eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa defibrylatora transportowego i respiratora transportowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Kraków: Dostawa defibrylatora transportowego i respiratora transportowego
Numer ogłoszenia: 156908 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa defibrylatora transportowego i respiratora transportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatora transportowego - 1 szt. oraz respiratora transportowego - 1 szt. CPV -33182100-0 CPV 33157000-5 Aparaty winny spełniać warunki techniczne opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ oraz muszą posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwie części: Część I - dostawa defibrylatora transportowego - 1 szt. Część II- dostawa respiratora transportowego - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I- 700,00 PLN Dla części II -300,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 29.05.2009r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, 31-530 Kraków ul. Łazarza 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, 31-530 Kraków ul. Łazarza 14, pok. 218 IIpietro Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa defibrylatora transportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane minimalne parametry defibrylatora transportowego 1. Aparat przenośny z torbą transportową i uchwytem karetkowym 2. Defibrylator przenośny zasilaczem 12-28 VDC (zasilacz wbudowany lub zewnętrzny moduł) umożliwiającym pracę aparatu z instalacji karetkowej bez zainstalowanych akumulatorów, lub zasilanych z 2 szt. akumulatorów pozwalających na nieprzerwaną pracę, ładowanych z zewnętrznej ładowarki 12(24V DC lub 230V AC 3. Czas pracy z akumulatorów - min. 100 minut monitorowania lub minimum 40 defibrylacji energią maksymalną 4. Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna 5. Tryb manualny i półautomatyczny defibrylacji 6. Dwufazowa fala defibrylacji w zakresie energii co najmniej od 2 do 200 J 7. Dostępne poziomy energii zewnętrznej - minimum 18 8. Automatyczna kompensacja napięciowa lub prądowa impedancji ciała pacjenta przy defibrylacji przy pomocy łyżek i elektrod naklejanych 9. Defibrylacja przez łyżki twarde i elektrody naklejane, w wyposażeniu łyżki dziecięce. 10. Stymulacja przezskórna 11. Częstość impulsów(minutę min. 40 do 140 12. Regulacja prądu stymulacji min. 10 do 140 mA 13. Możliwość prowadzenia 3 i 12 odprowadzeniowego EKG 14. Automatyczna interpretacja i diagnoza 12-odprowadzeniowego badania EKG 15. Alarmy częstości akcji serca 16. Prezentacja zapisu na ekranie typu EL , LCD, TFT lub kolorowym 17. Przekątna ekranu minimum 5 cali 18. Wydruk EKG , szerokość minimum 90 mm 19. Pamięć wewnętrzna wszystkich rejestrowanych danych 22. Komunikacja i opisy na panelu sterującym w języku polskim 23. Możliwość transmisji danych przez telefon komórkowy.. 24. Pełna obsługa defibrylacji za pomocą przycisków lub pokręteł na łyżkach defibrylacyjnych (wybór poziomu energii, ładowanie, bezpieczne rozładowanie) 25. Kabel 3 -odpr. EKG i kabel 12-odp EKG 26. Łyżki dziecięce 27. Baterie szt.4 28. Elektrody do stymulacji kpl.4 29. Ładowarka zewnętrzna zasilana z sieci 230V umożliwiająca regenerację akumulatorów min 2 pozycyjna 30. Uchwyt do zawieszenia aparatu w karetce 31. Torba transportowa z paskiem do noszenia oraz kieszeniami pozwalającymi przechować wszystkie akcesoria. 32. Komunikacja i opisy na panelu sterującym w języku polskim 33. Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE na defibrylator - dołączona do oferty 34. Instrukcja obsługi w języku polskim - dołączona do defibrylatora 35. Karta gwarancyjna - dołączona do defibrylatora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa respiratora transportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane minimalne parametry(warunki Wentylacja dorosłych i dzieci o masie ciała powyżej 20kg Parametry wentylacji : objętość oddechowa w zakresie nie mniejszym niż 0,3 litra do 1,3 litra regulacja częstości oddechów w zakresie nie mniejszym niż 12-20 oddechów(min regulacja objętości oddechowej powiązana z regulacją częstości oddechowej wartości stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej: 45% lub 100%, 50%lub100%, 60% lub 100% Moduł sterowania : zasilanie pneumatyczne z butli tlenowej zużycie tlenu nie większe niż 0,5 l(min + objętość minutowa wentylacji ciśnienie źródła zasilania w zakresie nie mniejszym niż 280-600 kPa Układ pomiaru ciśnienia i alarmów : manometr z zakresem pomiaru nie mniejszym niż - 10cm H20 do 100cm H20 alarm dźwiękowy nadmiernego wzrostu ciśnienia w obwodzie oddechowym wskaźnik spadku ciśnienia zasilania Obwód oddechowy : rury oddechowe 1x użytku możliwość wykonywania oddechów spontanicznych (tryb na żądanie) zastawka bezpieczeństwa ograniczająca ciśnienie w układzie oddechowym do 40 cm H2O sygnalizacja dźwiękowa otwarcia zastawki bezpieczeństwa zastawka PEEP regulowana w zakresie nie mniejszym niż 5-20 cm H2 0 Zakres temperatur stosowania : minimalna temperatura stosowania nie wyższa niż -10oC maksymalna temperatura stosowania nie niższa niż 40oC Waga urządzenia bez układu pacjenta nie większa niż 3 kg Wyposażenie : rury oddechowe pacjenta - 10 szt.zastawka i zawór PEEP -z możliwością sterylizacji w autoklawie. butla tlenowa aluminiową 2,7 l i reduktor z regulacją przepływu tlenu w zakresie 0-25 l(min przewód zasilający z końcówką szybkozłączka typ AGA maski twarzowe: dla dorosłych szt.1 i dla dzieci szt.1 wielokrotnego użytku uchwyt do mocowania na ścianie karetki, lub na szynie Modura torba medyczna na cały komplet z butlą 2,7 l. instrukcja obsługi , Karta gwarancyjna, (w języku polskim), Certyfikat CE - załączyć.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.