Ogłoszenie z dnia 2008-07-07
Łódź: WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH ORAZ NAPRAW AWARYJNYCH, WYMIANY SZYB CZOŁOWYCH W SAMOCHODACH POCZTY POLSKIEJ
Numer ogłoszenia: 152725 - 2008; data zamieszczenia: 07.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa; adres korespondencyjny: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633 25 81, fax 042 633 08 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH ORAZ NAPRAW AWARYJNYCH, WYMIANY SZYB CZOŁOWYCH W SAMOCHODACH POCZTY POLSKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie przeglądów okresowych oraz napraw awaryjnych, wymiany szyb czołowych, w samochodach Poczty Polskiej. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) tj.: 3.1.dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - co najmniej jedną halą naprawczą z minimum trzema stanowiskami naprawczymi, wykonującą przeglądy okresowe oraz naprawy awaryjne marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do SIWZ, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych napraw zgodnie z zaleceniami producenta oraz wyposażoną w przyrządy do ustawiania geometrii przedniego zawieszenia, znajdującą się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź) - dotyczy części 1; - co najmniej jedną halą naprawczą z minimum trzema stanowiskami naprawczymi, wykonującą naprawy awaryjne marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do niniejszej SIWZ, wyposażoną w przyrządyi narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych napraw zgodnie z zaleceniami producenta oraz wyposażoną w przyrządy do ustawiania geometrii przedniego zawieszenia, znajdującą się w odległości określonej przez Zamawiającego odpowiednio dla każdej części zamówienia, opisanej w II części niniejszej SIWZ - dotyczy części 2, 3, 4, 5, 6; - co najmniej jedną halą naprawczą, wykonującą wymianę szyb czołowych w samochodach marek i typów pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów załączonym do niniejszej SIWZ, na terenie miasta Łodzi, wyposażoną w przyrządy i narzędzia umożliwiające wykonanie zleconych wymian szyb, zgodnie z zaleceniami producenta, znajdującą się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź) - dotyczy części 7; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części niniejszego zamówienia, będącej przedmiotem oferty). 4.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich oddzielnie), 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (odpowiednio dla każdej z części niniejszego zamówienia, będącej przedmiotem oferty). 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt 1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju prowadzenia działalności, a także dokument wskazujący że nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania likwidacyjnego, ani nie ogłoszono upadłości, b. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Z zachowaniem wskazanych powyżej terminów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 1010.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:45, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, pokój 114 (kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki Star - Man wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów okresowych zgodnie z tabelą przeglądów (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) oraz wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach marki Star - Man wg wykazu Zamawiającego (załącznik nr 3 do wzoru umowy dotyczącej części 1 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ). Miejscem wykonywania przeglądów okresowych oraz napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Radomsko..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 2 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Radomsko. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Radomska..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Opoczno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 3 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Opoczno. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 40 km od centrum Opoczna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Wieluń..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 4 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Wieluń. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Wielunia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Kutno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 5 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Kutno. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 20 km od centrum Kutna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łowicz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie napraw awaryjnych zgodnie z tabelą napraw (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 6 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łowicz. Miejscem wykonywania napraw jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 40 km od centrum Łowicza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie wymian szyb czołowych zgodnie z tabelą wymian (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łódź..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wymian szyb czołowych zgodnie z tabelą wymian (załącznik nr 1 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) w samochodach Poczty Polskiej wg wykazu (załącznik nr 2 do wzoru umowy dotyczącej części 7 zamówienia, stanowiącego część III SIWZ) na terenie miasta - Łódź. Miejscem wykonywania wymian szyb czołowych jest siedziba (hala naprawcza) Wykonawcy lub podwykonawcy, znajdująca się w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zlecającego (ul. Obywatelska 121/129, 90-945 Łódź)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.