Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Łódź: Wywóz odpadów komunalnych bio - mokrych
Numer ogłoszenia: 162576 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych bio - mokrych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz stałych odpadów komunalnych - bio - mokrych z nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego a stanowiących własność: Gminy, Skarbu Państwa, Osób Prywatnych, współwłasność Gminy i Osób Prywatnych Zakres zamówienia obejmuje: 1.1 rozstawienie pojemników będących własnością Zamawiającego na nieczystości stałe - bio - mokre o pojemności:. 0,11m3 i 0,24m3 w/g wykazu adresowego stanowiącego załącznik nr 2do siwz 1.2 opróżnianie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych bio-mokrych - z częstotliwością 5 razy w miesiącu - raz w tygodniu dla każdej posesji i składowanie ich w miejscu do tego przeznaczonym 1.3 utrzymanie w czystości pojemników w tym mycie pojemników a w okresie podwyższonych temperatur dokonywanie systematycznych dezynfekcji 1.4 wystawienie pojemników z terenu posesji celem opróżnienia oraz ponowne wstawienie w miejsca do tego wyznaczone oraz oczyszczanie miejsca zaśmieconego podczas załadunku do samochodu bezpyłowego 1.5. odbiór nieczystości z nieruchomości zlokalizowanych w centrum miasta winien odbywać się w godzinach rannych do godziny 8.00
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej, posiadają zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz 622 z późniejszymi zmianami), posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r o odpadach ( Dz. U. Nr. 62 poz.628 ze zmianami) 3.1.2 dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: - minimum 4 śmieciarki na samochodzie - minimum 1 samochód myjnię do mycia pojemników 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : minimum cztery kontrakty wykonania usługi wywozu nieczystości stałych, w okresie ostatnich trzech tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50.000zł. (pięćdziesiąt tysięcy zł), okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.1.2 aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132 poz 622 ze zmianami)- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, 4.1.3 aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r o odpadach (Dz.U.Nr 62, poz. 628 ze zmianami) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.5 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 3 do siwz 4.1.6 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 4do siwz 4.1.6 wykaz posiadanych pojazdów przewidzianych do wykonania zamówienia na załączniku nr 5 do siwz 4.1.7 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50.000 zł- kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. 4.1.8 wykaz minimum czterech kontraktów wykonania usługi wywozu nieczystości w okresie ostatnich trzech lat, tj. do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6 do siwz - oryginał , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój 15 lub na stronie internetowej www.centrum2.com3.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II 90-019 Łódź ul. Dowborczyków 5 pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- świadczenie usług komunalnych.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.