eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonywanie serwisu aplikacji użytkowych systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-06

POZYCJA 15638

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie serwisu aplikacji użytkowych systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Sprawiedliwości, do kontaktów: Elżbieta Sandomierska, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785, e-mail: atanasow@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ms.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ministerstwo Sprawiedliwości, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 15 - składanie ofert, Elżbieta Sandomierska, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. Mazowieckie, tel. 0-22/52-12-611, fax 0-22/628-97-85, e-mail: Sandomierska@ms.gov.pl, www.ms.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:resort sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie serwisu aplikacji użytkowych systemu informatycznego Krajowego Rejestru Karnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego, obecny adres: Warszawa, ul. Zwycięzców 34. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa serwisu obejmuje obsługę aplikacji i bazy danych działających na platformie OpenVMS/AlphaServer, aplikacji \Akty Prawne\ oraz aplikacji sądowej w wersji realizującej tylko zapytania do bazy KRK. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.25.00 - Konserwacja i naprawa oprogramowania technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Usługa serwisu obejmuje obsługę aplikacji i bazy danych działających na platformie OpenVMS/AlphaServer, aplikacji \Akty Prawne\ oraz aplikacji sądowej w wersji realizującej tylko zapytania do bazy KRK. Warunki i zasady serwisu aplikacji (oprogramowania użytkowego) Krajowego Rejestru Karnego zawarte są w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy). Usługa serwisu aplikacji będzie świadczona przez wykonawcę w siedzibie Biura Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego w Warszawie - obecnie przy ul. Zwycięzców 34 w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno podobne zamówienie z wykorzystaniem: - systemu operacyjnego OpenVMS albo równoważnego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, - bazą danych Oracle Rdb albo równoważną zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie, - monitora transakcyjnego ACMS lub równoważnego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału: 2.1. ppkt a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a niniejszego rozdziału , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt 2 należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym, składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,zawierający co najmniej następujące informacje: a) opis przedmiotu wykonanych usług/usługi, b) datę wykonania usług/usługi - dzień miesiąc, rok - tj. daty rozpoczęcia i jej zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) należy podać co najmniej datę rozpoczęcia usługi oraz dodatkową informację, że np. usługi te są wykonywane do chwili obecnej, wraz z dokumentami (np. referencje, protokóły odbioru, itp.) potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz ten wraz z dokumentami musi potwierdzić spełnianie warunków opisanych w w/w pkt. 1 ppkt. 1.1.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 (także wykaz) należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 12:30, Ministerstwo Sprawiedliwości, Warszawa, Al. Ujazdowskie 11 sala 615.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.