eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa zintegrowanego systemu obsługującego kadry i płace dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Gorzów Wielkopolski: Dostawa zintegrowanego systemu obsługującego kadry i płace dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 154910 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki, ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7215285, fax 095 7224188.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu obsługującego kadry i płace dla Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zgodność z wymogami prawnymi. Wykonawca zamówienia zapewni zgodność systemu ze stanem prawnym obowiązującym w dniu przekazania systemu do użytku. W szczególności system musi spełniać wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie prowadzenia ewidencji kadrowej w urzędzie, przechowywania, aktualizowania i archiwizowania danych osobowych pracowników. 2. Wymagania ogólne. 2.1. System będzie się składał z dwóch modułów Kadry i Płace, które są wewnętrznie zwartym i zintegrowanym systemem. 2.2. Wykonawca zapewni migrację danych z dotychczas używanych systemów. 2.3. Wykonawca zabezpieczy w okresie gwarancji bez dodatkowych kosztów stałą aktualizację systemu stosownie do zmian występujących w przepisach prawa, bez konieczności powiadamiania przez zamawiającego o takowych zmianach. Aktualizacja ma miejsce jednocześnie z terminem wejścia danego przepisu w życie, a wykonawca jest zobowiązany do poinformowania zamawiającego o jej dokonaniu droga mailową na adres kadry@uwoj.gorzow.pl . 2.4. Dostarczany system musi posiadać w pełni polskojęzyczny interfejs użytkownika. 2.5. Wykonawca musi dostarczyć polskojęzyczną dokumentację użytkową i techniczną systemu informatycznego. Dokumentacja powinna zostać dostarczona w formie pisemnej i elektronicznej. Dokumentacja techniczna systemu powinna zawierać co najmniej opis schematu bazy danych systemu oraz opis sposobu podłączenia do bazy. 2.6. System powinien być zbudowany z modułów, umożliwiając wdrażanie kolejnych funkcjonalności zgodnie ze sposobem pracy użytkowników; w każdej chwili musi być dostępne włączenie/wyłączenie poszczególnych modułów, udostępnianie funkcjonalności poszczególnym osobom. 2.7. System powinien zapamiętywać profile pracy poszczególnych użytkowników i udostępniać je po zalogowaniu na dowolnej stacji roboczej. 2.8. System powinien cechować się rozbudowanym modułem bezpieczeństwa zarządzającym dostępem użytkowników do poszczególnych funkcji systemu. 3. Wymagania odnośnie systemu bazy danych i platformy systemowej. 3.1. System musi wydajnie obsługiwać bieżącą bazę pracowników w liczbie 400 oraz dane archiwalne. 3.2. Ze względu na wykorzystywaną w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim platformę systemową system musi pracować w oparciu o bazę danych MS SQL 2005. System zostanie zainstalowany i skonfigurowany jako dodatkowy system na serwerze eksploatowanym przez zamawiającego. W tym celu zamawiający zapewni sprzęt o następujących parametrach technicznych: System operacyjny: MS Windows Server 2003 Standard Procesor: Intel Xeon 3.2 GHz RAM: 4GB HD: RAID5 4x140GB. 3.3. System powinien umożliwiać pracę na stacjach roboczych posiadanych przez zamawiającego. Minimalne parametry stacji roboczych, na których przewidywana jest praca systemu, to System operacyjny: MS Windows XP Professional PL RAM: 128 MB Rozdzielczość ekranu: 800x600 Ewentualne inne niezbędne do sprawnego działania elementy oprogramowania lub sprzętu komputerowego muszą być zaoferowane, dostarczone i zainstalowane w cenie niniejszego zamówienia. 