Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-09
Ruda Śląska: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 155163 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie nadzorów branżowych dla przebudowy drogi do Śląskiego Parku Przemysłowego i Inkubatora Przedsiębiorczości. 1.kontrola jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, normami podstawowymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2. kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3. kontrola terminowości robót, 4. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót. 5. uczestniczeniae w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 7.sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 8.Udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad. 9. kontrola i usunięcie przez wykonawcę robót tych wad. Szcegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Postępowanie poniżej kwot unijnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 Pzp. 1.Posiadają uprawnienia do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na: Zadanie I : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami drogowymi o wartości 300.000,- każda. Zadanie II : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami instalacji kanalizacyjnych lub wodociągowych o wartości 100.000,- każda. Zadanie III : pełnieniu nadzoru branżowego nad robotami instalacyjnymi sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości 100.000,- każda. Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie (dwa lub trzy), Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum po 2 usługi z każdej branży na którą składana jest oferta o wartości jw. (wykonane oddzielnie lub łącznie). 3.Dysponować osobami do wykonania zamówienia: Zadanie I: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 5 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, Zadanie II: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 2 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, Zadanie III: przynajmniej 1 osobą posiadającą od co najmniej 2 lat, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie (dwa lub trzy), Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia w ilości stanowiącej sumę osób o odpowiednich kwalifikacjach ujętych w Zadaniach na które składa ofertę. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1, tj. spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . 5.kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczanie z OIIB itp.) - poświadczone za zgodność z oryginałem. 6.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6 pok 129 Cena SIWZ 7,80 zł plus ewentualne koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Pl. Jana Pawła II Nr 6 pok 129.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT DROGOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACYJNYCH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót instalacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROWADZENIE NADZORU BRANŻOWEGO W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACYJNYCH SIECI, URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie nadzoru branżowego w zakresie robót instalacyjnych sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetrycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Rudzie Śląskiej przy ul. Piotra Niedurnego 125
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych (z podziałem na części) dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2026 r.
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: ,,Przebudowa ulicy Pawłowskiej w rejonie Potoku Bielszowickiego w Rudzie Śląskiej'' (Etap I), wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę (Etap II) oraz pełnienie nadzoru autorskiego (Etap III)
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Miejskiego Przedszkola nr 18 w Rudzie Śląskiej przy ul. Kazimierza 4.
- Usługę pralniczą dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2026 r.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 60 przy ul. Zbaraskiej 3"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów oświatowych w Brodnicy"
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





