eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług pocztowych w zakresie odbierania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranaicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Szczecin: Świadczenie usług pocztowych w zakresie odbierania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranaicznym oraz ich ewentualnych zwrotów.
Numer ogłoszenia: 156173 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w zakresie odbierania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranaicznym oraz ich ewentualnych zwrotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie odbierania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 gram w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe z dnia 21 czerwca 2003 r. (Dz.U. Nr 130, poz. 1188 ze zm.). 1. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe do 2000 g: - nie rejestrowane ekonomiczne, - nie rejestrowane priorytetowe, - polecone, - polecone priorytetowe, - polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), - polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO), - z zadeklarowaną wartością; b) paczki pocztowe do 2 kg: - ekonomiczne, - priorytetowe, - pobraniowe, - z zadeklarowaną wartością, - ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO). 2. Usługa obejmuje cały obszar Rzeczypospolitej Polskiej, Europę i kraje trzecie, a realizowana będzie na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie i jednostek przez nią obsługiwanych (wymienionych w Załączniku Nr 4 do SIWZ). 3. Realizacja przedmiotowej usługi odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przesyłek do nadania oraz zestawień ilościowych, w przypadku listów nie rejestrowanych i zestawień z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku listów rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w 2 egzemplarzach - po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Nadawca umieszcza na przesyłce listowej lub paczce nazwę odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy zwrotne poświadczenie odbioru - ZPO) oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Obowiązek właściwego przygotowania przesyłki oraz sporządzenia powyższych zestawień ciąży na Zamawiającym. 5. Odpowiednio przygotowane przesyłki i paczki Wykonawca odbiera od Zamawiającego codziennie (w dniach roboczych), potwierdzając ich odbiór - pieczęcią, podpisem, datą - na kopii zestawień. 6. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 7. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić sztywne pudełko, które zabezpiecza przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwia uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania. 8. Miejscem dostarczenia przesyłek będą jednostki policji garnizonu zachodniopomorskiego, wyszczególnione w Załączniku Nr 4 do SIWZ - w dni robocze w godzinach 7:30 - 14:30. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również zwrot do Zamawiającego (do miejsca ich wcześniejszego odbioru) nie doręczonych przesyłek rejestrowanych, niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia (pkt 4 Wymagań dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia). Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usług musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. 2) Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego lub najpóźniej w następnym dniu roboczym. 3) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowanie przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczania przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 1.4) W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 5) Podstawą rozliczenia kosztów świadczonych usług będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone w okresie jednego miesiąca, stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 6) Płatność za wykonane usługi będzie dokonywana w formie płatności z dołu w miesięcznym okresie rozliczeniowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione przez właściwy urząd) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 2. Zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać realizację minimum 1 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ponadto, do oferty załączyć należy: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej (Załącznik Nr 2). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.