Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Ruda Śląska: Obsługę pogotowia w zakresie usług ogólnobudowlanych, elektrycznych, gazowych, wod-kan, centralnego ogrzewania i innych zdarzeń losowych wymagających natychmiastowej interwencji w budynkach administrowanych przez MPGM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 160990 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, fax 032 2420881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę pogotowia w zakresie usług ogólnobudowlanych, elektrycznych, gazowych, wod-kan, centralnego ogrzewania i innych zdarzeń losowych wymagających natychmiastowej interwencji w budynkach administrowanych przez MPGM Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przyjmowanie zgłoszeń i natychmiastowe podejmowanie działań w celu usunięcia awarii na ww. instalacjach lub urządzeniach z nimi związanych, szczegółowy opis w SIWZ. Ilość napraw dla poszczególnych branż: Elektryczne - 500 Wodno-Kanalizacyjne - 350 Gazowe - 30 Centralnego Ogrzewania - 140 Ogólnobudowlane 80 RAZEM ILOŚĆ NAPRAW- 1100 Ilości napraw są ilościami maksymalnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 2 000,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: - zrealizował w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 zamówienia o wartości i zakresie zgodnej z przedmiotem zamówienia. - zatrudnia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe - 2 osoby posiadające uprawnienia SEP, 2 osoby posiadające uprawnienia spawalnicze, 2 osoby posiadające uprawnienia gazowe, 2 osoby kwalifikacji ogólnobudowlanej, 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie. - Posiada minimum następujące narzędzia i urządzenia: - gwintownica elektryczna 1 szt - czujnik gazu 2 szt - czujnik temperatury 1 szt - przenośna pompa 1 szt - piła motorowa 1 szt - agregat prądotwórczy 1 szt - szlifierka kątowa 2 szt - gazowy palnik do odmrażania rur - 2 szt - samochód do transportu dwóch brygad - 2 szt - telefon komórkowy i stacjonarny 3 szt - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: - posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 50 000 zł. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców jedynie w zakresie usług z firmami, którzy posiadają zwyżkę, wuko oraz beczkowóz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. c. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. d. Aktualne zaświadczenia: w z właściwego Urzędu Skarbowego oraz w właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach minimum 3 usług pogotowia awaryjnego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Zestawienie należy wykonać zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ f. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji (dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. VI pkt 1.2 lit b) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie świadectw, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp. (poświadczenie za zgodność z oryginałem) - liczba osób i wykaz specjalności. g. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności h. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bop.mpgm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 w godzinach od 7:00 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Katowickiej 4-6-8-10 w Rudzie Śląskiej etap I- remont kapitalny dachu budynku
- Dostawa respiratorów na potrzeby Oddziału Neonatologicznego Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka" - w zakresie wymaganym przez Ustawę o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 z późniejszymi zmianami - z podziałem na 16 pakietów
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 - dla Ruchu Bielszowice, zadanie nr 2 - dla Ruchu Halemba
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
- "Projekt Wielki Piec Huty Pokój - Centrum Transformacji w Rudzie Śląskiej - Nadzór Inwestorski"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.