eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzePrzebudowa i remont budynku hali warsztatowej na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu przy ul. 3 Maja 95

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Zabrze: Przebudowa i remont budynku hali warsztatowej na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu przy ul. 3 Maja 95
Numer ogłoszenia: 155301 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego , ul. 3 Maja 95, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3701599, faks 32 3701599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku hali warsztatowej na potrzeby Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu przy ul. 3 Maja 95.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie hali E Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego (CKPiU). Prace należy wykonywać zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści przyszłej umowy, decyzją o pozwoleniu na budowę, oraz obowiązującymi przepisami i normami. UWAGA! Dokumentacja projektowa opisuje szerszy zakres robót budowlanych niż objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. W związku z powyższym wycenić dla celów obliczenia ceny oferty oraz wykonać należy jedynie zakres robót opisany w punkcie 1.1. części IV SIWZ i załączonych przedmiarach robót. Pozostałego zakresu robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej nie należy wyceniać ponieważ nie jest on objęty przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych. 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-4; 45.42.11.48-3; 45.42.11.30-4; 45.26.19.10-6; 45.26.14.10-1; 45.26.12.10-9; 45.26.13.20-3; 45.45.30.00-7; 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6; 45.33.11.00-7; 45.33.12.10-6; 45.33.12.10-1; 45.31.00.00-3 Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające : - względy bezpieczeństwa budowy i sąsiednich budowli, - zmiany technologii zaakceptowane przez zamawiającego, zastosowanie których będzie korzystne dla jakości prowadzonych robót lub ich efektu finalnego, - rozbudowa lub przebudowa elementów obiektu lub pomieszczeń, instalacji obiektu bądź zmiana elementów zagospodarowania terenu, wynikła z potrzeb ujawnionych na etapie realizacji, odbioru lub eksploatacji obiektu. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które zostało opisane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że jego zakres nie został objęty zamówieniem podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN, zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 07.08.2012r. do 05.09.2012 r. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:ING Bank Śląski 58 1050 1230 1000 0023 6364 8870 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, 41-800 Zabrze - sekretariat (I piętro). Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1)zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3)wskazanie sumy gwarancyjnej, 4)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, 41-800 Zabrze 5)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6)określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.): 1)zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp., 2)wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3)dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4)kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5)określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, dotyczące obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub adaptacji budynków użyteczności publicznej, mieszkalnych, przemysłowych .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia (które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia): 1)Kierownik Budowy (1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej bowiązujących przepisów. Kierownik Budowy będzie odpowiedzialny za kompleksową realizację całości zadania ze strony Wykonawcy; 2)Kierownik Robót (min. 1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami lub dpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3)Kierownik Robót (min. 1 osoba) - posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 4)Geodeta (min. 1 osoba) - posiada stwierdzenie kwalifikacji zawodowych w zakresie: pomiarów sytuacyjno - wysokościowych i opracowania ich wyników, geodezyjnych pomiarów realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, geodezyjnej obsłudze inwestycji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku udziału w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: Zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, o których mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: 1.wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2.wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim 3.konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia które spowodować mogą znaczne opóźnienie wykonania przedmiotu zamówienia, 4.zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, 5.zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych, 6.opóźnień w przyłączeniu obiektu do sieci ogólnomiejskiej przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 7.niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń, 8.aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego, 9.wydłużenie terminu w związku z faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie prac wykonanie umowy w terminie. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiany technologii, 2.aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 3. zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji, 4.zmiany Kierownika Budowy, Kierowników Robót Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 5.zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, lub wprowadzenie nowego podwykonawcy na teren budowy, 6.niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i uruchomieniu obiektu, 7.zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 8.ograniczenia przedmiotu zamówienia, 9.termin wykonania umowy może zostać wydłużony w związku faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie umowy w terminie. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Zabrzu ul. 3 Maja 95 , 41-800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. 3 Maja 95, 41-800 Zabrze, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.