To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Zielona Góra: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do automatów biletowych (sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego)
Numer ogłoszenia: 155865 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134807 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji, ul. Chemiczna 8, 65-713 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4520450, faks 068 4520455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do automatów biletowych (sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do automatów biletowych (sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego). 1. Papier wodny o gramaturze 100 g/m2 nawinięty na gilzę papierową o średnicy wewnętrznej 75 mm i szerokości 35 mm. Długość papieru wyniknie ze średnicy zewnętrznej rolki, która wynosi 215 mm. Na zewnętrznej stronie rolki wykonany jednokolorowy nadruk oraz napis (wysokość napisu nie większa niż 5 mm). Nadruk i napis muszą być wykonane farbą UV. Szacunkowe zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi 125 rolek. 2. Papier wodny o gramaturze 100 g/m2, nawinięty na gilzę plastikową o średnicy wewnętrznej 25 mm i szerokości 75 mm. Długość papieru wyniknie ze średnicy zewnętrznej rolki, która wynosi 120 mm. Na wewnętrznej stronie rolki wykonany jednokolorowy nadruk a na zewnętrznej stronie jednokolorowy napis (wysokość napisu nie większa niż 5 mm). Nadruk i napis muszą być wykonane farbą UV. Szacunkowe zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi 300 rolek. 3. Papier termiczny o gramaturze 90 g/m2, nawinięty na gilzę papierową o średnicy wewnętrznej 75 mm i szerokości 75 mm. Długość papieru wyniknie ze średnicy zewnętrznej rolki, która wynosi 170 mm. Na zewnętrznej stronie rolki wykonany jednokolorowy nadruk oraz napis (wysokość napisu nie większa niż 5 mm). Nadruk i napis muszą być wykonane farbą UV. Warstwa termiczna na zewnątrz rolki. Szacunkowe zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi 1550 rolek. UWAGA: W odległości nie mniejszej niż 3 metry liczonej od końca papieru należy wykonać dowolne oznaczenie (informacja dla obsługi automatu o konieczności wymiany rolki). Wzór i kolorystyka nadruku oraz napisu określone zostaną w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu. Papier wodny musi posiadać zabezpieczenia w postaci znaku wodnego oraz włókien świecących w promieniach UV. Zamówienia dostaw będą składane przez Zamawiającego nie częściej niż raz w miesiącu drogą faksową lub elektroniczną. Jednorazowo z każdej pozycji Zamawiający będzie zamawiał: poz. 1 - około 30 rolek raz na kwartał, poz. 2 - około 50 rolek raz na dwa miesiące, poz. 3 - około 130 rolek raz na miesiąc. Dostawy papieru z poz. 1 i poz. 2 będą łączone z dostawami papieru z poz. 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00 - Papier termoczuły lub tektura 22.42.00.00 - Papier ze znakiem wodnym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. P. H. Hegard, ul. Składowa 6, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51287,50
Oferta z najniższą ceną: 51287,50 / Oferta z najwyższą ceną: 72438,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
- DOSTAWA CZYTNIKA MIKROPŁYTEK
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja Szkół w Zielonej Górze: Szkoła Podstawowa nr 13 ul. Fryderyka Chopina nr 18a"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze : Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego ul. Botaniczna 54 i 58.
- Remont stacji transformatorowej So-669 i części wewnętrznej linii zasilającej Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy Kożuchów
- Remont pomieszczeń stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Krośnie Odrzańskim.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.