3.4. System powinien posiadać opcję integracji z wykorzystywaną u zamawiającego usługą Active Directory, zapewniając co najmniej funkcję single sign-on pozwalającą na logowanie się tylko raz w ramach sesji a następnie korzystanie z zasobów, do których użytkownik ma dostęp bez konieczności ponownego przechodzenia procedury uwierzytelniania. 4. Wymagania odnośnie systemu raportowania. 4.1. Oprogramowanie musi zawierać elastyczne narzędzie raportujące umożliwiające administratorom systemu tworzenie na wniosek użytkowników dowolnych raportów i udostępnianie ich do bieżącego generowania i aktualizacji określonym grupom użytkowników. 4.2. System musi pozwolić (poza wydrukiem) na zapis wygenerowanego raportu do następujących formatów: PDF, WORD, EXCEL, HTML, CSV, XML. 4.3. System musi posiadać możliwość przeprowadzania analiz i symulacji na podstawie zgromadzonych danych, bądź umożliwiać dokonywanie takich analiz za pomocą innych aplikacji. 4.4. System powinien posiadać możliwość projektowania wydruków zawierających dowolne dane kadrowo-płacowe pracownika (w tym, umów o pracę, zaświadczeń, skierowań, świadectw pracy). 5. Licencjonowanie. 5.1. Przedmiotowe oprogramowanie musi być dostarczone w wersji wielostanowiskowej a licencje muszą być niezależne od ilości użytkowników korzystających z systemu oraz ilości przetwarzanych danych. 5.2. Zamawiający przewiduje wykorzystywanie oprogramowania na 30 stanowiskach. W ramach zamówienia wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość licencji dostępowych zgodnie z polityką licencjonowania prowadzoną przez firmę Microsoft. 6. Wdrożenie i szkolenie. 6.1. Zamawiający w ramach wykonania zlecenia wymaga instalacji aplikacji na serwerze oraz na komputerach osobistych w docelowych lokalizacjach. 6.2. Zamawiający wymaga wdrożenia systemu archiwizacji danych dla dostarczonego systemu. 6.3. Wykonawca musi przeprowadzić w siedzibie Zamawiającego niezbędne szkolenia użytkowników i administratorów systemu. Szkolenie będzie potwierdzone zaświadczeniem ukończenia; ponadto fakt jego przeprowadzenia będzie potwierdzony w protokole odbioru przedmiotu umowy. 7. Warunki gwarancyjne. 7.1. Oprogramowanie powinno być objęte 36 miesięczną gwarancją liczoną od momentu protokolarnego odbioru wdrożonego systemu. 7.2. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad, a w szczególności technicznych, technologicznych, programowych i wykonawczych, uniemożliwiających prawidłową pracę lub powodujących obniżenie jej jakości. 7.3. W ramach gwarancji wykonawca zapewni usługę infolinii z przyjmowaniem zgłoszeń zewnętrznych w zakresie dostarczonego oprogramowania. Infolinia ma działać jako sprawny system podstawowej pomocy informacyjnej, reklamacyjnej oraz weryfikować i przyjmować zgłoszenia serwisowe od użytkowników i administratorów systemu. Infolinia powinna być dostępna dla zgłaszających w godzinach 7.00 - 17.00. 7.4. Wymagany czas naprawy systemu nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. Wymagania merytoryczne System dostarczony przez wykonawcę musi posiadać funkcjonalność nie mniejszą niż przedstawioną poniżej w opisie modułu Kadry i modułu Płace. Moduł Kadry 8. Słowniki i definiowanie. 