eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Jasło: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 153986 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsjaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność, Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2014 r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2.Projekt Inwestuję w siebie - stawiam na aktywność adresowany jest do osób niepełnosprawnych legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu lekkim lub umiarkowanym zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, niezatrudnionych, nie posiadających doświadczenia zawodowego, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu niepełnosprawności, zamieszkałych na terenie miasta Jasła. W kursach wezmą udział wyłącznie uczestnicy ww. projektu skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączać innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje jedną część na którą składają się 3 kursy: 1)Kurs Organizator usług cateringowych, Liczba uczestników: 3 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 2). Czas trwania: 60 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 13.00, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami.Termin realizacji: czerwiec 2014r. (do 26.06.2014r.). Cel: Celem kursu będzie nabycie wiedzy w zakresie profesjonalnej i efektywnej organizacji bankietów i cateringu oraz zapoznanie się z zasadami prawidłowego planowania, realizacji i kontrolingu a także rozliczania usług. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ. 2)Kurs Autoprezentacja w zawodzie sprzedawcy: Liczba uczestników: 2. Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) obejmujących nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami.Termin: czerwiec 2014r. (do 26.06.2014r.). Cel kursu: Celem kursu będzie nabycie umiejętności profesjonalnej autoprezentacji w zawodzie sprzedawcy. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ. 3)Kurs Zarządzanie czasem w pracy biurowej. Liczba uczestników: 5. Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej liczby osób ale nie mniej niż 4. Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) obejmujących nie więcej niż 5 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. Termin: czerwiec 2014r. (rozpoczęcie od 16 czerwca 2014r. do 26.06.2014r.). Cel kursu: Celem kursu będzie poznanie podstawowych zasad i technik zarządzania czasem, określenie swojej przestrzeni pracowniczej, poznanie sposobów funkcjonowania w zespole i kontaktowania się z klientem z poszanowaniem czasu własnego i innych, poznanie zasad skutecznej komunikacji podczas spotkań, rozmów telefonicznych czy korespondencji biurowej pozwalającej zaoszczędzić czas, doskonalenie warsztatu pracy w oparciu o ideę skutecznego planowania i realizowania planów. Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania znajdują się w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - przynajmniej jednego kursu w zakresie cateringu, - przynajmniej jednego kursu w zakresie autoprezentacji, - przynajmniej jednego kursu w zakresie zarządzania czasem. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu wykonanych usług- załącznik nr 4 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować przynajmniej: do prowadzenia kursu Organizator usług cateringowych jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie usług cateringowych; do prowadzenia kursu Autoprezentacja w zawodzie sprzedawcy jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie autoprezentacji; do prowadzenia kursu Zarządzanie czasem w pracy biurowej jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden kurs w zakresie zarządzania czasem. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- załącznik nr 5 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty,3)Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do usług wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać; b) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsjaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38- 200 Jasło, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38- 200 Jasło, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.