eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sprzątanie obiektów



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Łódź: Sprzątanie obiektów
Numer ogłoszenia: 15663 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Hale Targowe", al. Politechniki 32, 98-980 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6385950, faks 42 6385950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w hali targowej Górniak oraz na zewnątrz obiektu w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. Zamawiający wymaga, aby usługi sprzątania wykonywane były przez Wykonawcę a) profesjonalnym specjalistycznym sprzętem, właściwym do danego rodzaju prac i powierzchni gwarantującym wysoką jakość świadczonych usług. b) Wykonawca będzie używał środków czystości i środków higieniczno - sanitarnych o bezspornie dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania. Hala targowa Górniak Zakres prac - sprzątanie wewnętrznych powierzchni w hali targowej Górniak przy ul. Piotrkowska 317 o pow. wewnętrznej 2058,95 a) godziny rozpoczęcia sprzątania: poniedziałek - piątek od godziny 17:00, sobota godzina 16:00, b) antresola powierzchnia 630m2 - zamiatanie posadzki i szachty energetycznej, - 2 razy w tygodniu mycie posadzki, - opróżnienie koszy, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz, - wytarcie balustrady z kurzu i mycie koszy z zewnątrz i wewnątrz, c) Klatki schodowe szt. 4 - 82 m2 - zamiatanie, - mycie 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby, - raz na kwartał mycie żaluzji, d) Wejście do hali szt. 4 i płyta główna - 1346 m2 - zamiatanie płyty głównej, - mycie maszyną posadzki hali codziennie, - opróżnienie koszy, wyniesienie śmieci do pojemnika na zewnątrz, - mycie pojemników i konstrukcji koszy raz na miesiąc lub według potrzeb, - zamiatanie i mycie wejść do hali szt. 4, - zamiatanie i mycie bram wjazdowych szt.2, - mycie szyb w drzwiach wejściowych i automatycznych raz w miesiącu 180 m2, - mycie bram automatycznych raz w miesiącu lub w razie potrzeby 35 m2 , - mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet dla najemców hali szt. 3, WC administracji, szatni i pomieszczeń gospodarczych, według potrzeb, minimum raz dziennie. - raz w miesiącu mycie glazury na ścianach w wejściach około 120 m2, - 2 razy w roku mycie dachów nad pawilonami handlowymi wewnątrz hali 650 m2 Teren wokół hali targowej Górniak Zakres prac - teren wokół hali Górniak o pow. 3458 m2, a) utrzymanie czystości i porządku ze sprzątaniem bieżącym po zakończeniu handlu około godziny 18:00 i sprzątaniem uzupełniającym w godzinach 8:00-10:00, b) w okresie wiosenno-letnim koszenie i pielęgnacja trawników, c) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie odśnieżonego terenu mieszaniną piasku i soli oraz wywóz nadmiaru śniegu, d) w okresie zimowym w czasie opadów śniegu, odśnieżanie należy rozpocząć od godziny 6:00 rano, e) usługę należy wykonywać od poniedziałku do soboty oraz dodatkowo w niedzielę handlową przed świętami, f) zbiórka, segregacja i wywóz nieczystości stałych takich jak papier tektura, szkło i elementy plastikowe 36,00 m3/ miesiąc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Sobczak Prezes Zarządu Ośrodek Aktywizacji zawodowej i Szkoleń sp. z o.o.,, ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź,, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73263,55

  • Oferta z najniższą ceną: 73263,55 / Oferta z najwyższą ceną: 73263,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru wykonawcy w postępowaniu dokonano zgodnie z 67 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnieniem wyboru jest wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zmówienia. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 73 686,00 zł netto, co stanowi kwotę 19 194,06 Euro i została ustalona na podstawie art. 32 Ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 10 listopada 2010r. Usługa utrzymania czystości realizowana była na podstawie udzielonego zamówienia publicznego w okresie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. Trzy kolejne postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nie doprowadziły do wyłonienia wykonawcy. Wszystkie zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 Ustawy Pzp. Pierwsze postępowanie zostało wszczęte w dniu 23 listopada 2010r., po uprzednim przygotowaniu materiałów wyjściowych do postępowania tj. określenia przedmiotu zamówienia, Jego zakresu i ilości a także oszacowania wartości zamówienia publicznego. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty. W wyniku badania i oceny ofert zamówienie zostało udzielone na 1 i 3 część przedmiotu zamówienia, natomiast oferta złożona na 2 część zamówienia ( sprzątanie trenów wokół i w środku hali Górniak) znacznie przekroczyła kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Zamawiający zabezpieczył kwotę 73 686,00 zł netto a cena oferty wynosiła 120 000,00 zł netto. Postępowanie na tę część zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt.4 Ustawy. Niezwłocznie w dniu 10 grudnia 2010r. ogłoszono drugie postępowanie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Na pierwszą część sprzątanie hali Zamawiający zabezpieczył kwotę 30 720,00 zł netto cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 91 353,60 zł netto na drugą cześć zamówienia sprzątanie terenu wokół hali Górniak nie wpłynęła żadna oferta. To postępowanie zostało również unieważnione. Niezwłocznie w dniu 20 grudnia 2010r. ogłoszone zostało kolejne postępowanie, które także nie doprowadziło do udzielenia zamówienia. Jedyna oferta jaka wpłynęła z ceną 132000,00 zł netto znacznie przewyższała kwotę, jaką zamawiający mógł przeznaczyć na realizację zamówienia i zostało ono również unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 Ustawy. Z konieczności natychmiastowego przystąpienia do wykonania zadań spoczywających na administratorze, jak również braku dodatkowych środków finansowych przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.3 Ustawy. Do negocjacji zaproszono Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń sp. z o.o w Łodzi ul. Próchnika 5, ponieważ firma ta wygrała pierwszy przetarg na 1 i 3 część przedmiotu zamówienia. Ponadto Firma OAZiS wykonywała usługę sprzątania obiektów dla zamawiającego w latach poprzednich i wywiązywała się z niej bez zastrzeżeń. W wyniku przeprowadzonych negocjacji bezzwłocznie podjęła się wykonania zamówienia za kwotę 83 000,00 zł brutto. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp zamawiający udziela zamówienia wykonawcy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zmówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.