Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Poznań: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu:
I grupa: meble biurowe,
II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne,
w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 164591 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 854-60-00, faks 61 852-04 -55, 8546146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: I grupa: 1 809,00 zł, II grupa: 5 028,00 zł. Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub w ofercie inne formy wadium. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: BH w Warszawie O/Poznań, 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę. 6. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowej; d) gwarancji ubezpieczeniowej; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275 z późn. zm.). 7. Uwaga! Oryginał dokumentów wymienionych w pkt 6 - dotyczy ppkt od b) do e), należy złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, natomiast kopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, stanowić będzie integralną część oferty. Wadium wnoszone w tych formach będzie akceptowane pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy, niż okres związania ofertą, określony w siwz
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I grupa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał lub wykonuje dostawy związane z meblami biurowymi, (minimum 3 dostawy, o wartości minimum 140 000,00 zł brutto każda), odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. II grupa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał lub wykonuje dostawy związane z wyposażeniem medycznym, (minimum 3 dostawy, o wartości minimum 360 000,00 zł brutto każda - w tym jedna z wykazanych dostaw musi zawierać dostawę aparatów do hemodializy), odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane, nie wcześniej, niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie dostaw wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. W przypadku Wykonawców legitymujących się zamówieniami w innych walutach, niż PLN Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o postępowaniu lub najbliższego dnia po ogłoszeniu, w którym opublikowana została tabela zawierająca niniejszy kurs.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający nr 1: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, Zamawiający nr 2: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. I. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w siwz, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt 1 powyżej. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: 1 Dotyczy II grupy: 1) deklaracje zgodności WE, 2) katalogi sprzętu w języku polskim, potwierdzające wymagane parametry dla przedmiotu, 3) dokładne opisy oferowanych produktów (ze szczególnym uwzględnieniem parametrów koniecznych (granicznych) umieszczonych w załącznikach szczegółowych 22.5.1-22.5.26. III. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (pkt III.4.2) ogłoszenia) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów określonych w punkcie poprzednim. IV. Inne wymagane dokumenty: 1. Formularz ofertowy - dodatek nr 2 do siwz. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - podpisuje pełnomocnik. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 4. Formularz cenowy dla grupy I. Formularz cenowy dla grupy II + załączniki szczegółowe. V. Uwagi: a) Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów, w sytuacji gdy złożone dokumenty są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - gwarancja - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania późniejszej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy w trakcie realizacji inwestycji okaże się, że możliwe są do zastosowania rozwiązania techniczne, nowe technologie i osiągnięcia nauki, których zastosowanie pozwoli na pewniejsze lub szybsze osiągnięcie założonych rezultatów lub pozwoli na osiągnięcie lepszych parametrów lub wskaźników oczekiwanych jako rezultat inwestycji. 2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy dotyczącej kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej każdorazowo obowiązującej stawki podatku VAT. Zmiana w takim przypadku wynagrodzenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia umowy o 30 dni spowodowaną uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od tej części umowy, która nie zostanie zrealizowana z powodu braku środków finansowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://administracja.ump.edu.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pok. 113, 114, I piętro.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.