Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Lublin: Kompleksowa promocja projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego.
Numer ogłoszenia: 153872 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa promocja projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa promocja projektu pn. Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego. Projekt Zintegrowanego Systemu Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie , o którym mowa powyżej zakłada inwestycje w: 1.2. Infrastrukturę -budowa trakcji trolejbusowej - w tym budowa nowych tras dwukierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 25 km, budowa nowych tras jednokierunkowej trakcji trolejbusowej o długości 1,4 km, rozbudowa układu zasilania oraz budowa dziewięciu nowych podstacji zasilających, -budowa/modernizacja ulic i skrzyżowań na których zostaną ustanowione priorytety dla pojazdów komunikacji publicznej oraz zostanie poprowadzona komunikacja trolejbusowa, -budowa zajezdni trolejbusowej przy ul. Grygowej,Pancerniaków. 1.2.Tabor -zakup 70 nowoczesnych trolejbusów, w tym 20 szt. z dodatkowym autonomicznym układem jazdy awaryjnej, w postaci silnika spalinowego, -zakup 100 nowoczesnych autobusów spełniających normę emisji spalin EURO 5 oraz EEV, -zakup 3 wozów technicznych. 1.3.Zarządzanie ruchem -budowa systemu zarządzania ruchem, -budowa systemu zarządzania transportem publicznym. W wyniku realizacji projektu, podniesie się atrakcyjność systemu transportu publicznego w Lublinie. Zużyty i przestarzały tabor zostanie zastąpiony przez nowoczesny, komfortowy i proekologiczny spełniający obowiązujące normy emisji spalin EURO i EEV, co przyczyni się do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń oraz hałasu. Wymieniony tabor będzie odpowiadał na potrzeby wszystkich grup użytkowników, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Część skrzyżowań i ulic, która jest dzisiaj nieprzystosowana do poprowadzenia przez nie komunikacji trolejbusowej, zostanie przebudowana do wymaganych parametrów. Na potrzeby obsługi nowoczesnych trolejbusów, powstanie nowa zajezdnia trolejbusowa. W ramach projektu zostanie wprowadzony System Zarządzania Ruchem, który pozwoli na upłynnienie ruchu w skali miasta, a tym samym spowoduje ograniczenie emisji spalin. 2.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia wg niżej podanego podziału: 2.1. Część I obejmuje: 2.1.1. Zadanie 1: Opracowanie grafiki awersu Karty Bilety Elektronicznego dedykowanej projektowi, 2.1.2. Zadanie 2: Wykonanie ulotki informacyjnej, 2.1.3. Zadanie 3: Przygotowanie, skład i druk wydawnictwa ilustrowanego z rozkładaną mapą obszaru oddziaływania Projektu, 2.1.4. Zadanie 4: Przygotowanie, skład i druk mapy Lublina z naniesionymi obszarami oddziaływania projektu, 2.1.5. Zadanie 5: Plakaty reklamowe: a) z przeznaczeniem do wyklejenia w pojazdach b) z przeznaczeniem do umieszczenia w gablotach przystankowych, 2.1.6. Zadanie 6: Reklama na billboardach, 2.1.7. Zadanie 7: Publikacja w prasie lokalnej i regionalnej reklamy prasowej o tematyce związanej z projektem, 2.2. Część II obejmuje: 2.2.1. Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych , 2.2.2. Zadanie 2: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie kalendarzy , 2.2.3. Zadanie 3: Wykonanie zewnętrznego przenośnego systemu wystawienniczego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla: 3.1. części I stanowi Załącznik nr 8a do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy, 3.2. części II stanowi Załącznik nr 8b do s.i.w.z.- Załącznik nr 1 do umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.97.00.00-4, 72.41.30.00-8, 22.46.20.00-6, 22.14.00.00-3, 22.85.20.00-7, 30.19.97.92-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie warunku określonego w pkt. III.3.2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: 1. realizacją co najmniej 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia- tj. kampanią promocyjną o wartości umowy minimum 130 000,00 zł brutto (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100), której zakres polegał na promocji projektu, w tym: zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów poligraficznych (włączając druk wielkoformatowy) , informacyjnych i reklamowych, - dotyczy części I 2. realizacją co najmniej 2 usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w zakresie wykonania materiałów promocyjnych o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100)- dotyczy części II.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Krasnicka 25, 20-718 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, sekretariat pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany System Miejskiego Transportu Publicznego w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet III. Wojewódzkie ośrodki wzrostu. Działanie: III.1 Systemy miejskiego transportu zbiorowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I obejmuje: 1. Zadanie 1: Opracowanie grafiki awersu Karty Bilety Elektronicznego dedykowanej projektowi; .2. Zadanie 2: Wykonanie ulotki informacyjnej; .3. Zadanie 3: Przygotowanie, skład i druk wydawnictwa ilustrowanego z rozkładaną mapą obszaru oddziaływania Projektu; 4. Zadanie 4: Przygotowanie, skład i druk mapy Lublina z naniesionymi obszarami oddziaływania projektu; 5. Zadanie 5: Plakaty reklamowe: a) z przeznaczeniem do wyklejenia w pojazdach b) z przeznaczeniem do umieszczenia w gablotach przystankowych; 6. Zadanie 6: Reklama na billboardach; 7. Zadanie 7: Publikacja w prasie lokalnej i regionalnej reklamy prasowej o tematyce związanej z projektem;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.41.40-0, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.97.00.00-4, 72.41.30.00-8, 72.41.30.00-8, 22.46.20.00-6, 22.14.00.00-3, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje: Część II obejmuje: 1. Zadanie 1: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych 2. Zadanie 2: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie kalendarzy ; 3. Zadanie 3: Wykonanie zewnętrznego przenośnego systemu wystawienniczego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 30.19.97.92-8, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Rozwój e-usług i informatyzacja Opola Lubelskiego oraz gmin partnerskich drogą do transformacji cyfrowej dotyczący Gminy Stoczek Łukowski
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.