eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrennaZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Brenna: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU.
Numer ogłoszenia: 162554 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130784 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna, ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w kwocie 2.000.000,00 zł . 2. Kredyt uruchomiony będzie w wysokości 2.000.000,00 zł w terminie do 7 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi do 28 grudnia 2016 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu do: 2012 do 31 stycznia 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 28 lutego 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 31 marca 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 30 kwietnia 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 31 maja 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 30 czerwca 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 31 lipca 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 31 sierpnia 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 30 września 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 31 października 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 30 listopada 2012 r. 7.500,00 + odsetki do 28 grudnia 2012 r. 7.500,00 + odsetki 2013 do 31 stycznia 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 28 lutego 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 31 marca 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 31 maja 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 31 lipca 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 30 września 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 31 października 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 30 listopada 2013 r. 25.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2013 r. 25.000,00 + odsetki 2014 do 31 stycznia 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 28 lutego 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 31 marca 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 31 maja 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 31 lipca 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 30 września 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 31 października 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 30 listopada 2014 r. 33.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2014 r. 37.000,00 + odsetki 2015 do 31 stycznia 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 28 lutego 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 31 marca 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 31 maja 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 31 lipca 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 30 września 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 31 października 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 30 listopada 2015 r. 41.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2015 r. 49.000,00 + odsetki 2016 do 31 stycznia 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 28 lutego 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 31 marca 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 31 maja 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 31 lipca 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 30 września 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 31 października 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 30 listopada 2016 r. 60.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2016 r. 50.000,00 + odsetki 8. Spłata odsetek ma następować na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 10. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił 6 lat (2011-2016). 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 13. Uchwała nr VII/68/11 Rady Gminy Brenna z dnia 12.05.2011r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu - załącznik nr 5 14. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 15. Prognoza przepływów pieniężnych oraz harmonogram spłat na okres kredytowania stanowi załącznik nr 6 16. Informacja w sprawie aktualnego zadłużenia z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek - załącznik nr 7 17. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne. 18. NIP , REGON Gminy Brenna, zaświadczenie US, ZUS - załącznik nr 8 19. Zaświadczenie o wyborze wójta, powołanie zastępcy wójta, powołanie skarbnika Gminy - załącznik nr 9..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING BANK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA Oddział w Wodzisławiu Śląskim, ul. Kubsza 27, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411464,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 386658,81

  • Oferta z najniższą ceną: 386658,81 / Oferta z najwyższą ceną: 386658,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.