eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Ruda Śląska: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 155163 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości. 1.kontrola jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, normami podstawowymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2. kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3. kontrola terminowości robót, 4. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót. 5. uczestniczeniae w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 7.sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 8.Udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad. 9. kontrola i usunięcie przez wykonawcę robót tych wad. Szcegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Postępowanie poniżej kwot unijnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 Pzp. 1.Posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na: Zadanie I : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami drogowymi o wartości 300.000,- każda. Zadanie II : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami instalacji kanalizacyjnych lub wodociągowych o wartości 100.000,- każda. Zadanie III : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami instalacyjnymi sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości 100.000,- każda. Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie (dwa lub trzy), Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum po 2 usługi z każdej branży na którą składana jest oferta o wartości jw. (wykonane oddzielnie lub łącznie). 3.Dysponować osobami do wykonania zamówienia: Zadanie I: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 5 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, Zadanie II: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 2 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Zadanie III: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 2 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie (dwa lub trzy), Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia w ilości stanowiącej sumę osób o odpowiednich kwalifikacjach ujętych w Zadaniach na które składa ofertę. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1, tj. spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 5.kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczanie z OIIB itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 6.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6 pok 129 Cena SIWZ 7,80 zł plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6 pok 129.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT DROGOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót drogowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACYJNYCH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót instalacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACYJNYCH SIECI, URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót instalacyjnych sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetrycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.