eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mochowo › Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Mochowo: Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo
Numer ogłoszenia: 153349 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107057 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mochowo, , 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2763333, faks 024 2763178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport i dostawa oraz montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych i placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach projektu Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Mochowo wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli, wyposażenia sanitarnego oraz urządzeń na placu zabaw, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Wszelkie działania związane z realizacją projektu muszą uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania): Część I - Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych. Część II - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego. Część III - Zakup i dostawa mebli do sal i szatni, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki i wyposażenia zapewniającego utrzymanie czystości. Część IV - Zakup i dostawa wyposażenia do toalet i kuchni. Część V - Zakup, dostawa i montaż zabawek wielofunkcyjnych i budowli na place zabaw. Rodzaj oraz ilości materiałów i sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Załączniku Nr 2 do SIWZ dla części I - IV oraz w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót dla części V. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach według załącznika. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności wszelkich materiałów, pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego i urządzeń na plac zabaw wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 oraz dokumentacja techniczna i przedmiar robót załączone do niniejszej SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny i urządzenia na plac zabaw muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Miejscem dostaw są łącznie 3 szkoły podstawowe działające na terenie Gminy Mochowo. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który winien być dostarczony do danej szkoły zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 45.00.00.00 - Roboty budowlane 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Poprawa warunków funkcjonowania istniejących oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych z terenu gminy Mochowo współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji pszedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63272,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87853,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82413,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98769,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98769,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa mebli do sal i szatni, wyposażenia wypoczynkowego, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki i wyposażenia zapewniającego utrzymanie czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103432,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115368,45

  • Oferta z najniższą ceną: 115368,45 / Oferta z najwyższą ceną: 132000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do toalet i kuchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50206,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40860,60

  • Oferta z najniższą ceną: 40860,60 / Oferta z najwyższą ceną: 61584,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.