Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-14
Poznań: Sukcesywna dostawa rur i kształtek polopropylenowych STABI PN20, materiałów instalacyjnych stalowych oraz rur i kształtek PCV zamówienie zostało podzielone na trzy części:
część I : dostawa rur i kształtek z PCV,
część II: dostawa rur i kształtek z polipropylenu STABI PN 20
część III: dostawa materiałów instalacyjnych stalowych
Numer ogłoszenia: 159022 - 2008; data zamieszczenia: 14.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa rur i kształtek polopropylenowych STABI PN20, materiałów instalacyjnych stalowych oraz rur i kształtek PCV zamówienie zostało podzielone na trzy części: część I : dostawa rur i kształtek z PCV, część II: dostawa rur i kształtek z polipropylenu STABI PN 20 część III: dostawa materiałów instalacyjnych stalowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa rur i kształtek polopropylenowych STABI PN20, materiałów instalacyjnych stalowych oraz rur i kształtek PCV zamówienie zostało podzielone na trzy części: część I : dostawa rur i kształtek z PCV, część II: dostawa rur i kształtek z polipropylenu STABI PN 20 część III: dostawa materiałów instalacyjnych stalowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.00.00.00 - Produkty z gumy, tworzyw sztucznych oraz taśmy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową złożą oświadczenia o spelnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych wskażą części zamówienia , których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę;- potwierdza termin wykonania zamówienia;- akceptuje warunki umowy;- akceptuje termin związania ofertą;- deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z udziałem podwykonawców) Formularz cenowy Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami)-na każdą cześć zamówienia oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl/zamówieniapubliczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UAM Poznań ul.Wieniawskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: UAM ul.Wieniawskiego 1 Poznań pokój 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I : dostawa rur i kształtek z PCV,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I : dostawa rur i kształtek z PCV,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II: dostawa rur i kształtek z polipropylenu STABI PN 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II: dostawa rur i kształtek z polipropylenu STABI PN 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III: dostawa materiałów instalacyjnych stalowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III: dostawa materiałów instalacyjnych stalowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





