku zawierający informacje o zakresie wymaganym w przywołanym w pkt 2 niniejszego ogłoszenia oraz w pkt 3.2. SIWZ Rozporządzeniu. Protokół należy sporządzić dla każdego obiektu wskazanego w załączniku do Wzoru Umowy. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Protokoły winny być podpisane przez osobę dokonującą kontroli, posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (od nr 1-6) w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych jednak nie później niż do dnia 15.11.2015 r. 6.Sporządzone przez Wykonawcę protokoły, oprócz podpisu osoby dokonującej kontroli, posiadającej stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe, winny być opatrzone podpisem najemcy lub użytkownika lokalu i doręczone za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwego Punktu Obsługi Klientów (nr 1-6) w terminie 15 dni od dnia zakończenia czynności kontrolnych, jednak nie później niż do dnia 16.11.2015 r. 7.Wszystkie protokoły należy wypełnić pismem maszynowym, komputerowym lub pisemnie w sposób czytelny, aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości czytających go osób trzecich. 8.Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto: 8.1.w terminie 14 dni po podpisaniu umowy złożenie w siedzibie określonego Punktu Obsługi Klientów (nr 1-6) harmonogramu prac, zawierającego adres nieruchomości i datę pierwszego przeglądu; 8.2.odbiór kluczy do pustostanów i kotłowni, który należy ustalić z pracownikiem Punktu Obsługi Klientów minimum trzy dni przed zamiarem wykonania kontroli dla danej nieruchomości; 8.3.przeprowadzenie kontroli zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Punkt Obsługi Klientów harmonogramem prac; 8.4.w przypadku zagrożenia zdrowia i życia mieszkańców budynku oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy niezwłocznie powiadomić Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów); 8.5.w przypadku stwierdzenia, w trakcie prowadzonej kontroli, nieprawidłowości mogących zagrażać zdrowiu i życiu użytkowników, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego; 8.6.powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli. Zawiadomienie należy wywiesić co najmniej 7 dni przed czynnościami kontrolnymi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię umieszczonego w ten sposób zawiadomienia. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danej nieruchomości i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.7.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym dla najemców lub użytkowników np. przy wejściu na klatkę schodową lub na tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli, a także poprzez pisemne powiadomienie najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie. Pisemne zawiadomienie należy pozostawić w drzwiach lokalu, którego najemcy lub użytkownika nie zastano. Zawiadomienie należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu co najmniej 7 dni przed czynnościami kontrolnymi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię zawiadomienia umieszczonego w miejscu publicznie dostępnym i w drzwiach lokalu. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danym budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania; 8.8.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć trzeci termin w sposób określony w pkt 8.8. niniejszego ogłoszenia i w pkt 3.8.7. SIWZ, jednakże zawiadomienie o trzeciej kontroli należy wywiesić i zostawić w drzwiach lokalu co najmniej 14 dni przed przystąpieniem do czynności kontrolnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię zawiadomienia zamieszczonego w miejscu publicznie dostępnym i w drzwiach lokalu. Z fotografii musi wynikać, że została wykonana a zawiadomienie zostało wywieszone w danym budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie o kontroli, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości. Fotografia nie może budzić wątpliwości Zamawiającego, co do sposobu i miejsca jej wykonania. O nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli należy obowiązkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, pisemnie (nie e-mail i nie fax) poinformować właściwy Punkt Obsługi Klientów o braku możliwości zbadania lokalu przy próbie powtórnego podejścia do kontroli. Wraz z pismem należy przedstawić harmonogram przeprowadzenia ostatniego podejścia do kontroli; 8.9.w przypadku nieobecności najemców lub użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w trzecim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie Zarządcę (właściwy Punkt Obsługi Klientów), przedstawiając listę niezbadanych lokali w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do sporządzenia stosownego protokołu na okoliczność braku dostępu do lokalu; 8.10.wszystkie dowody takie jak: zdjęcia zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, potwierdzenia odbioru zawiadomienia przez najemców lub użytkowników lokali, notatki służbowe, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców lub użytkowników lokali o terminie przeprowadzenia kontroli należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzonej kontroli. Zdjęcia zawiadomień winny być uporządkowane w katalogi lub opisane w taki sposób aby analizujący je pracownik Zarządcy nie miał wątpliwości jakiego lokalu i którego terminu przeprowadzonej kontroli dotyczą. Ponadto musi z nich wynikać, że fotografia została wykonana a zawiadomienie wywieszone w budynku i lokalu, którego dotyczy zawiadomienie, przy czym wypisany adres na sfotografowanym zawiadomieniu nie jest dowodem, że zawiadomienie zostało wywieszone na wskazanej nieruchomości; 8.11.Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej. 9.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu osób posiadających uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 10.Czynności kontrolne należy wykonać rzetelnie. 11.Osoby, o których mowa w pkt 9 niniejszego ogłoszenia oraz w pkt 3.9. potwierdzają przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego poprzez złożenie podpisu na protokole kontroli. 12.Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości podlegających kontrolom stanowiącym przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który został przedstawiony w Części II SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazurkiewicz Roman PPUH ADEPT, ul.Sobieskiego 14, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106435,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86668,50

  • Oferta z najniższą ceną: 72984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168319,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.