eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla n/w zadańZadanie I - Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji c.o., adaptacja pomieszczenia dla potrzeb węzła cieplnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego i Zespołu Gimnaz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-09

Częstochowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla n/w zadań: Zadanie I - Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji c.o., adaptacja pomieszczenia dla potrzeb węzła cieplnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego i Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29; Zadanie II - Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych przy ul. Jasnogórskiej 84/90; Zadanie III - Remont budynku Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29; Zadanie IV - Przebudowa placu publicznego przy ul. Waszyngtona.
Numer ogłoszenia: 154459 - 2008; data zamieszczenia: 09.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla n/w zadań: Zadanie I - Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji c.o., adaptacja pomieszczenia dla potrzeb węzła cieplnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego i Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29; Zadanie II - Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych przy ul. Jasnogórskiej 84/90; Zadanie III - Remont budynku Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29; Zadanie IV - Przebudowa placu publicznego przy ul. Waszyngtona..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania I: a)docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem gr. 14 cm z wyprawą elewacyjną z tynku mineralnego; b)docieplenie stropodachu nad salami gimnastycznymi - płyty styropapu o grubości 12 cm; c)docieplenie stropodachu pod nieogrzewanym poddaszem - płyty z wełny mineralnej o łącznej grubości 12 cm; d)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e)wymiana drzwi zewnętrznych z profili PCV w kolorze brązowym o współczynniku przenikania ciepła równym U=1,9 W/m²K; f)wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na nowe z PCV w kolorze marmurek, w salach lekcyjnych o szerokości 40 cm, na korytarzach o szerokości 25 cm; g)wymiana zewnętrznych obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej; h)wymiana krat we wszystkich pomieszczeniach, które znajdują się na parterze; i)oczyszczenie i pomalowanie istniejących balustrad; j)wymiana instalacji odgromowej - nowa instalacja ma być kryta, zamontowana w warstwie docieplającej; k)demontaż istniejącego wejścia na dach i montaż zewnętrznej drabinki do wejścia na dach, mocowanej do muru; l)demontaż i przekazanie do punktu skupu złomu kotłowni węglowej w V Liceum Ogólnokształcącym; m)adaptacja pomieszczenia obecnej kotłowni gazowej w Zespole Gimnazjów na potrzeby pomieszczenia, w którym zlokalizowany zostanie węzeł wymiennikowy; n)wymiana instalacji centralnego ogrzewania, obejmująca doprowadzenie i przygotowanie instalacji c.o. do podłączenia do  miejskiej sieci ciepłowniczej, poprzez węzeł wymiennikowy w  pomieszczeniu obecnej kotłowni gazowej w Zespole Gimnazjów. Zakres prac dot. zadania II: a)wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, sanitarnego i kanalizacji deszczowej; b)budowa boiska piłkarskiego o wymiarach 62x30 m (pole gry 57x28m) ogrodzonego do wys. 4 m wraz z piłkochwytami o wys. 5 m, łącznie z wyposażeniem; c)budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 32,1x19,1 m (pole gry 28,1X15,1m) ogrodzonego do wys. 4 m, wraz z wyposażeniem; d)wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza; e)dostawa i montaż pawilonów stanowiących budynek zaplecza boisk - TYP STANDARD+; f)dostawa i montaż masztów oświetleniowych; g)wykonanie zagospodarowania terenu - ciągi komunikacyjne i powierzchnia pod kontener (na odpadki stałe); h)budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową. Zakres prac dot. zadania III: a)wymiana podłóg w salach lekcyjnych i na korytarzach w części parterowej budynku na podłogi z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych PCV, oraz płytki podłogowe ceramiczne; b)wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń w części parterowej budynku; c)malowanie pomieszczeń, w których wymieniono wykładzinę podłogową. Zakres prac dot. zadania IV: a)przebudowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni; b)przebudowa placu i ciągów pieszych - chodników z wymianą nawierzchni; c)wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego wraz z nawodnieniem terenów zielonych; d)wykonanie przyłącza elektrycznego oraz oświetlenia placu (latarni); e)wykonanie elementów małej architektury - ławek, donic i pergoli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają: a)dokumentacja projektowo-kosztorysowa; b)przedmiary robót; c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)dysponują osobami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla przedmiotowych zadań w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej (dot. zadania I, II, III i IV), drogowej ( dot. zadania II i IV), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dot. zadania I), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (dot. zadania II i IV), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (dot. zadania II), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dot. zadania IV); 3)udokumentują pełnienie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem: - co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub  remoncie budynków za kwotę min. 1.000.000,00 zł brutto każda, w  tym jednej, gdzie w zakres robót wchodziło wykonanie instalacji c.o. (dot. zadania I); - co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów sportowych za kwotę min. 1.000.000,00 zł brutto każda, w tym jednej, gdzie w zakres robót wchodziła budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej (dot. zadania II); - co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub  remoncie budynków za kwotę min. 100.000,00 zł brutto każda (dot. zadania III); - co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie: dróg, ciągów pieszych, parkingów lub placów publicznych wykonanych z kostki brukowej lub płyt granitowych za kwotę min. 500.000,00 zł brutto jednej roboty (dot. zadania IV).