eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wprowadzenie 10 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków Miasta Tarnowa zarządzanego systemem OSKAR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Tarnów: Wprowadzenie 10 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków Miasta Tarnowa zarządzanego systemem OSKAR.
Numer ogłoszenia: 1578 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości , ul. Nowa 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882762, faks 014 6882771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie 10 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków Miasta Tarnowa zarządzanego systemem OSKAR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Wprowadzenie 10000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Tarnowa zarządzanego systemem OSKAR 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz wymagania techniczne określone zostały w Warunkach Technicznych - załącznik nr 1. 3. Zadania mogą być realizowane z udziałem podwykonawców z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w swojej ofercie wskazać, którą część zamówienia (zakres rzeczowy zamówienia) zamierza powierzyć podwykonawcom do wykonania - wg załącznika nr 2. 4. Wymagany czas gwarancji na wykonaną usługę min. 3 lata, licząc od daty końcowego odbioru usługi. Oferty zawierające krótszy czas gwarancji zostaną odrzucone. Wykonawca składa w ofercie, oświadczenie o czasie gwarancji udzielonej na wykonaną usługę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 800 zł. II. FORMA WADIUM Wadium może zostać wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz.275). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie Rachunek sum depozytowych: 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003 3. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - wprowadzenie 10 000 zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 wyżej wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia rozdz. V pkt I ust. 1) i 2) SIWZ. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 opracowanie dotyczące modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimalnej 150 000 zł brutto, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie usługi potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających, że usługa została zrealizowana należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca może wykazać wykonywane opracowania, przy czym dokument wystawiony przez zamawiającego musi potwierdzać, że w ramach realizowanego obecnie zamówienia, wykonana już została z należytą starannością co najmniej część opracowania dotycząca modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimalnej 150 000 zł brutto. b)Dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie wynikającym z art. 43, pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, osoby te muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu opracowań z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. Wymagana liczba opracowań, w których uczestniczyły - minimum 1 opracowanie. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia rozdz. V pkt I ust. 1), 3) i 4) SIWZ. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia rozdz. V pkt I ust. 1) SIWZ. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - rozdz. V pkt I ust. 1) - 5) SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków jak wyżej odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczeń załączonych przez Wykonawców do oferty. 3.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22, ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie wynikającym z art. 43, pkt 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4. Do oferty należy również dołączyć stosowne uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii, Dodatkowo do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osoby/osób zdolnej/ych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osobę/y, którą/ymi będzie dysponował. Uwagi: (Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia jak wyżej, osoby te muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu opracowań z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków - wymagana liczba opracowań, w których uczestniczyły - minimum 1). 4) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania rozdziału IV pkt.1.ust 2) lit.a), z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców łącznie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium. II. Dokumenty o których mowa w pkt 2 - 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wadium zgodnie z rozdz. VIII pkt III ust. 5 lub 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Czas gwarancji - 0.2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Geodezji i Nieruchomości, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3, pok.219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Obsługi Mieszkańców, stanowisko nr 2, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.