Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Turek: zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Turku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., do kontaktów: Wojciech Kowalski, ul. Polna 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2800300, 2800345, fax 063 2784151, e-mail: pgkim-turek@pgkim-turek.pl; kowslaki@pgkim-turek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgkim-turek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Turku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Stacja paliw wykonawcy zlokalizowana na terenie miasta Turek czynna od 6.00 do 22.00. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Przedsiębiorstwa odpowiadających parametrom jakościowym zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 17.12.2002 r. (Dz. U. nr 229 poz. 1918) w sprawie szczegółowych wymagań jakościowych dla niektórych paliw ciekłych (olej napędowy - do 180.000 litrów, benzyna bezołowiowa 98 - do 5.000 litrów, benzyna bezołowiowa 95 - do 27.000 litrów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest raz na miesiąc przedstawić zaświadczenie, że odbierane przez Zamawiającego paliwa spełniają wymagania jakościowe zgodne z normami w RP oraz Rozporzadzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r.w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzedu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Olej napędowy - do 180.000 litrów, benzyna bezołowiowa 98 - do 5.000 litrów, benzyna bezołowiowa 95 - do 27.000 litrów). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 12.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu moga wziąć udział wykonawcy którzy: spełniają łącznie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji części ani całości zamówienia przez podwykonawcę.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. arunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed upływem terminu składania ofert.Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, tj. w zamkniętej kopercie, odpowiednio oznakowanej z dopiskiem \ZMIANA\.Koperty oznakowane \ZMIANA\ zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian z napisem na kopercie \WYCOFANIE\.Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności i po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy, koperty ofert wycofanych nie będą otwierane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt od 2. do 5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 6. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w tym punkcie. 9. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 10. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu dostaw paliw płynnych w punkcie odbioru nawet w przypadku braku dostaw energii elektrycznej. 11.Koncesja na obrót paliwami płynnymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. nr 153 poz. 1504 z 2003 r. z późn. zm.). 12.Umowa regulująca funkcjonowanie podmiotu w przypadku wystąpienia spółek prawa cywilnego. 13.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, zgodnie z normami w RP oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. 14. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważniona wzór umowy (załącznik nr 3), 15. Potwierdzenie wniesienia wadium. Informujemy, iż Wykonawca ma prawo zastrzec na piśmie informacje składające się na ofertę, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 pkt 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji określonych w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. nazwa (firma) wykonawcy, cena oferty, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności. Wykonawca nie może utajnić informacji (dokumentów) jawnych. Utajnienie informacji (dokumentów) jawnych z mocy ustawy będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-turek.pl. Opłata: 5,65 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Koszt SIWZ obejmuje jedynie cenę przesłania SIWZ zgodnie z obowiązującym cennikiem Poczty Polskiej. Faktura VAT zostanie wysłana przez Zamawiającego wraz z SIWZ. Termin płatności faktur - 30 dni. W przypadku osobistego odbioru SIWZ udostepniana jest bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 11:30, Siedziba Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Turku, ul. Polna 4, pokój nr 19 (I pietro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.03.2007.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
- REMONT POMIESZCZEŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4
- Zakup oprogramowań i sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki" III
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY SALKI TERAPEUTYCZNEJ W PRZEDSZKOLU NR 4 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków z terenu Gminy Turek"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Lublin, w tym Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz Ochotniczej Straży Pożarnej - Głusk z siedzibą w Lublinie na rok 2026
- Zakup i dostawa oleju opałowego do celów grzewczych na potrzeby kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu w szacunkowej ilości 25,000 tys. l.
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO LEŚNEGO OŚRODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2026"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni w 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz oleju napędowego na potrzeby Gminy Kobiele Wielkie z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





