eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoPrzedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Lubiewo: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób
Numer ogłoszenia: 164798 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej , 144, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 412 25 wew. 306, faks 0-52 3341225 wew.316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów stanowiących rodzaj - drób Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej Część I Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jedn. miary Ilość Indyki 151 12120-3 kg 400 Część II Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kaczki 151 12140-9 kg 3000 Kaczki 151 12140-9 kg 300 Część III Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kurczęta 151 12130-6 kg 1500 kurczęta 151 12130-6 kg 3000 kurczęta 151 12130-6 kg 7500 kurczęta 151 12130-6 kg 7500 Część IV Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 800 Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500 Wątróbki drobiowe 151 12300-9 kg 1000 Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej OZ Zwartowo Część V Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jedn. miary Ilość Indyki 151 12120-3 kg 150 Część VI Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 100 kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 500 kurczęta 151 12130-6 kg 300 kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 400 Część VII Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 100 Wątróbki drobiowe 151 12300-9 kg 200.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. IX SIWZ oświadczeń i dokumentów wg. formuł: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. IX SIWZ oświadczeń i dokumentów wg. formuł: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. IX SIWZ oświadczeń i dokumentów wg. formuł: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. IX SIWZ oświadczeń i dokumentów wg. formuł: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. IX SIWZ oświadczeń i dokumentów wg. formuł: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony 2) ceny artykułów, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły stanowiących rodzaj - drób; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, 2. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 3.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, 4.Strony tj. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w formularzach cenowych (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6) Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej, Sucha 144, 89-526 Lubiewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej, Sucha 144, 89-526 Lubiewo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Indyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jedn. miary Ilość Indyki 151 12120-3 kg 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kaczki 151 12140-9 kg 3000 Kaczki 151 12140-9 kg 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurczęta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kurczęta 151 12130-6 kg 1500 kurczęta 151 12130-6 kg 3000 kurczęta 151 12130-6 kg 7500 kurczęta 151 12130-6 kg 7500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty drobiowe, wątróbki drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 800 Produkty drobiowe 15131500-0 kg 500 Wątróbki drobiowe 151 12300-9 kg 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.23.00-9, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Indyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jedn. miary Ilość Indyki 151 12120-3 kg 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurczęta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna z CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 100 kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 500 kurczęta 151 12130-6 kg 300 kurczęta 151 12130-6 kg 200 kurczęta 151 12130-6 kg 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Produkty drobiowe, wątróbki drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zgodna CPV Kod z CPV Jed. miary Ilość Produkty drobiowe 15131500-0 kg 100 Wątróbki drobiowe 151 12300-9 kg 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.23.00-9, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.