To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-17
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę różnych artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 15859 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338337 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8693550, 8694550, faks 085 8693566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę różnych artykułów medycznych jednorazowego użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: katetery do odsysania, cewniki, dreny do zestawu 2-butlowego, worki, zestawy do hemodializy, cewniki dwukanałowe, filmy typu DVB, kaniula do wlewów dożylnych, preparat do mycia i dezynfekcji rąk, fartuch fizelinowy, prześciaradło w zwoju, spodnie fizelinowe, czepki chirurgiczne, pokrowce na obuwie, podkłady higieniczne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zestaw do drenażu, kateter do drenażu,rampa,aparat do przetaczania,cewniki dwukanałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp z o.o., l. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150852,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149617,80
Oferta z najniższą ceną: 149617,80 / Oferta z najwyższą ceną: 149617,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dreny do zestawu, zestaw do drenażu, zgłębnik żołądkowy, przedłużacz do pompy, cewniki dwukanałowe, cewniki trójkanałowe itp
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp z o.o.,, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150852,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25435,00
Oferta z najniższą ceną: 25435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25435,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: filmy typu DVB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp z o.o., S.K.A,, ul.Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9637,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2670,00
Oferta z najniższą ceną: 2670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2670,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mycie i dezynfekcja rak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp z o.o., ul. Niedżwiedzia 60, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45799,60
Oferta z najniższą ceną: 45799,60 / Oferta z najwyższą ceną: 56815,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: chłonny podkład higieniczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3502,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3400,00
Oferta z najniższą ceną: 3400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup osprzętu do samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
- Zakup i dostawa goniometru na potrzeby WE w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.76.2025
- Budowa instalacji oświetlenia terenu oraz kanalizacji kablowej przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku.
- DOSTAWA 2 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH SEGMENTU C TYPU KOMBI Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
- Dostawa urządzenia do badania odporności mieszanek mineralno-asfaltowych na deformacje trwałe wraz z wyposażeniem dodatkowym dla Wydz. Technologii-Laboratorium Drogowego Oddz. GDDKiA w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
- SZP.221-9.2025 Sukcesywna dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego z zakresu otorynolaryngologii na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, DZP.261.14.2025
- Zakup i dostawa środków do dezynfekcji i opatrunków na potrzeby Szpitala Barlinek - dziesięć pakietów.
- Dostawa preparatów leczniczych, środków ochronnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów stomatologicznych oraz narkotestów
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.