To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Warszawa: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji
projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II
stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia
z części III
Numer ogłoszenia: 154748 - 2016; data zamieszczenia: 30.12.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53773 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie - zamówienie uzupełniające do zamówienia z części III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu aktualizacji audytów energetycznych dla n/w placówek: a) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Kartuzach, b) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Pucku, c) Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Wejherowie, d) Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Gdańsku, e) Zespół Szkół Muzycznych w Gdańsku-Wrzeszczu. 2. Audyty energetyczne winny być sporządzone według wytycznych zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 13 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1606) zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego i odzwierciedlać stan oraz zakres przedsięwzięć termomodernizacyjnych zdefiniowanych w uprzednio sporządzonych audytach oraz opracowanych dokumentacjach projektowo - kosztorysowych. Zakłada się że Wykonawca dysponuje rezultatami zamówienia podstawowego (opracowanie audytowe podlegające aktualizacji), jednakże na życzenie Wykonawcy rezultat umowy podstawowej zostanie udostępniony Wykonawcy. Zakres zaprojektowanych przedsięwzięć termomodernizacyjnych w odniesieniu do poszczególnych placówek został wyspecyfikowany poniżej (lista nie ma charakteru wyczerpującego): 2.1. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Kartuzach a) docieplenia ścian zewnętrznych w tym ścian fundamentowych powyżej i poniżej terenu b) docieplenia stropodachów - styropapą c) docieplenia od spodu stropów na piwnicami i garażem - styropianem d) docieplenia od spodu stropu przed wiatrołapem wraz z płytą żelbetową zadaszenia wejścia głównego - styropianem e) wymiana pozostałych do wymiany okien (Umax=0,9W/(m2 K) i drzwi (Umax=1,3 W/m2K) f) wymiana źródła ciepła na gazową pompę ciepła z niezbędną adaptacją pomieszczeń g) budowa przyłącza gazowego dla potrzeb kotłowni g) wymiana instalacji c.o. h) modernizacja instalacji ciepłej wody i) budowa systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła z możliwością chłodzenia j) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z wymianą instalacji elektrycznych k) budowa systemu ogniw PV 2.2. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Pucku a) ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz b) docieplenie dachu c) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją d) ocieplenie ścian części podziemnej budynku z wykonaniem izolacji pionowej i poziomej e) docieplenie posadzek na gruncie f) wymiana okien na okna z nawiewnikami g) wymiana drzwi zewnętrznych h) wymiana instalacji c.o. i) wymiana węzła cieplnego j) budowa kanałów wentylacji grawitacyjnej k) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych 2.3. Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Wejherowie a) ocieplenie ściany wschodniej, oraz uzupełnienie docieplenia pozostałych ścian b) docieplenie stropodachu z wykonaniem robót towarzyszących c) ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu d) wymiana okien e) wymiana drzwi zewnętrznych f) wymiana instalacji c.o. g) wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne LED z modernizacją instalacji elektrycznych h) budowa systemu ogniw PV i) budowa systemu zarządzania energią BMS j) modernizacja wentylacji nawiewno - wywiewnej sali koncertowej z rozbudową o moduł klimatyzacji 2.4. Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Gdańsku a) ocieplenie stropodachów styropapą b) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem c) ocieplenie podłóg na gruncie styrodurem z wykonaniem izolacji poziomej d) ocieplenie ścian piwnic przylegających do gruntu styrodurem wraz z pionową izolacją przeciwwodną e) wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami, U=0,90, wykonanych odtworzeniowo przy zachowaniu istniejących podziałów i wymiarów f) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe z wkładką termiczną, ciepłe, U=1,3, wykonanych odtworzeniowo przy zachowaniu istniejących podziałów i wymiarów g) wymiana instalacji c.o. h) budowa systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w sali koncertowej i kameralnej i) budowa systemu klimatyzacji w sali koncertowej i kameralnej j) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na LED z wymianą instalacji elektrycznych k) rozbudowa i modernizacja wentylacji grawitacyjnej l) budowa systemu zarządzania energią BMS 2.5. Zespół Szkół Muzycznych w Gdańsku-Wrzeszczu 2.5.1. Budynek szkoły 1 (ul. Dmowskiego 16 B) a) ocieplenie dachu wełną mineralną b) ocieplenie ścian niskiego parteru przylegających do gruntu (do poziomu gruntu) styrodurem z wykonaniem hydroizolacji pionowej i poziomej c) wymiana okien na okna drewniane z nawiewnikami, przy uwzględnieniu historycznych podziałów wymiarów d) wymiana istniejących współczesnych drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane, ocieplone e) wymiana węzła c.o. f) modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej g) wymiana instalacji c.o. h) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej i) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na LED z wymianą instalacji elektrycznych 2.5.2. Budynek szkoły nr 2 (ul. Partyzantów 21A) a) ocieplenie ścian piwnic przylegających do gruntu (do poziomu gruntu) styrodurem b) budowa systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w sali koncertowej c) modernizacja instalacji