Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Katowice: Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 97536 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, ul. Andrzeja 16/18, ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Informację na temat szczegółowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3 oraz załącznik nr 3a stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca do wykonania usługi użyje własnego sprzętu specjalistycznego oraz środków higienicznych zakupionych we własnym zakresie, posiadających atesty higieniczne, dobrych jakościowo, których koszt zawarty będzie w cenie wykonania usługi, gwarantujących wysoki poziom usługi oraz zachowanie gwarancji na powierzchnie szklane, drewniane, metalowe itp. Wytyczne pielęgnacji i konserwacji stolarki okiennej drewnianej okiennej zawarte są w załączniku nr 9 do SIWZ. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.06.2011 r. Przewidywany okres faktycznej realizacji przedmiotu zamówienia to 92 dni od dnia sporządzenia, protokołu, o którym mowa w pkt V, ppkt 3 SIWZ. Rozpoczęcie świadczenia usługi zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem potwierdzającym rozpoczęcie świadczenia usługi mycia stolarki okiennej i przejęcie obiektu do realizacji usługi. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie i kolejności zgodnych z harmonogramem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ. W obiekcie przy ul. Koszarowej 17 łączny czas wykonywania przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć 3 dni. Mycie okien będzie odbywać się w budynkach funkcjonujących, w związku z tym Zamawiający przewiduje, iż usługa będzie wykonywana po godzinach pracy Sądu, tj.: a)przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18 - w poniedziałki po godz. 18.00 do 22.00, a od wtorku do piątku po godzinie 15.30 do 22.00, oraz w soboty od 8.00 do 18.00. b) ul. Koszarowej 17, ul. Kruczkowskiego 2 w Sosnowcu, ul. Orzegowskiej 20a w Bytomiu - po godzinie od 15.30 do 22.00 od poniedziałku do piątku. Pozostałe terminy do uzgodnienia w trakcie realizacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 92.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług mycia okien w budynkach wielko-powierzchniowych o wysokości min. 15m z wykorzystaniem technik alpinistycznych lub technologii wysokościowych, o wartości kontraktów co najmniej 10.000,00 zł. brutto każdy. Do wymienionych w wykazie usług Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu atestowanym sprzętem do prac na wysokościach - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia Wykonawcy, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia, które będą wykonywać usługę mycia okien na wysokościach, będą posiadać aktualne badania uprawniające do wykonywania prac na wysokościach oraz ważny instruktaż stanowiskowy odnośnie pracy na wysokościach - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu atestowanym sprzętem do prac na wysokościach, (załącznik nr 10 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji Podwykonawcom (załącznik nr 8 do SIWZ). Pisemne zobowiązanie podmiotów, o którym mowa w pkt VI ppkt 6 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są związane z przyczynami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego m.in. remont, zmiana przeznaczenia pomieszczenia oraz z warunkami atmosferycznymi mającymi wpływ na realizację usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Katowicach,
ul. Francuska 38,
40-028 Katowice
pokój nr P.009
Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice pokój nr P.009 Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą chusteczek do neutralizacji gazu pieprzowego
- Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja
- Dostawa wózków do transportu zwłok niezbędnych dla doposażenia Prosektorium Katedry i Zakładu Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo - Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA WIOŚ KATOWICE
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku Białej.
- Opracowanie projektu Przebudowy ul. Ślusarskiej w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.2711.46.2025.MR Mycie okien oraz żaluzji fasadowych w Instytucie Informatyki, przy ulicy Joliot Curie 15 we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w mieszkalnym budynku socjalnym położonym w Pogórzu przy ul. Słowackiego 1 - 4 edycja
- Usługa konserwacji dźwigów (6 szt.) zainstalowanych w Gmachu Głównym i Budynku Biurowym oraz mycie dźwigu panoramicznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny oraz materiałów eksploatacyjnych dla budynku Centrum Usług Publicznych
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.