eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie systemu do przygotowania decyzji i prowadzenia rejestracji decyzji administracyjnych z zakresu urbanistyki i architektury wydawanych w m. st. Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-09

Warszawa: Opracowanie systemu do przygotowania decyzji i prowadzenia rejestracji decyzji administracyjnych z zakresu urbanistyki i architektury wydawanych w m. st. Warszawie
Numer ogłoszenia: 161651 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie systemu do przygotowania decyzji i prowadzenia rejestracji decyzji administracyjnych z zakresu urbanistyki i architektury wydawanych w m. st. Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie i wdrożenie systemu do przygotowania decyzji i prowadzenia rejestracji decyzji administracyjnych z zakresu urbanistyki i architektury wydawanych w m. st. Warszawie, zwanego dalej Systemem oraz migrację do Systemu danych z istniejącej bazy danych opartej o system zarządzania bazą danych Ingres 2006; 1.2. Szczegółowy zakres prac, sposób wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne oraz wykaz materiałów podlegających przekazaniu Zamawiającemu określają - Warunki techniczne opracowania systemu do przygotowania decyzji i prowadzenia rejestracji wydanych decyzji administracyjnych z zakresu urbanistyki i architektury obszaru wydawanych w m.st. Warszawie, zwane dalej Warunkami technicznymi, stanowiące załącznik Nr 1 do wzoru umowy; 1.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi. 1.4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia, na okres zgodny z formularzem oferty. 1.5.Wykonawca zapewni, że Zamawiający będzie miał prawo użytkowania Systemu na nieograniczonej liczbie stanowisk w zakresie przetwarzania danych Systemu z wyłączeniem edycji danych graficznych, oraz na co najmniej 20 jednocześnie pracujących stanowiskach na których będą ponadto edytowane dane graficzne, oraz wykorzystywania dokumentacji Systemu i materiałów szkoleniowych na warunkach określonych w Umowie; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji zamówienia oraz wymagania funkcjonalne określone zostały w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.21.23.10 - Usługi opracowywania oprogramowania do tworzenia dokumentów 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 9.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali, co najmniej trzy wdrożenia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu systemu klasy GIS oraz relacyjnej bazy danych oraz potwierdzą, że z co najmniej jednego z wykonanych systemów korzysta jednocześnie minimum 10 użytkowników

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami powyżej ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy; d) Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt 16.2 lit b) ÷ e) SIWZ;

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 75
    • 2 - czas trwania serwisu Systemu obejmującego świadczenia z tytułu gwarancji i opieki technicznej (liczony w okresach półrocznych) - 25

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie sposobu bądź terminu realizacji umowy możliwe są wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach: a) zaistnienie okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, powodujących konieczność zmiany warunków realizacji umowy, w tym wystąpienie siły wyższej, zmiana wymogów prawnych; b) zaistnienie okoliczności uniemożliwiających terminową realizacje umowy lub uzasadniających przerwę w jej wykonywaniu, leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmiany organizacyjne. 2. Termin wykonania umowy w przypadkach zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt.1 ulega przesunięciu wyłącznie o okres wynikający z przerw lub opóźnień spowodowanych zaistniałymi okolicznościami

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: ZP/AB/271/II-102/11; Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, sala nr 15, w dniu 27.06.2011 r. o godzinie 12:00; Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Marek Łapiński, Główny specjalista w Biurze Architektury i Planowania Przestrzennego, tel. 22/656-65-97; Witold Pietrusiewicz, Główny specjalista w Biurze Architektury i Planowania Przestrzennego, tel. 22/656-65-32; 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Anna Borkowska, inspektor w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/443-14-18; Zadanie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest to zadanie realizowane w ramach projektu NOVUS - program rozwoju administracji samorządowej Warszawy, Poznania, Lublina, Ełku i Łodzi.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.