8.1. Wbudowane słowniki kadrowe (np. kody ZUS, klasyfikacja zawodów GUS, klasyfikacja stanowisk urzędniczych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów (Dz.U. z 2007, Nr 12, poz. 79), klasyfikacja stanowisk pracowników niebędących pracownikami korpusu służby cywilnej (Dz.U. z 2007r., Nr 45, poz. 290 ze zm.) i inne). Możliwość definiowania dodatkowych słowników użytkownika. 8.2. Utworzenie bazy opisów stanowisk korpusu służby cywilnej (przeniesienie z plików Word) oraz możliwość wprowadzania zmian w opisach jak i generowania nowych opisów (arkusze zgodne z zarządzeniem nr 81 Prezesa Rady Ministrów (M.P. z 2007r., Nr 48, poz. 566 możliwością wprowadzenia dodatkowych zapisów). 8.3. Definiowanie przez użytkownika struktury zatrudnienia i struktury płacowej. 8.4. Prezentacja struktur w układzie drzewka hierarchii lub listy. 9. Zatrudnienie pracownika. 9.1. Kartoteka osobowa zawierająca szeroko pojęte dane osobowe. Możliwość definiowania dodatkowych pól przez użytkownika. 9.2. Rejestrowanie dodatkowych danych o pracowniku umożliwiające automatyzację rozliczeń z ZUS: historia zatrudnienia i inne zatrudnienia aktualne, dane o uprawnieniach emerytalnych, rentowych, niepełnosprawności, jednostki ZUS. 9.3. Kontrola zgodności wprowadzanych danych: 1) formaty i poprawność PESEL, NIP, 2) inne wg użytkownika. 9.4. Gromadzenie i rejestrowanie danych osobowych zgodne z ustawą o ochronie danych osobowych. 9.5. Możliwość zdefiniowania dowolnych słowników i danych do zarejestrowania dla osoby (np. nr telefonu, e-mail, nr pokoju) lub dla umowy pracownika. 9.6. Definiowanie warunków BHP dla stanowiska. 9.7. Swobodne definiowanie rodzajów umów i ich parametrów (np. mnożnikowe i niemnoż-nikowe systemy wynagradzania). Możliwość wyróżnienia grup umów podlegających innym regułom obsługi (podlegające ZUS, umowy cywilno-prawne, opodatkowane itp.). 9.8. Możliwość różnej klasyfikacji kosztowej (zaliczanie do źródeł kosztów) umów i ich składników. 9.9. Zawieranie umów i tworzenie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika, np.: 1) akt mianowania/umowa o pracę, 2) umowy cywilno-prawne, 3) zgłoszenie do ubezpieczeń, 4) informacje o przyznanych dodatkach, 5) BHP i badań lekarskich oraz szkoleń. 9.10. Możliwość ręcznej numeracji umów. 9.11. Automatyczne, na podstawie zdefiniowanych zasad zaliczania wykształcenia, okresów zatrudnienia i umów, wyliczanie stażu pracownika, przysługujących wymiarów urlopów, dodatków (nagród) zależnych od stażu pracy. 9.12. Rejestracja i zapisywanie dokumentów dotyczących pracownika w powiązaniu z konkretnym rekordem (załączniki), lub w ramach rejestracji dokumentów przychodzących/wychodzących. 9.13. Kreatory wspomagające wprowadzanie danych o pracowniku i danych umowy. 9.14. System umożliwi uwzględnienie różnych sytuacji np.: 1) zatrudnienie: 1 etat, 2 kategorie kosztów (np. 75,01% - środki Unii Europejskiej, 24,99% - środki Urzędu). 10. Rozwiązanie umowy o pracę i wystawianie świadectwa pracy, na podstawie danych zgromadzonych w systemie. 11. Bieżące sprawy kadrowe. 11.1. Pamiętanie historii zmian związanych z okresem obowiązywania danej informacji - dotyczy to praktycznie wszystkich informacji mających charakter zmienny, w szczególności zmian stanowiska pracy, zmiany komórki organizacyjnej. 11.2. Możliwość przeglądania przebiegu zatrudnienia pracownika szczegółowo, dla każdego warunku umowy. 11.3. Rejestrowanie wysokości, rodzaju i okresu na jaki został przyznany dodatek. 11.4. Rejestrowanie dodatkowego zatrudnienia (stosunek pracy) pracownika u innego pracodawcy. 