eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Katowice: Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 154138 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97536 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Informację na temat szczegółowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3 oraz załącznik nr 3a stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca do wykonania usługi użyje własnego sprzętu specjalistycznego oraz środków higienicznych zakupionych we własnym zakresie, posiadających atesty higieniczne, dobrych jakościowo, których koszt zawarty będzie w cenie wykonania usługi, gwarantujących wysoki poziom usługi oraz zachowanie gwarancji na powierzchnie szklane, drewniane, metalowe itp. Wytyczne pielęgnacji i konserwacji stolarki okiennej drewnianej okiennej zawarte są w załączniku nr 9 do SIWZ. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.06.2011 r. Przewidywany okres faktycznej realizacji przedmiotu zamówienia to 92 dni od dnia sporządzenia, protokołu, o którym mowa w pkt V, ppkt 3 SIWZ. Rozpoczęcie świadczenia usługi zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem potwierdzającym rozpoczęcie świadczenia usługi mycia stolarki okiennej i przejęcie obiektu do realizacji usługi. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie i kolejności zgodnych z harmonogramem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. W obiekcie przy ul. Koszarowej 17 łączny czas wykonywania przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 3 dni. Mycie okien będzie odbywać się w budynkach funkcjonujących, w związku z tym Zamawiający przewiduje, iż usługa będzie wykonywana po godzinach pracy Sądu, tj.: a)przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18 - w poniedziałki po godz. 18.00 do 22.00, a od wtorku do piątku po godzinie 15.30 do 22.00, oraz w soboty od 8.00 do 18.00. b) ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu - po godzinie od 15.30 do 22.00 od poniedziałku do piątku. Pozostałe terminy do uzgodnienia w trakcie realizacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.R.B AGRO - SERVICE S.C., ul. Obroki 130, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40591,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40691,13

  • Oferta z najniższą ceną: 40691,13 / Oferta z najwyższą ceną: 52207,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.