eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-GorceZamówienie uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce (zamówienie podstawowe WIM.271.01.2013 Letnie i zimowe utrzymanie gminnychdróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce)



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Boguszów-Gorce: Zamówienie uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce (zamówienie podstawowe WIM.271.01.2013 Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce)
Numer ogłoszenia: 15442 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce (zamówienie podstawowe WIM.271.01.2013 Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia przewidziana jest realizacja jednego zadań: Zadanie nr 1: Letnie i zimowe utrzymanie dróg powiatowych: W okresie letnim zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic. W okresie letnim, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do zimowego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. W okresie zimowym do zadań Wykonawcy należy: -odśnieżanie systemem patrolowym dróg według standardów ich zimowego utrzymania, -zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, -zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, -zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, -jednorazowe obustronne mechaniczne i ręczne uprzątnięcie piasku z ulic po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg wraz z zapewnieniem wywiezienia i utylizacji uprzątniętego piasku, W okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: - udział niezbędnego sprzętu (pojazdów, piaskarek, pługów, narzędzi, kos mechanicznych, kosiarek spalinowych itp.) do realizacji poszczególnych zadań, -zapewnienie na własny koszt wywozu odpadów zebranych podczas realizacji poszczególnych zadań, -zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację poszczególnych zadań. Wykonywanie usług zgodnie z aktualnymi aktami prawa polskiego i lokalnego, a w szczególności: ustawą - prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwałą Rady Miejskiej Boguszowa-Gorc w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Boguszów-Gorce..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110867,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119736,58

  • Oferta z najniższą ceną: 119736,58 / Oferta z najwyższą ceną: 119736,58

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: usługi uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce zostały przewidziane na etapie procedury przetargu nieograniczonego dla zadania podstawowego oraz ujęte w ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego (WIM.271.01.2013- numer ogłoszenia przekazanego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej : 102808 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013). Uzasadnienie prawne: art.67 ust.1 pkt 6 ustawy ustawy PZP- udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (WIM.271.01.2013) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do kwoty 999 993,60 zł. netto. W pierwszym zamówieniu uzupełniającym została wykorzystana kwota netto 110 867,20 zł. W związku z powyższym zgodnie z zapisami zawartymi na etapie przetargu podstawowego Zamawiający ma prawo do udzielenia kolejnego zamówienia uzupełniającego do wysokości kwoty netto 889 126,40 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.