11.5. Możliwość dokonania zmian warunków umowy (pracy) w związku z przeniesieniem, przeszeregowaniem, oddelegowaniem pracownika. 11.6. Możliwość anulowania wykonanych zmian (powrotu do sytuacji wyjściowej). 11.7. Zmiana lub korekta danych osobowych pracownika, danych o krewnych, zamieszkaniu itp. 11.8. Możliwość dokonania zmian (przeniesienia/przeszeregowania, oddelegowania) dla grupy pracowników o dowolnie wybranej charakterystyce (danych umów, z danej komórki organizacyjnej). 11.9. Możliwość korekty wybranych danych wstecznie, z uwzględnieniem konieczności korekty późniejszych zmian danych umowy i innych powiązanych. 12. Rozliczanie czasu pracy. 12.1. Rejestracja nieobecności z tytułu spóźnień i prywatnych wyjść w czasie pracy w podziale na pracowników korpusu służby cywilnej i niebędących pracownikami korpusu. 12.2. Rejestracja godzin nadliczbowych w podziale na pracowników korpusu służby cywilnej i niebędących pracownikami korpusu. 12.3. Możliwość integracji z systemem RCP. 13. Nieobecności. 13.1. Możliwość definiowania różnych rodzajów nieobecności, limitowanych (np. urlopy, godziny nadliczbowe) lub nie limitowanych. 13.2. Rejestrowanie danych o nieobecności, dokumentach uprawniających (np. L-4), okresie, dacie dostarczenia dokumentu. Automatyczne wyliczanie dni kalendarzowych lub roboczych przypadających w okresie nieobecności. 13.3. Rejestracja innego tytułu ubezpieczenia dla nieobecności. 13.4. Kontrola kolizji wprowadzanych nieobecności: wykrywanie próby wprowadzenia nieobecności z dwóch różnych przyczyn w tym samym okresie czasu (np. jednoczesny urlop bezpłatny i zwolnienie lekarskie). 13.5. Możliwość korygowania błędnie wprowadzonych nieobecności. 14. Urlopy. 14.1. Automatyczne obliczanie wymiaru należnego urlopu, kontrola wykorzystania urlopów wypoczynkowych, zamykanie roku i naliczanie zaległych urlopów. 14.2. Możliwość korygowania limitów urlopowych (nieobecności). 14.3. Możliwość korygowania o przyznane (w drodze umowy z pracodawcą) urlopy szkoleniowe. 14.4. Ilość informacji gromadzonych w systemie musi umożliwić automatyczne rozliczenie urlopu w płacach, jak również wygenerowanie wszystkich obligatoryjnych sprawozdań dotyczących wykorzystanych urlopów. 14.5. Klasyfikacja urlopów wg zaliczalności do danego rodzaju stażu - dotyczącego: okresów mianowania, nagród jubileuszowych, dodatku za wysługę lat, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. /13/ umożliwiająca automatyzację obliczania stażu. 15. Obsługa procesów związanych z zarządzaniem strukturą organizacyjną Urzędu. 15.1. System umożliwi zapisanie pełnej hierarchii organizacyjnej Urzędu również w ujęciu historycznym, pozwalającym spojrzeć na strukturę wg dowolnego punktu czasowego. 15.2. Zestawienia generowane przez system umożliwiają drukowanie i wybieranie danych wg informacji zapisanych w słowniku jednostek. 15.3. Możliwość przeprowadzenia zmian w strukturze organizacyjnej: 2) zmiana podporządkowania komórki organizacyjnej, 3) zmiana symbolu i/lub nazwy komórki, 4) utworzenie nowej komórki organizacyjnej, wydrukowanie zawiadomień dotyczących pracowników przeniesionych do nowej komórki. 16. Umowy cywilno-prawne. 16.1. Umowa może dotyczyć: pracownika, studenta, byłego pracownika, osoby nie będącej pracownikiem (również byłym), firmy szkoleniowej. Umów dotyczących jednej osoby może być wiele, również jednocześnie obowiązujących. 