Ogłoszenie z dnia 2015-01-22
Boguszów-Gorce: Zamówienie uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce (zamówienie podstawowe WIM.271.01.2013 Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce)
Numer ogłoszenia: 15442 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguszów-Gorce (zamówienie podstawowe WIM.271.01.2013 Letnie i zimowe utrzymanie gminnych: dróg oraz chodników, przejść, placów i parkingów a także bieżące utrzymanie skwerów i placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia przewidziana jest realizacja jednego zadań: Zadanie nr 1: Letnie i zimowe utrzymanie dróg powiatowych: W okresie letnim zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic. W okresie letnim, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do zimowego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z zimowym utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. W okresie zimowym do zadań Wykonawcy należy: -odśnieżanie systemem patrolowym dróg według standardów ich zimowego utrzymania, -zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCl) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku, -zbieranie i wywożenie zalegającego śniegu, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, -zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zimowej, -jednorazowe obustronne mechaniczne i ręczne uprzątnięcie piasku z ulic po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg wraz z zapewnieniem wywiezienia i utylizacji uprzątniętego piasku, W okresie zimowym, jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne kwalifikujące się do letniego utrzymania dróg Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z letnim utrzymaniem dróg, przy niezmienionej stawce wynagrodzenia. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo: - udział niezbędnego sprzętu (pojazdów, piaskarek, pługów, narzędzi, kos mechanicznych, kosiarek spalinowych itp.) do realizacji poszczególnych zadań, -zapewnienie na własny koszt wywozu odpadów zebranych podczas realizacji poszczególnych zadań, -zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację poszczególnych zadań. Wykonywanie usług zgodnie z aktualnymi aktami prawa polskiego i lokalnego, a w szczególności: ustawą - prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwałą Rady Miejskiej Boguszowa-Gorc w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Boguszów-Gorce..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110867,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119736,58
Oferta z najniższą ceną: 119736,58 / Oferta z najwyższą ceną: 119736,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: usługi uzupełniające w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie gminy Boguszów-Gorce zostały przewidziane na etapie procedury przetargu nieograniczonego dla zadania podstawowego oraz ujęte w ogłoszeniu o zamówieniu dla zadania podstawowego (WIM.271.01.2013- numer ogłoszenia przekazanego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej : 102808 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013). Uzasadnienie prawne: art.67 ust.1 pkt 6 ustawy ustawy PZP- udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (WIM.271.01.2013) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do kwoty 999 993,60 zł. netto. W pierwszym zamówieniu uzupełniającym została wykorzystana kwota netto 110 867,20 zł. W związku z powyższym zgodnie z zapisami zawartymi na etapie przetargu podstawowego Zamawiający ma prawo do udzielenia kolejnego zamówienia uzupełniającego do wysokości kwoty netto 889 126,40 zł.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- Modernizacja Koszarowca nr 1 wraz z dziedzińcem Twierdzy Boyen w ramach projektu nr LTPL00354 FORT- UNION Polsko-litewska integracja sieci fortyfikacji na rzecz rozwoju flagowych prod. turystycznych.
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielony Zakątek na os. Piastów", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Aktywne Place Zabaw - doposażenie placu zabaw
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.