eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyzdrojePrzetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznychna na usługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Międzyzdroje: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznychna na usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 162171 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje, Promenada Gwiazd 3, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3280781, fax 091 3246812.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ogólne usługi wczasowo- turystyczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznychna na usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi pralnicze w asortymencie i ilościach wykazanych i określonych w SIWZ wg załacznika nr 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienie , np. koncesje , zezwolenie i licencje) 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ; 1.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy : - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - nie złożyli oświadczenia o spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem - art.26 ust.3 Prawa Zamówień Publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy : - jest niezgodną z ustawą PZP lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczaniu ceny - wykonawca, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawianie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny - jest nie ważna na podstawie odrębnych przepisów, - oferta wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia , warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa art.22 - Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument z właściwego rejestru firmy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem zakresu działalności i wskazaniem osób uprawniających do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( w formie czytelnej kserokopii) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię NIP, REGON B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym samym okresie to co najmniej jedną wykonaną tego typu usługę, z podaniem jej wartości (powyżej 50.000,-zł) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie . Załącznik nr 5 C. Oświadczenia i inne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków , o których mowa w art.22ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik Nr 3 2. Formularz cenowy Załącznik nr 2 3. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 4. Wzór umowy Załącznik nr 4 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzających za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje ul. Promenada Gwiazd 3 72-500 Międzyzdroje.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje ul. Promenada Gwiazd 3, 72-500 Miedzyzdroje Pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.