16.2. Utworzenie zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych na podstawie danych zgromadzonych w systemie (dla umów wymagających takiego zgłoszenia). 16.3. Wprowadzenie automatycznie danych właściwych tylko dla umów cywilno-prawnych. 16.4. Możliwość rejestrowania (klasyfikacji) kosztów dla każdej umowy wg różnych kryteriów (np. wydział wnioskujący o zawarcie umowy, rodzaju umowy, przedmiot umowy). 16.5. Kontrola umów: 1) ciągłość umów zawartych przez daną osobę (związana z wyrejestrowywaniem z ubezpieczeń ZUS), 2) wyszukiwanie umów przeterminowanych (brak wypłat). 16.6. Wprowadzanie rachunków do umów. 16.7. Kontrola poprawności tytułu ubezpieczeń. 16.8. Kontrola zgodności rachunków z umową lub zleceniem, kontrola dostępnych środków w zleceniu/umowie. 16.9. Generowanie dokumentów PK, PIT-ów. 16.10. Generowanie globalne w ramach miesiąca składek na ubezpieczenie społeczne dla pracownika własnego posiadającego oprócz umowy o pracę również umowę cywilno-prawną z tym samym pracodawcą. 17. Regulacje płac. 17.1. Możliwość przygotowania i przeprowadzenia regulacji płacowych. 17.2. Możliwość oszacowania wskaźnika wzrostu płac, zależnie od wysokości kwoty przeznaczonej na podwyżki. 17.3. Możliwość przygotowania kilku wariantów regulacji. 17.4. Obliczenie skutków regulacji (wzrostu wynagrodzeń) dla zadanego wariantu. 17.5. Zatwierdzenie wybranego wariantu regulacji i automatyczne zaktualizowanie tabel wynagrodzeń. 17.6. Automatyczna zmiana składników wynagrodzeń dotycząca wszystkich pracowników na podstawie zatwierdzonych nowych tabel wynagrodzeń. 17.7. Wydrukowanie informacji o zmianie wynagrodzenia. 18. BHP 18.1. Definiowanie rodzaju szkoleń, w zależności od zajmowanego przez pracownika stanowiska oraz terminach ich przeprowadzania. 18.2. Możliwość określania rodzaju badania, wprowadzania terminów badań oraz innych informacji zawartych w zaświadczeniu lekarskim. 18.3. Automatyczne powiadamianie o kończących się terminach badań okresowych. 18.4. Generowanie zaświadczeń o przeprowadzonych szkoleniach. 18.5. Rejestr wypadków przy pracy. 18.6. Moduł zawierający wzory dokumentów (druków), dotyczących wypadków przy pracy oraz wypadków w drodze do pracy lub z pracy. 19. Odznaczenia, kary i nagrody przyznawane pracownikom. 19.1. Definiowanie słowników kar i nagród. 19.2. Rejestrowanie wniosków o kary i nagrody. 19.3. Rejestrowanie udzielonych kar i przyznanych pracownikom nagród. 19.4. Określanie daty zatarcia (anulowania) kary (po upływie wskazanego okresu). 19.5. Możliwość podglądu historii kar i nagród pracownika. 19.6. Definiowanie rodzajów funduszy, składowych działalności, kryteriów naliczania i podziału nagród. 19.7. Definiowanie słowników nagród. 19.8. Automatyczne wyliczanie wielkości funduszy nagród, podział na limity dla komórek organizacyjnych. 19.9. Wprowadzenie limitów nagród dla komórki w rozbiciu na fundusze. 19.10. Określanie maksymalnej kwoty dla typu i rodzaju nagrody i kontrolowanie poprawności wprowadzonych nagród. 19.11. Tworzenie listy wypłaty nagród. 19.12. Zestawienie limitów funduszy i ich wykorzystania. 20. Sprawozdawczość. 20.1. Możliwość generowania sprawozdań zewnętrznych: 1) GUS: Z-01; Z-03; Z-06; Z-13; Z-05, Z-12. 20.2. Sprawozdawczość wewnętrzna i na rzecz innych jednostek organizacyjnych, wg różnych zadanych kryteriów. 21. Monitorowanie ważnych terminów. 21.1. Monitorowanie terminów mianowań. 21.2. Monitorowanie terminów wygaśnięcia umów na czas określony. 