Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Toruń: Remont ul. Małe Garbary na odcinku od ul. Królowej Jadwigi do ul. Jęczmiennej w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 152491 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Małe Garbary na odcinku od ul. Królowej Jadwigi do ul. Jęczmiennej w Toruniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu obejmuje: jezdnię o powierzchni - 320,50,00 m2, chodniki o powierzchni - 481,40,00 m2 (z płyt kamiennych - 139,40 m2 i z kostki kamiennej - 342,00 m2) ściek z kostki kamiennej rzędowej czerwonej z odzysku 15/17 - 83,40 m2. Nawierzchnię jezdni należy wykonać z kostki kamiennej rzędowej, czerwonej z odzysku 15/17 .Kostkę rzędową należy ułożyć na podsypce z miału kamiennego o grubości 6 cm, warstwie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 21 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm. Chodniki należy wykonać z nowych płyt granitowych o szerokości 100 cmi grubości 8 cm i modułach 50 cm, 60 cm i 70 cm . Płyty należy ułożyć na podsypce z miału kamiennego o grubości 6 cm, warstwie podbudowy z tłucznia kamiennego 0/63 o grubości 15 cm oraz warstwie podsypki piaskowej o grubości 10 cm. Pozostałą część chodnika (zmienna szerokość) należy wykonać z kostki kamiennej, rzędowej 9/11 cm i ułożyć na podsypce z miału kamiennego o grubości 4 cm i pozostałe warstwy jak wyżej. Wszystkie urządzenia obce jak włazy kanałowe, studzienki telekomunikacyjne, zawory gazowe i wodociągowe należy wyregulować, w tym włazy kanałowe i wpusty uliczne na pierścieniach odciążających. Włazy pokryw studzienek telekomunikacyjnych należy wypełnić kostką kamienną. Istniejące kraty na świetlikach piwnicznych przy budynkach należy wymienić.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.250,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przyjmą termin płatności do 30 dni od dnia przekazania faktury. 4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 4 lat. Warunki szczegółowe. 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał co najmniej 2 zadania (dla nawierzchni kamiennych) w strefie będącej pod kontro-lą Konserwatora Zabytków. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dot. kandydata na stanowisko kierownika robót odpowiedzialnego za prowadzenie robót branżowych. Kandydat na wyżej wymienione stanowisko musi posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym oraz powinien przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Sytuacja ekonomiczna Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość, co najmniej 200.000 tysięcy złotych. 4. Potencjał techniczny Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji zamówienia, a w szczególności: a) zagwarantują wykonanie robót z materiału kamiennego pochodzącego ze złoża kamieniołomów z Borowa; b) przedłożą referencje potwierdzone przez Konserwatora Zabytków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do repre-zentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią załącznika Nr 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.1 niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymie-nione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 5. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do niniejszego Rozdziału. Informacje musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.2. niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3 siwz. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca spełniających wymogi określone w pkt. 5.2.4., (Potencjał techniczny) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.4. - oraz: 8. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Formularz oferty) sporządzony według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 9. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót (rozdział IV). 10. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym reje-strze lub ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Miejski Zarzad Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń (pokój nr 9).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa aparatu USG dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Broniewo-Wyrza (nr 090204C)
- Modernizacja schodów zewnętrznych, chodnika i parkingu na miejsca na rowery
- Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Muzealnej.
- Przebudowa DP 3901 na odcinku od miejscowości Ruda, gm. Gidle do granicy województwa łódzkiego
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.