eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Rybnik: Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 154810 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. 3 Maja 12, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 12 47, faks 032 4224181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/zgm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Lokale w których ma nastąpić wymiana stolarki okiennej, zostaną wskazane przez ADM I i ADM II po zawarciu umowy. Zakres robót: - demontaż stolarki okiennej, drewnianej w mieszkaniach lokatorskich oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych blaszanych, - osadzenie stolarki okiennej z PCV w kolorze białym w mieszkaniach oraz parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - wywóz zdemontowanej stolarki okiennej we własnym zakresie ( stolarka nie może być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem), - montaż nawiewników ciśnieniowych w kolorze białym. Parametry techniczne stolarki: - stolarka okienna PCV, profile stalowe klasy A, pięciokomorowe z podwójnym wkładem, kolor biały, - współczynnik przenikania ciepła U max. 1,0 - współczynnik izolacyjności akustycznej Rw min. 32 dB, - współczynnik infiltracji powietrza a = 0,5 - 1,00 - okucia obwiedniowe, mikrowentylacja, - w każdym oknie jedno skrzydło rozwieralno - uchylne (wg dołączonego schematu okien). Parametry techniczne nawiewników: - nawiewniki okienne (czerpnia +okap) w kolorze białym o wydajności 45,00 m3/h, - nawiewniki muszą zapewnić dopływ powietrza zgodnie z Polską Normą PN-83/B-03430 Az 2000. Nawiewniki muszą posiadać aprobatę techniczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, schematach okien oraz w uzgodnieniu Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiących załączniki do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnej zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku : - zmiany sposobu realizacji zamówienia w przypadku kolizji z niezinwentaryzowaną instalacją wewnętrzną, - zawieszenia robót przez Zamawiającego na czas niezbędny do dokonania naprawy elementów konstrukcji budynku, gdyby w czasie prowadzenia robót po wykonaniu rozbiórek i demontaży okazało się że takie naprawy są niezbędne, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych nietypowych dla danej pory roku uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne), - działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. 3 Maja 12, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. 3 Maja 12, Dział Zamówień Publicznych i Umów, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.