21.3. Monitorowanie osiągnięcia wieku emerytalnego przez pracowników. 21.4. Monitorowanie terminu nabycia uprawnień do nagrody jubileuszowej. 21.5. Monitorowanie terminu nabycia uprawnień do dodatku za wysługę lat i jego zwiększenia. 21.6. Monitorowanie terminu badań okresowych, obowiązkowych szkoleń (np. BHP). 21.7. Monitorowanie okresowych ocen pracowników. 22. Wystawianie dokumentów i zaświadczeń. 22.1. Rejestrowanie wydawanych zaświadczeń i dokumentów. 22.2. Możliwość drukowania dokumentów lub zaświadczeń dla grupy osób (automatyzacja dotycząca selekcji, np. wystawienie dokumentu o zmianie komórki organizacyjnej w przypadku reorganizacji). 22.3. Możliwość swobodnego definiowania formatu dokumentu i zakresu danych zawartych na dokumencie z wykorzystaniem zewnętrznych edytorów tekstu. 22.4. Możliwość eksportu generowanego dokumentu do pakietu Microsoft Office. 22.5. Możliwość definiowania własnych dokumentów użytkownika. 23. Działalność socjalna. Administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych ( planowanie, monitorowanie wydatkowania, generowanie umów, rozliczenia podatkowe z tyt. świadczenia socjalnego itp., w powiązaniu z obowiązującym w LUW regulaminem gospodarowania ZFŚS). 24. Szkolenia pracowników. 24.1. Rejestrowanie potrzeb szkoleniowych (indywidualnych, szkoleniowych). 24.2. Definiowanie szkoleń (słownik szkoleń, umożliwiający grupowanie szkoleń wg różnych kryteriów). 24.3. Planowanie szkoleń i monitorowanie realizacji (rodzajowe, pod względem kosztów). 24.4. Wykaz potrzeb szkoleniowych na poziomie indywidualnym (stanowisko, komórka organizacyjna, cel szkolenia na stanowisku, cel szkolenia komórki organizacyjnej, cel szkolenia urzędu). 24.5. Wykaz potrzeb szkoleniowych wydziału (temat szkolenia, imię i nazwisko uczestników, stanowisko, forma szkolenia (forma rozwoju kompetencji: szkolenie, coaching, seminaria, konferencje, e-learning), proponowany termin szkolenia). 24.6. Wykaz potrzeb szkoleniowych urzędu, roczny plan szkoleń w urzędzie. 24.7. Grupy szkoleń. Słownik umożliwiający automatyczne grupowanie szkoleń (szkolenia centralne, powszechne (służba przygotowawcza, języki itp.), specjalistyczne., pod względem formy przeprowadzania, nazwy firmy szkoleniowej, przedmiotu szkolenia. 24.8. Rejestracja nazw szkoleń (słownik szkoleń). 24.9. Analiza zapotrzebowań na szkolenia. Wyszukiwanie i wydruk szkoleń pracowników, których termin upływa w podanym okresie. 24.10. Monitorowanie realizacji planu szkoleń pod względem przedmiotu szkolenia, liczby przeszkolonych i zaplanowanych wydatków budżetowych. 24.11. Rejestracja budżetu szkoleń ( powszechne: języki, służba przygotowawcza, specjalistyczne). 24.12. Automatyczne powiadamianie uczestników szkolenia o planowanym terminie szkolenia ( poczta elektroniczna). 24.13. Raport kosztów i czasu szkoleń w podziale na wydziały. 24.14. Raport oceny przebiegu i efektywności szkoleń. 24.15. Indywidualny plan rozwoju zawodowego urzędnika. 24.16. Monitorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na dofinansowanie studiów licencjac-kich, magisterskich i podyplomowych. 25. Ocena pracownika. System musi zapewniać możliwość prowadzenia oceny pracowników. 26. Rekrutacja pracowników. 26.1. Funkcja pozwalająca rejestrować planowany limit zatrudnienia pracowników na poszczególnych stanowiskach i porównanie z liczbą pracowników aktualnie zatrudnionych z uwzględnieniem zmiany struktury organizacyjnej i struktury zatrudnienia w czasie. 26.2. Rejestracja wakatów. 