eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-14

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 156182 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs I Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach. Program kursu musi obejmować : - część teoretyczną, - część praktyczną nauki jazdy wózkiem - egzamin zakończony wydaniem uprawnień. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 72 godzin lekcyjnych wykłady 52 godzin, praktyczna nauka jazdy: 15 godzin + 5 godzin dodatkowych Uwaga ! godzina lekcyjna = 45 minut . Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w miejscu dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu powiatu ciechanowskiego, w budynku w którym zostały zniesione bariery architektoniczne. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP . 2) zapewnić uczestnikom salę wykładową, 3) zapewnić sprzęt służący do praktycznej nauki obsługi wózka sprawny i bezpieczny. Instruktor praktycznej nauki z indywidualnym podejściem do każdego uczestnika. Na zajęcia praktyczne uczestnicy umawiają się z instruktorem indywidualnie w terminach dla nich dogodnych. 4) zapewnić uczestnikom catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciasto, ciastka, owoce), 5) zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne i biurowe, 6) opracować program kursu. Program musi zawierać: a) nazwę i zakres kursu, b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu ( data i godziny ); d) plan nauczania, określający tematy zajęć oraz ich wymiar, e) cel kursu ( przewidywane efekty ), 7) przekazać na 5 dni przed rozpoczęciem kursu harmonogramu realizowanych zajęć Zamawiającemu. 8) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 9) przeprowadzić wśród uczestników kursu oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 10) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników ( w każdym dniu ) kursu; c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu ( w każdym dniu kursu ), e) indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć, potwierdzających wykorzystane godziny zajęć teoretycznych i praktycznych ( + 5 godz. dodatkowych ) z podpisem instruktora i osoby szkolonej, f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu i zdobyciu uprawnień. 11) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 12) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu ( w każdym dniu kursu ); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu ( w każdym dniu kursu ); e) indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć, potwierdzających wykorzystane godziny zajęć teoretycznych i praktycznych ( + 5 godz. dodatkowych ) z podpisem instruktora i osoby szkolonej, f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu. g) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu. 13) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r. Kurs II Zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 200 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w budynku pozbawionym barier architektonicznych, dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom kursu salę wyposażoną w sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, 2) zapewnić catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciastka, ciasto, owoce), 3) zapewnić materiały dydaktyczne i starter zawierający: 1. Wizaż Pędzel do nakładania podkładu - 1 szt., Pędzel do pudru - 1 szt., Ścięty ukośnie pędzel do różu - 1 szt., Pędzel wachlarz - 1 szt., Aplikator do cieni - 6 szt., Szczoteczka do rzęs - 1 szt., Szczoteczka do brwi i grzebyk - 1 szt., Zalotka - 1 szt., Pędzel ścięty do brwi - 1 szt., Zaokrąglony pędzel do cieni - 2 szt., Liner do wykonywania kreski - 1 szt., Pędzel płaski do ust - 3 szt., Trójkątne gąbki do podkładu - 4 szt., Pufka z uchwytem do nakładania pudru sypkiego - 2 szt., Paleta cieni - 1 szt. (24 kolory), Puder sypki - 1 szt., Puder w kremie - 1 szt., Róż do policzków - 1 szt., Płyn do demakijażu - 1 szt. (200 ml), 2. Stylizacja paznokci Profesjonalną lampę UV 36W tunelową - 1 szt., Żarówki 9W do kompletu - 4 szt., Żel clear (przezroczysty) 5ml - 1 szt., Żel pink (różowy) 5ml - 1 szt., Żel white (biały) 5ml - 1 szt., Tipsy naturalne w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne i mocne - 1 saszetka (100 szt.), Klej do tipsów 3g super mocny - 1 szt., Gilotyna - 1 szt., Pilnik prosty 80/80 - 2 szt., Pilnik banan 100/180 - 2 szt., Blok polerski biały 100/100 - 1 szt., Patyczki z drzewa pomarańczowego - 5 szt., Cleaner - płyn do przemywania masy żelowej 100ml - 1 szt., Tips off - płyn do zdejmowania tipsów 100ml - 1 szt., Brush cleaner - płyn do czyszczenia pędzelków 100ml - 1 szt., Waciki bezpyłowe - 250 szt., Najwyższej jakości pędzelek do nakładania żelu - włosie Toray - 1 szt., Oliwka do skórek 15ml - 1 szt., Primer - wytrawiacz 6ml - 1 szt., Cuticle remover - preparat do usuwania skórek 6ml - 1 szt., Karuzela pełna ozdób - 1 szt., Komplet lakierów do paznokci - 10 szt. 4) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 5) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. 6) przeprowadzić wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 7) opracować program kursu. Program musi zawierać następujące informacje: a) nazwę i zakres kursu; b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu (data i godziny); d) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar; 8) przekazać na 5 dni przed rozpoczęciem kursu harmonogramu realizowanych zajęć Zamawiającemu. 9) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu. 10) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 11) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu. 12) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r. Kurs III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu ciechanowskiego- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, przeprowadzania prezentacji produktów. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w budynku pozbawionym barier architektonicznych, w miejscu dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych na przedstawiciela handlowego ma obejmować 40 godzin. Wykonawca zobowiązany jest: 1) na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć przekazać Zamawiającemu oraz uczestnikom projektu program i harmonogram realizowanych zajęć. 2) zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne 3) zapewnić catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciastka, ciasto, owoce), 4) zapewnić uczestnikom kursu salę wykładową, 5) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 6) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. 7) przeprowadzić wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 8) opracować program kursu. Program musi zawierać następujące informacje: a) nazwę i zakres kursu; b) miejsce, gdzie będzie się odbywać kurs; c) czas trwania kursu (data i godziny); d) cel kursu; e) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar. 9) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu) c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na przedstawiciela handlowego; 10) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników na kurs; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 11) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu potwierdzą odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu; f) zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na przedstawiciela handlowego; 12) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ciechanow.pl i http://stciechanow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. 17 Stycznia 7, 06 - 400 Ciechanów pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.