Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-16
Kielce: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa defibrylatora, szkolenie w zakresie obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
Numer ogłoszenia: 162059 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Opieki Neuropsychiatrycznej, ul. Grunwaldzka 47, 25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3451847, 3450894-96 w.304, fax 041 3451847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wszon.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa defibrylatora, szkolenie w zakresie obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego siedzibie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa defibrylatora, szkolenie w zakresie obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia,nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na zasadzie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: A)Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C)Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. D)Oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 4 SIWZ. E)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile to nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: A)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu o podobnych parametrach technicznych będących przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3.Oferta winna zawierać wypełniony formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz załącznikami oraz niżej wymienione dokumenty: A)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie wymagań technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (w opisie należy również podać markę i model oferowanego przedmiotu zamówienia). B)Materiały (broszury, ulotki, specyfikacje techniczne) potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań niniejszej specyfikacji wraz z ich zaznaczeniem. C)Dokument z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dotyczy wyrobu medycznego) potwierdzający wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznych jeżeli Ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 r. tego wymaga. D)Do oferty należy dołączyć certyfikat CE lub deklarację zgodności na oferowany przedmiot zamówienia. 4.Wraz z ofertą winny być złożone: A) Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale. B)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wszon.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 55..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kielcach przy ul. Grunwaldzkiej 47 w pokoju nr 58 - sekretariat ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska"
- Dostawa, montaż, posadowienie myjni portalowej wraz z szynami oraz jej uruchomienie w istniejącym pomieszczeniu myjni samochodowej
- Sukcesywne dostawy akcesoriów okulistycznych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem analizatorów wydechu typu: AlcoQuant 6020/6020 Plus
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w roku 2024.
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Modernizacja budynków instytucji kultury w Lubomierzu
- Dostawa defibrylatorów
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Dostawa leków.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.