26.3. Tworzenie planów zatrudnienia w powiązaniu ze strukturą organizacyjną, limitami zatrudnienia i strukturą zatrudnienia (planowanymi stanowiskami). 26.4. Rejestracja działań rekrutacyjnych lub inaczej rejestracja rekrutacji. Możliwość odfiltrowania kandydatów w bazie do wybranej rekrutacji. Moduł Płace System informatyczny obsługujący proces sporządzania ewidencji i wieloprzekrojowych zestawień list płac. Możliwość definiowania składników, zapewnienie dużej elastyczności formuł obliczeniowych, optymalizacja ilości informacji na ekranach do wprowadzania, aktualizacji i wyświetlania danych. Umożliwienie dostępu do informacji w różnych przekrojach tematycznych. 27. Generowanie list płac wynagrodzeń i zasiłkowych. 27.1. Możliwość swobodnego definiowania składników płacowych na podstawie funkcji, których parametrami są dane kadrowe, informacje o nieobecnościach, karach, nagrodach, potrąceniach. 27.2. Generowanie dowolnej liczby list płac z uwzględnieniem potrąceń, dodatków dla pracowników w ciągu miesiąca. 27.3. Możliwość wprowadzania na stanowisku płacowym składników stałych bądź zmiennych (np.: jednorazowych). 27.4. Możliwość wprowadzenia danych osoby nie będącej pracownikiem i wygenerowanie listy płac. 27.5. Możliwość usunięcia pracownika z listy płac. 27.6. Automatyczne wyrównywanie wynagrodzeń oraz zasiłków. 27.7. Generowanie list płac z uwzględnieniem zmian składników płacowych i wymiaru czasu pracy wprowadzanych w trakcie miesiąca. 27.8. Wykazywanie na listach płac podstaw składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 27.9. Możliwość dokonywania korekty list płac w miesiącu następnym, tj. po wypłaceniu wynagrodzeń. 27.10. Wyrównanie wynagrodzeń z dowolną datą. 27.11. Konfigurowalne zestawienia zbiorcze z jednej lub kilku typów list płac w ramach jednostek lub osób z podziałem na zadanie bądź bez podziału. 27.12. Generowanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS (możliwość eksportu danych płacowo - kadrowych do Programu Płatnik i za jego pomocą wysyłanie ich do ZUS-u). 27.13. Rozliczanie ryczałtów samochodowych. 27.14. Graficzny wykres wynagrodzeń ogółem, średniego wynagrodzenia, średniego wynagrodzenia wg stanowisk. 28. Kartoteki wynagrodzeń. 28.1. Prowadzenie osobowych kartotek wynagrodzeń w sposób przejrzysty z uwzględnieniem obowiązujących składników płac, 28.2. Automatyczne sumowanie kolumn i wierszy na kartotekach wynagrodzeń, 28.3. Możliwość stworzenia kartoteki wynagrodzeń wykorzystującej dane kadrowe, 28.4. Możliwość wygenerowania danych płacowych stanowiących podstawę do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia rocznego. 29. Ubezpieczenia ZUS. 29.1. Zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych: 1) pracownicy - w momencie powstania tytułu do ubezpieczeń (zatrudnienia), 2) rodziny pracowników, 3) osoby niebędące pracownikami zatrudnione na podstawie umowy cywilno-prawnej, 4) pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy zlecenia. 29.2. Automatyczne wykrywanie umów wymagających zgłoszenia, zmian w danych osobowych, osób spokrewnionych, zmian w umowach skutkujących koniecznością wygenerowania odpowiedniego zgłoszenia (wyrejestrowania, korekty, zmiany) do ZUS. 29.3. Możliwość kopiowania ubezpieczeń z już istniejących umów pracownika. 29.4. Generowanie zgłoszenia na podstawie danych zgromadzonych w systemie w formacie dokumentów KEDU do programu PŁATNIK. 