eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Zakopane: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 164027 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140995 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących: 1) Sprzęt komputerowy i elektroniczny wraz z oprogramowaniem (Pakiet - Nr 1): a) Komputer stacjonarny - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ, b) Monitor - w ilości 4 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ, c) Monitor - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ, d) Oprogramowanie biurowe - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ, e) Zasilacz awaryjny UPS - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ, 2) Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem (Pakiet - Nr 2): a) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ, b) Komputer przenośny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ, c) Oprogramowanie biurowe - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet - Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne ProfiKop Sp. z o.o., ul. Zagnańska 84a, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25103,28

  • Oferta z najniższą ceną: 25103,28 / Oferta z najwyższą ceną: 28290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet - Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne ProfiKop Sp. z o.o., ul. Zagnańska 84a, 25-528 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6991,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8839,09

  • Oferta z najniższą ceną: 8839,09 / Oferta z najwyższą ceną: 9245,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.