Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Koło: SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA ENERGETYCZNEGO (MIAŁ WĘGLOWY) W SEZONIE GRZEWCZYM 2013/2014 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW:
PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH, PAKIET NR 2 - ZESÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU.
Numer ogłoszenia: 164457 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło , ul. Toruńska 83, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2616051, faks 0-63 2720166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA ENERGETYCZNEGO (MIAŁ WĘGLOWY) W SEZONIE GRZEWCZYM 2013/2014 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH, PAKIET NR 2 - ZESÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny ( wielokrotna ) dostawa węgla kamiennego oraz węgla energetycznego ( miału węglowego ) w sezonie grzewczym 2013-2014 dla wybranych jednostek oświaty Gminy Koło w ramach następujących pakietów: 1) Pakiet nr 1 - Szkoła Podstawowa w Dzierawach, 2) Pakiet nr 2 - Zespół Szkół w Powierciu. 2. Szacunkowa ilość oraz rodzaj opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi: 1) Pakiet nr 1 - 5 ton węgla energetycznego (miał węglowy), 2) Pakiet nr 2 - 140 ton węgla energetycznego (miał węglowy). 3. Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. 4. W ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia publicznego do obowiązków Wykonawcy należy 1) transport opału do wskazanych miejsc dostaw, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, 2) dostawa opału powinna nastąpić w dni robocze w godzinach 8°° - 14 °° i powinna zostać poprzedzona ważeniem w obecności pracownika Zamawiającego, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostarczonego opału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy użyciu własnego sprzętu, 4) realizacja dostaw pojazdami samowyładowczymi, 5) każdorazowo przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony opał odpowiada parametrom technicznym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, 6) doprowadzenie miejsca rozładunku opału do porządku. 5. Oferowany opał musi posiadać właściwe atesty, certyfikat lub świadectwo jakości. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności parametrów technicznych dostarczonego opału z parametrami wymaganymi w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 7. Miejscem dostaw opału będą siedziby szkół wymienione w ramach poszczególnych pakietów. 8. Zamawiający przewiduje w ramach poszczególnych pakietów następującą cykliczność dostaw opału : 1) Pakiet nr 1 - 1 cykl, 2) Pakiet nr 2 - 5 cyklach 9. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określony został w druku PROJEKT UMOWY..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunkuudziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie , co do zakresu rzeczowego dostaw, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 3. 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT na dostawę będącą przedmiotem umowy, 2) zmiana podwykonawcy na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83, 62-600 Koło - pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83, 62-600 Koło - pokój nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIT NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oraz rodzaj opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi 5 ton węgla energetycznego ( miału węglowego ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oraz rodzaj opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi 140 ton węgla energetycznego ( miału węglowego )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Zakup i montaż agregatu prądotwórczego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.