eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław47_RB_2008- Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim SŁOWIANKA przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Wrocław: 47_RB_2008- Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim SŁOWIANKA przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 156102 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 47_RB_2008- Remont pokoi i korytarzy w Domu Studenckim SŁOWIANKA przy pl. Grunwaldzkim 26 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach Domu Studenckiego SŁOWIANKA obejmujących : 1. Wymiana wykładzin podłogowych w pokojach -zerwanie i wywóz istniejących wykładzin PCV i cokolików -montaż wykładzin PCV wraz z cokolikami sosnowymi -montaż mosiężnych listew progowych w drzwiach 2. Wymiana płytek w umywalniach -skucie istniejących płytek wraz z wywozem -usunięcie nierówności podłoża po skutych płytkach -gruntowanie podłoża -ułożenie nowych płytek -wymiana wpustów ściekowych 3. Ułożenie płytek gres na korytarzach ( piętra II-IV) -demontaż istniejących wykładzin PCV wraz z cokolikami -oczyszczenie i zagruntowanie podłoża -ułożenie płytek gres wraz z cokolikami Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w Załącznikach nr 5 i 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym 24 godz./dobę. Wykonawca zobowiązany jest dysponować takim potencjałem ludzkim, aby wykonać roboty objęte niniejszym przedmiotem zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 5 tygodni - przeznaczonym na wykonanie zamówienia. Prace muszą zakończyć się przed pełnym zasiedleniem studentów w domu studenckim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawa Zamówień Publicznych (zwanej dalej uPzp). Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) 1) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 130 000 zł brutto b) wykazana robota odpowiadać będzie swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia c) wykazana robota wykonana będzie w obiekcie czynnym całą dobę - do obiektów czynnych 24 godz./dobę Zamawiający zalicza budynki gdzie intensywny ruch mieszkańców trwa 24 godz./dobę i są to m. in.: Domy Studenckie, Domy Asystenckie, Hotele, obiekty publicznej i niepublicznej służby zdrowia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione.* 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. - zgodnie z załącznikiem nr 7. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej b) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr. Wrocław ul. Kuźnicza 49/55 pokój 100, I pietro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr. Wrocław ul. Kuźnicza 49/55 pokój 100, I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.