elektrycznych w zakresie niezbędnym dla budowy systemów wentylacji i klimatyzacji 2.5.3. Budynek sali koncertowej (ul. Dmowskiego 16 B) a) ocieplenie stropodachów wentylowanych granulatem wełny mineralnej b) ocieplenie ścian zewnętrznych parteru styropianem c) ocieplenie ścian zewnętrznych niskiego parteru wełną mineralną d) izolacja ścian fundamentowych (do poziomu gruntu) folią kubełkową e) wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami, przy zachowaniu istniejących podziałów i wymiarów f) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, ocieplone g) wymiana instalacji c.o. h) budowa systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w sali koncertowej i) usprawnienie wentylacji grawitacyjnej j) wymiana istniejących opraw oświetleniowych na LED z wymianą instalacji elektrycznych Wskazany katalog prac należy traktować tylko jako podstawę, a nie jako wyznacznik zakresu termomodernizacji. Wykazane w wariancie optymalnym prace winny spełniać i wpisywać się w wytyczne obowiązujących przepisów, tj. Zamawiający wymaga, aby na etapie wykonywania opracowań audytowych przyjąć wymagania izolacyjności cieplnej dla wskaźników ustalonych dla roku 2021 roku. Opracowanie audytowe winno zawierać część elektro-energetyczną oraz charakterystykę energetyczną przed i po termomodernizacji obiektu lub wyliczenie energii pomocniczej przed i po, a w części ekologicznej zestawienie emisji dwutlenku węgla. 3. Wraz z podpisaną umową zostaną udostępnione opracowania projektowo - kosztorysowe dla każdego z obiektów. 4. Zamawiający informuje, że otrzymany w wyniku realizacji przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do dalszych celów i w związku z tym oczekuje opracowań, których treść nie będzie naruszała postanowień art. 29 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Opracowania, tj. zaktualizowane audyty, winny być wykonane i przekazane Zamawiającemu w wersji (postaci): a) papierowej - minimum w 3 egz. b) elektronicznej - 2 płyty z nośnikami danych w wersji edytowalnej (odpowiednio z rozszerzeniem DWG, WORD, EXCEL lub kompatybilnym) oraz nieedytowalnej w formacie ogólnodostępnym (z rozszerzeniem PDF). 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 7. Termin realizacji zamówienia: realizacja sukcesywna, w terminie do 2 miesięcy od momentu podpisania umowy 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający realizację przedmiotu w pełnym zakresie, fakturowanie jednoetapowe, b. przed podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego, nastąpi sprawdzenie przekazanych opracowań pod względem kompletności i zgodności ich zawartości z wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowa procedura w tym zakresie została określona we wzorze umowy. c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e. wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu pozyskania dokumentów towarzyszących, takich jak mapy sytuacyjne (lokalizacyjne), wypisy, wyrysy, itd. f. w ramach wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania na rzecz Zamawiającego wszystkich autorskich praw majątkowych do powstałych w toku realizacji umowy opracowań w zakresie określonym w umowie, w szczególności do przeniesienia na rzecz Zamawiającego praw obejmujących: - wytwarzanie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, audiowizualnych lub multimedialnych; - wprowadzanie do obrotu oryginału albo egzemplarzy, najem lub użyczenie oryginału albo egzemplarzy, na których utwór utrwalono, bez ograniczeń przedmiotowych, terytorialnych i czasowych, bez względu na przeznaczenie; - wprowadzenie do pamięci komputera i systemów operacyjnych; - rozpowszechnianie w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, w tym w Internecie, w ten sposób aby osoby miały dostęp do utworu w wybranym przez siebie miejscu i czasie; - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, remitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; - wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach zbiorowych w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; - rozpowszechniania po dokonaniu opracowania redakcyjnego, polegającego m.in. na wprowadzaniu śródtytułów, podtytułów, opisów; - wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy; - nieodpłatne lub odpłatne wypożyczenie lub udostępnienie zwielokrotnionych egzemplarzy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARGOX Spółka z o. o., ul. Obwodowa 11j, 03-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18550,00
Oferta z najniższą ceną: 18550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18550,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie audytów energetycznych w ramach realizacji projektu termomodernizacji jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia - II postępowanie. Jego przedmiotem było wykonanie usługi obejmującej: a) opracowanie audytów energetycznych, b) sporządzenie pełnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków, dla których będą opracowywane audyty energetyczne w zakresie niezbędnym do rzetelnego opracowania przedmiotowych audytów oraz do wykorzystania na późniejszym etapie opracowania projektów technicznych. W dniu 21.05.2014 roku w Dzienniku Urzędowym Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich pod numerem 2014/S 097-169741 zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 28.07.2014 r. Wykonawcy: ARGOX Spółka z o. o., ul. Obwodowa 11j 03-532 Warszawa. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku (tzw. Szpitol) na Placu Wolności 1 w Tworogu
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych związanych z dostosowaniem szkół Powiatu Mikołowskiego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ,w zakresie dostępności zewnętrznej
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