29.5. Obsługa zgłoszeń związanych z wielokrotnymi umowami cywilno-prawnymi. 29.6. Powiązanie zgłoszenia z umowami, z których wynika obowiązek zgłoszenia. 29.7. Przechowywanie informacji o historii zgłoszenia: rejestrowanie daty i osoby tworzącej dane zgłoszenie, rejestrowanie historii zmian danych (dokumenty korekcyjne, wyrejestrowanie). 29.8. Export danych do PŁATNIKA. 29.9. Kontrola konieczności dokonania wyrejestrowania ( np. rozwiązanie stosunku pracy). 29.10. Generowanie dokumentu wyrejestrowującego. 29.11. Możliwość wygenerowania wszystkich zgłoszeń wymaganych przez ZUS: 1) z tytułu stosunku pracy, 2) umowy cywilno-prawnej, 3) ubezpieczenia osób przebywających na urlopach macierzyńskich i wychowawczych, 4) zgłoszenia do ubezpieczeń członków rodziny. 29.10. Możliwość odwzorowania reguł podlegania ubezpieczeniom w przypadku zatrudnienia (powstania tytułu do ubezpieczeń) i w przypadku zbiegu uprawnień. 29.11. Generowanie podpowiedzi o wymaganych i dobrowolnych ubezpieczeniach dla nowej umowy, 29.12. Prowadzenie imiennej kartoteki zasiłków z ewidencją zwolnień lekarskich, urlopów wychowawczych, zasiłków opiekuńczych, zasiłków chorobowych i macierzyńskich z wyliczeniem wynagrodzenia za ten okres, 29.13. Przygotowanie i eksport danych do programu PŁATNIK (ZUS), 29.14. Możliwość przygotowania zestawienia składek ZUS, 29.15. Naliczanie składki ZUS zgodnie z obowiązującymi zasadami, 29.16. Naliczanie zasiłków i wynagrodzeń chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS. Możliwość automatycznej zmiany podstawy do naliczenia wynagrodzenia oraz zasiłków chorobowych, sumowanie okresów choroby, 29.17. Księgowanie składek na odpowiednie konta finansowe oraz na odpowiednie konta budżetowe z możliwością rozbicia oddzielnych dokumentów PK na składki społeczne i zdrowotne. 30. Podatek dochodowy od osób fizycznych. 30.1. Naliczanie podatku po uwzględnieniu ulg podatkowych, zwolnień, potrąceń oraz generowanie przelewów do Urzędu Skarbowego. 30.2. Indywidualne rozliczanie podatku od osób fizycznych. 30.3. Naliczanie podatku (dochodowy i zryczałtowany) z umów zlecenia i o dzieło. 30.4. Generowanie wydruków obowiązujących formularzy PIT dotyczących zarówno płatnika i podatnika. 30.5. Indywidualne rozliczanie podatku od osób fizycznych. 30.6. Wydruk druków PIT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie i dokumenty, które wykonawca musi złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: a. oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodne z brzmieniem załącznika nr 2, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia (Załącznik Nr3), dla której zamawiającym była organizacja licząca co najmniej 200 osób. Na wykazie Wykonawca umieszcza: przedmiot dostawy; wartość dostawy; datę wykonania; nazwę i adres odbiorcy; nazwisko, stanowisko i numer telefonu do osoby kontaktowej u odbiorcy, która może potwierdzić informacje o wykonanej dostawie/usłudze. Do wykazu Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; pkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku wykonawcy zobowiązani są do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. Dokumenty wyszczególnione w pkt. b-e składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Funkcjonalność - 45
  • 3. Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, Wydział Organizacyjno-Administracyjny (pokój nr 708).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego (pokój nr 712).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.