Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Zamość: Opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 157175 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zamość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zamość. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań: Zadanie Nr I Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLIV/449/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 czerwca 2010 r., Uchwałą Nr XXIII/218/08 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 29 września 2008 r. oraz Uchwałą Nr IV/22/2011 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość - zgodnie z załącznikiem graficznym. Łączna powierzchnia terenów objętych zmianą wynosi około 161,60 ha Zadanie Nr II Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLV/465/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 30 sierpnia 2010 r. oraz Uchwałą Nr VII/61/11 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 kwietnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość - zgodnie z załącznikiem graficznym Łączna powierzchnia terenów objętych zmianą wynosi około 40,80 ha 3. Opracowanie dla każdego z zadań powinno zawierać rysunek i tekst uchwały wraz z załącznikami i uzasadnieniem, i powinno spełniać wymogi: a) ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) b) ustawy z dnia 03.10.2008r o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) d) ustawy dnia z 7 maja 2010r o wspieraniu rozwoju usług telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675) e) innych przepisów szczegółowych w tym: ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane. 4. Wykonanie prac projektowych obejmuje: -część tekstowa i graficzna planu w skali 1:2000 wydrukowana w technice barwionej trwałej - 7 egz. /w tym 1 egzemplarz części graficznej na papierze foto/, -część tekstowa i graficzna planu w skali 1:2000 w formie zapisu cyfrowego na płytach CD - 1 egz. /w tym część graficzna w formie elektronicznej w rozszerzeniu pdf, shp, dwg i dwf w układzie 2000 - 1 egz. płyty CD/, -sporządzenie prognozy oddziaływania skutków planu na środowisko - w formie wydrukowanej /7 egz./ oraz cyfrowej na płycie CD / 1 egz./, -sporządzenie prognozy finansowej uchwalenia zmiany planu - w formie wydrukowanej /7 egz./ oraz cyfrowej na płycie CD /1 egz./, -zestawienie powierzchni działek /bilans terenu/ objętych planem z określeniem ich przeznaczenia przed opracowaniem planu i po opracowaniu. 5. Czynności związane z procedurą formalno-prawną: -przygotowanie rejestru wniosków wraz z koncepcją ich rozstrzygnięcia, bieżące opiniowanie wniosków składanych w urzędzie dot. obszarów opracowania, -ponowne uzgodnienie projektu planu (w przypadku stwierdzenia takiej konieczności), -przygotowanie wykazu opinii i uzgodnień, -ogłoszenie o wyłożeniu projektu zmiany planu do wglądu, -rozpatrzenie w imieniu Zamawiającego uwag i wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu, -przedstawienie Radzie Miejskiej projektu uchwały wraz z załącznikiem graficznym oraz listy uwag i wniosków do zmiany planu w celu uchwalenia, -sporządzenie dokumentacji planistycznej z przebiegu procedury / prace końcowe/, -przygotowanie uchwały do przekazania wojewodzie i do publikacji w Dzienniku Urzędowym województwa w ilości i formatach wymaganych przepisami, -od Wykonawcy oczekuje się czynnego udziału w spotkaniach dotyczących przedstawiania materiałów przed komisją urbanistyczno-architektoniczną, Radą Miasta oraz mieszkańcami. 6. Wykonawca odpowiada za treść merytoryczną i wymagania formalne oraz ponosi koszty wydruku i powielania materiałów związanych z zamówieniem. 7. Zamawiający zobowiązuje się do: -dostarczenia informacji o własnościach gruntów, -wyrażania stanowiska Miasta wobec rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 7 dni od ich przedstawienia, -dostarczenia wniosków związanych z zamówieniem, -dostarczenia niezbędnych map, -dostarczenia obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego występującego w obszarze opracowywania projektu planu, -dostarczenia kopii Uchwały nr ... Rady Miejskiej w Zamościu z dnia ... w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, -dostarczenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość (część graficzna i opisowa w formie elektronicznej).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 25 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do każdego zadania, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia na usługi, będące przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie jakiego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium oddzielnie na każdą część zamówienia w wysokości: dla zadania I : 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla zadania II: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wpłacić oddzielnie na każdą część. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie: co najmniej trzy usługi /prace projektowo-planistyczne/ polegające na opracowaniu /zmian/ miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm). Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że zmiany lub miejscowe planu zagospodarowania przestrzennego zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym danego województwa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, która posiada aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się w wykonaniem - samodzielnie lub w zespole jako główny projektant - co najmniej jednego uchwalonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzonego według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które mogą dotyczyć m.in. : 1) terminu realizacji zamówienia oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów w następujących przypadkach: a) zmiany w trakcie wykonywania umowy warunków projektowania spowodowanej zmianą przepisów prawa, norm lub normatywów mających zastosowanie umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, w szczególności leżących po stronie Zamawiającego, które uniemożliwią dotrzymanie zastrzeżonych umową terminów, np. okoliczności wynikających z uchwał podjętych przez Radę Miasta Zamość, c) konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Wykonawcy, d) spowodowanego przez Wykonawcę, opóźnienia w wykonaniu opracowań lub czynności składających się na etap umowy lub opóźnienia w wykonaniu uzupełnień, zmian lub usunięciu stwierdzonych wad w przedmiocie umowy - Zamawiający z tego tytułu naliczy kary umowne i nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od umowy, 2) Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, jedynie za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem że nowe proponowane osoby będą posiadały stosowne kwalifikacje, 3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia. Zmiana postanowień umowy, z przyczyn wymienionych pkt 1 dokonana zostanie poprzez ustalenie nowych terminów określonych w umowie z uwzględnieniem okresu, który wywołał opóźnienie lub jest niezbędny do dokonania albo powtórzenia prac i czynności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (Sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2011r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr I Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLIV/449/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 czerwca 2010 r., Uchwałą Nr XXIII/218/08 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 29 września 2008 r. oraz Uchwałą Nr IV/22/2011 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr I Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLIV/449/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 czerwca 2010 r., Uchwałą Nr XXIII/218/08 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 29 września 2008 r. oraz Uchwałą Nr IV/22/2011 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 31 stycznia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość - zgodnie z załącznikiem graficznym. Łączna powierzchnia terenów objętych zmianą wynosi około 161,60 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr II Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLV/465/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 30 sierpnia 2010 r. oraz Uchwałą Nr VII/61/11 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 kwietnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr II Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość dla terenów objętych Uchwałą Nr XLV/465/10 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 30 sierpnia 2010 r. oraz Uchwałą Nr VII/61/11 Rady Miejskiej w Zamościu z dnia 28 kwietnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Zamość - zgodnie z załącznikiem graficznym Łączna powierzchnia terenów objętych zmianą wynosi około 40,80 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (3)
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz analiz do wydania zaświadczeń w sprawie zgodności obiektu budowlanego z przepisami ustawy PiZP
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





