Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Police: Termomodernizacja budynków mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Police przy ulicy Asfaltowej 1 i ulicy Odrzańskiej 18 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 161565 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Police przy ulicy Asfaltowej 1 i ulicy Odrzańskiej 18 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków mieszkalnych, stanowiących własność Gminy Police przy ulicy Asfaltowej 1 i ulicy Odrzańskiej 18 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na dwie części. CZĘŚĆ I zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, stanowiącego własność Gminy Police przy ulicy Asfaltowej 1, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach. CZĘŚĆ II zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, stanowiącego własność Gminy Police przy ulicy Odrzańskiej 18, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, opracowanym przez Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego Mirosław Piórkowski, stanowiącym załącznik nr 11a do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3a do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ - dotyczy I CZĘŚCI 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym opracowanym przez Pracownię Projektową Milo-7 Miłosz Stachera, stanowiącym załącznik nr 11b do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3b do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ - dotyczy II CZĘŚCI.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium: - dla CZĘŚĆI I : 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł, 00/100) - dla CZĘŚĆI II : 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł, 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj: -którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali co najmniej 2 zamówienia u 2 różnych zamawiających w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem tj. wykonali termomodernizację 2 budynków o powierzchni docieplonej min. 500m2 (łącznie 1000m2), potwierdzone referencjami. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 SIWZ pkt 3 i 4: 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy), zamówień zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - w tym wykonanie minimum 2 termomodernizacji budynków o powierzchni docieplonej min. 500m2 (łącznie 1000m2) - wg zał. nr 7a, 7b do siwz. 4. Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7a, 7b do siwz zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 2)dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7: 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8a, 8b do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8a, 8b do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów. 7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie termomodernizacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9a, 9b do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 2)dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ p. 5, 6 i 7: 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami - wg zał. nr 8a, 8b do siwz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o posiadaniu obowiązkowego ubezpieczenia OC (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8a, 8b do siwz, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 500 m2 i minimum 1 środkiem transportu towarowego do przewozu materiałów. 7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie termomodernizacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9a, 9b do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:. a)posiadający opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę: - dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł; - dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do SIWZ pkt 8,9 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: a) dla CZĘŚCI I - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł b) dla CZĘŚCI II - suma ubezpieczenia min. 100.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty: 1. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10a, 10b do siwz. 2. Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów). 3. OŚWIADCZENIE - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 6a
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 72-010 Police, ul. Bankowa 18, pokój nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 72-010 Police, ul. Bankowa 18, pokój nr 312 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, stanowiącego własność Gminy Police przy ulicy Asfaltowej 1, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, opracowanym przez Biuro Projektów i Nadzoru Budowlanego Mirosław Piórkowski, stanowiącym załącznik nr 11a do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3a do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ - dotyczy I CZĘŚCI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II zamówienia - Termomodernizacja budynku mieszkalnego, stanowiącego własność Gminy Police przy ulicy Odrzańskiej 18, wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKiM w Policach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z projektemarchitektoniczno - budowlanym opracowanym przez Pracownię Projektową Milo-7 Miłosz Stachera, stanowiącym załącznik nr 11b do siwz, z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 3b do siwz oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ - dotyczy II CZĘŚCI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- ROZBIÓRKA I BUDOWA NOWEGO MURU OPOROWEGO WZDŁUŻ STADIONU PRZY UL. PIASKOWEJ 97 W POLICACH W FORMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa kolumbarium na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach - ETAP III
- Rozbudowa kompostowni w Zakładzie Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Wkrzańskiej 29 w Trzebieży wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta i gminy Police, pn.: "Komunalne Police"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.