eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 175522 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156182 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego, profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych, kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kurs I Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wózków widłowych dla 3 osób pełnoletnich, niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach. Program kursu musi obejmować : - część teoretyczną, - część praktyczną nauki jazdy wózkiem - egzamin zakończony wydaniem uprawnień. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 72 godzin lekcyjnych wykłady 52 godzin, praktyczna nauka jazdy: 15 godzin + 5 godzin dodatkowych Uwaga ! godzina lekcyjna = 45 minut . Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w miejscu dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu powiatu ciechanowskiego, w budynku w którym zostały zniesione bariery architektoniczne. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP . 2) zapewnić uczestnikom salę wykładową, 3) zapewnić sprzęt służący do praktycznej nauki obsługi wózka sprawny i bezpieczny. Instruktor praktycznej nauki z indywidualnym podejściem do każdego uczestnika. Na zajęcia praktyczne uczestnicy umawiają się z instruktorem indywidualnie w terminach dla nich dogodnych. 4) zapewnić uczestnikom catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciasto, ciastka, owoce), 5) zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne i biurowe, 6) opracować program kursu. Program musi zawierać: a) nazwę i zakres kursu, b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu ( data i godziny ); d) plan nauczania, określający tematy zajęć oraz ich wymiar, e) cel kursu ( przewidywane efekty ), 7) przekazać na 5 dni przed rozpoczęciem kursu harmonogramu realizowanych zajęć Zamawiającemu. 8) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 9) przeprowadzić wśród uczestników kursu oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 10) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników ( w każdym dniu ) kursu; c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych, d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu ( w każdym dniu kursu ), e) indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć, potwierdzających wykorzystane godziny zajęć teoretycznych i praktycznych ( + 5 godz. dodatkowych ) z podpisem instruktora i osoby szkolonej, f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu i zdobyciu uprawnień. 11) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 12) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu ( w każdym dniu kursu ); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i biurowych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu ( w każdym dniu kursu ); e) indywidualnych kart przeprowadzonych zajęć, potwierdzających wykorzystane godziny zajęć teoretycznych i praktycznych ( + 5 godz. dodatkowych ) z podpisem instruktora i osoby szkolonej, f) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu. g) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu. 13) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r. Kurs II Zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego kursu wizaż i stylizacja paznokci dla 1 usamodzielnianej wychowanki z zastępczych form opieki oraz 6 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu ciechanowskiego - uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować 200 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w budynku pozbawionym barier architektonicznych, dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom kursu salę wyposażoną w sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, 2) zapewnić catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciastka, ciasto, owoce), 3) zapewnić materiały dydaktyczne i starter zawierający: 1. Stylizacja paznokci Profesjonalną lampę UV 36W tunelową - 1 szt. Żarówki 9W do kompletu - 4 szt. Żel clear (przezroczysty) 5ml - 1 szt. Żel pink (różowy) 5ml - 1 szt. Żel white (biały) 5ml - 1 szt. Tipsy naturalne w rozmiarach od 1 do 10, elastyczne i mocne - 1 saszetka (100 szt.) Klej do tipsów 3g super mocny - 1 szt. Gilotyna - 1 szt. Pilnik prosty 80/80 - 2 szt. Pilnik banan 100/180 - 2 szt. Blok polerski biały 100/100 - 1 szt. Patyczki z drzewa pomarańczowego - 5 szt. Cleaner - płyn do przemywania masy żelowej 100ml - 1 szt. Tips off - płyn do zdejmowania tipsów 100ml - 1 szt. Brush cleaner - płyn do czyszczenia pędzelków 100ml - 1 szt. Waciki bezpyłowe - 250 szt. Najwyższej jakości pędzelek do nakładania żelu - włosie Toray - 1 szt. Oliwka do skórek 15ml - 1 szt. Primer - wytrawiacz 6ml - 1 szt. Cuticle remover - preparat do usuwania skórek 6ml - 1 szt. Karuzela pełna ozdób - 1 szt. Komplet lakierów do paznokci - 10 szt. 2. Wizaż Pędzel do nakładania podkładu - 1 szt. Pędzel do pudru - 1 szt. Ścięty ukośnie pędzel do różu - 1 szt. Pędzel wachlarz - 1 szt. Aplikator do cieni - 6 szt. Szczoteczka do rzęs - 1 szt. Szczoteczka do brwi i grzebyk - 1 szt. Zalotka - 1 szt. Pędzel ścięty do brwi - 1 szt. Zaokrąglony pędzel do cieni - 2 szt. Liner do wykonywania kreski - 1 szt. Pędzel płaski do ust - 3 szt. Trójkątne gąbki do podkładu - 4 szt. Pufka z uchwytem do nakładania pudru sypkiego - 2 szt. Paleta cieni - 1 szt. (24 kolory) Puder sypki - 1 szt. Puder w kremie - 1 szt. Róż do policzków - 1 szt. Płyn do demakijażu - 1 szt. (200 ml) 4) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 5) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. 6) przeprowadzić wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 7) opracować program kursu. Program musi zawierać następujące informacje: a) nazwę i zakres kursu; b) miejsce, gdzie odbywać się będzie kurs; c) czas trwania kursu (data i godziny); d) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar; 8) przekazać na 5 dni przed rozpoczęciem kursu harmonogramu realizowanych zajęć Zamawiającemu. 9) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu. 10) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 11) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych i startera; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników kursu; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu. 12) Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r. Kurs III Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu na przedstawiciela handlowego dla 2 usamodzielnianych wychowanków z zastępczych form opieki oraz 3 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu ciechanowskiego- uczestników projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, przeprowadzania prezentacji produktów. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów, w budynku pozbawionym barier architektonicznych, w miejscu dogodnym dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Ciechanowskiego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych na przedstawiciela handlowego ma obejmować 40 godzin. Wykonawca zobowiązany jest: 1) na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć przekazać Zamawiającemu oraz uczestnikom projektu program i harmonogram realizowanych zajęć. 2) zapewnić uczestnikom kursu materiały dydaktyczne 3) zapewnić catering (ciepły posiłek, kawa, herbata, ciastka, ciasto, owoce), 4) zapewnić uczestnikom kursu salę wykładową, 5) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 6) zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. 7) przeprowadzić wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 8) opracować program kursu. Program musi zawierać następujące informacje: a) nazwę i zakres kursu; b) miejsce, gdzie będzie się odbywać kurs; c) czas trwania kursu (data i godziny); d) cel kursu; e) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar. 9) prowadzić odpowiednią dokumentację: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników kursu (w każdym dniu kursu) c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na przedstawiciela handlowego; 10) pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników na kurs; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu kursu i umowy. 11) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności (w każdym dniu kursu); c) imiennej listy, na której uczestnicy kursu potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy kursu potwierdzą odbiór cateringu (w każdym dniu kursu); e) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników kursu; f) zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na przedstawiciela handlowego; 12) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego kursu do dnia 31.12.2020 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. 17 Stycznia 7.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie, Centrum Kształcenia w Ciechanowie, Płońska 57a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.