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru dla przedmiotowych zadań w  poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami określonymi przepisami Prawa budowlanego (sporządzony wg załącznika nr 3 do  siwz). b)Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na  dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. -dla warunku 3): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załączników nr 4, 5, 6 i 7 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresów, o których mowa w punkcie 5c siwz. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres (lokalizację) roboty budowlanej, opis nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i  zakończenia nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których Wykonawca pełnił nadzór inwestorski, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b)Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony należycie, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18/07/2008, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji c.o., adaptacja pomieszczenia dla potrzeb węzła cieplnego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego i Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania I: a)docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem gr. 14 cm z wyprawą elewacyjną z tynku mineralnego; b)docieplenie stropodachu nad salami gimnastycznymi - płyty styropapu o grubości 12 cm; c)docieplenie stropodachu pod nieogrzewanym poddaszem - płyty z wełny mineralnej o łącznej grubości 12 cm; d)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; e)wymiana drzwi zewnętrznych z profili PCV w kolorze brązowym o współczynniku przenikania ciepła równym U=1,9 W/m²K; f)wymiana istniejących parapetów wewnętrznych na nowe z PCV w kolorze marmurek, w salach lekcyjnych o szerokości 40 cm, na korytarzach o szerokości 25 cm; g)wymiana zewnętrznych obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej; h)wymiana krat we wszystkich pomieszczeniach, które znajdują się na parterze; i)oczyszczenie i pomalowanie istniejących balustrad; j)wymiana instalacji odgromowej - nowa instalacja ma być kryta, zamontowana w warstwie docieplającej; k)demontaż istniejącego wejścia na dach i montaż zewnętrznej drabinki do wejścia na dach, mocowanej do muru; l)demontaż i przekazanie do punktu skupu złomu kotłowni węglowej w V Liceum Ogólnokształcącym; m)adaptacja pomieszczenia obecnej kotłowni gazowej w Zespole Gimnazjów na potrzeby pomieszczenia, w którym zlokalizowany zostanie węzeł wymiennikowy; n)wymiana instalacji centralnego ogrzewania, obejmująca doprowadzenie i przygotowanie instalacji c.o. do podłączenia do  miejskiej sieci ciepłowniczej, poprzez węzeł wymiennikowy w  pomieszczeniu obecnej kotłowni gazowej w Zespole Gimnazjów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Technicznych Zakładach Naukowych przy ul. Jasnogórskiej 84/90..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania II: a)wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego, sanitarnego i kanalizacji deszczowej; b)budowa boiska piłkarskiego o wymiarach 62x30 m (pole gry 57x28m) ogrodzonego do wys. 4 m wraz z piłkochwytami o wys. 5 m, łącznie z wyposażeniem; c)budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do piłki koszykowej i piłki siatkowej o wymiarach 32,1x19,1 m (pole gry 28,1X15,1m) ogrodzonego do wys. 4 m, wraz z wyposażeniem; d)wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza; e)dostawa i montaż pawilonów stanowiących budynek zaplecza boisk - TYP STANDARD+; f)dostawa i montaż masztów oświetleniowych; g)wykonanie zagospodarowania terenu - ciągi komunikacyjne i powierzchnia pod kontener (na odpadki stałe); h)budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Remont budynku Zespołu Gimnazjów przy ul. Krakowskiej 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania III: a)wymiana podłóg w salach lekcyjnych i na korytarzach w części parterowej budynku na podłogi z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych PCV, oraz płytki podłogowe ceramiczne; b)wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń w części parterowej budynku; c)malowanie pomieszczeń, w których wymieniono wykładzinę podłogową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - Przebudowa placu publicznego przy ul. Waszyngtona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania IV: a)przebudowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni; b)przebudowa placu i ciągów pieszych - chodników z wymianą nawierzchni; c)wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego wraz z nawodnieniem terenów zielonych; d)wykonanie przyłącza elektrycznego oraz oświetlenia placu (latarni); e)wykonanie elementów małej architektury - ławek, donic i pergoli..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.