Ogłoszenie z dnia 2007-08-29
Olsztyn: GDDKiA O/Ol-R/Os/411/17/2007 Zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Ostródzie - II postepowanie
Numer ogłoszenia: 152264 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GDDKiA O/Ol-R/Os/411/17/2007 Zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Ostródzie - II postepowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Ostródzie w sezonach 2007/2008 i 2008/2009 -w ilości 160,55 km z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD Ostróda - plac Rejonu Ostróda. Zadanie nr 2 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD - okolice miejscowości Iława, Sampława.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1: 10.000,00 PLN Zadanie Nr 2: 6.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki: 1.Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 2.1.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi doobowiązków, jakie zostaną im powierzone tj.: Wykonawca zatrudnia lub zatrudni osoby do obsługi jednostek - odpowiednią ilość kierowców i operatorów w ilości min. po dwie osoby na jednostkę sprzętową oferowaną do realizacji zadania tj.: Zadanie nr 1 - min. 28 osoby Zadanie nr 2 - min. 18 osoby 2.2.Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt2.1. 3.1 Potencjał techniczny Dysponują bazami sprzętowo-materiałowymi zlokalizowanymi odpowiednio na terenie objętym usługami, tj.: Zadanie nr 1 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD Ostróda - plac Rejonu Ostróda : Wykonawca wyposaża zaplecze socjalne dla kierowców i operatorów we własnym zakresie, będzie miał możliwość (na podstawie umowy użyczenia ) do korzystania z pomieszczeń dla kierowców (z zapleczem socjalnym) i placu postojowego przy Rejonie w Ostródzie w czasie prowadzenia akcji ZUD. Wykonawca zapewnia teren na składowisko mieszanki (plac Wykonawcy), oraz plac postoju pojazdów i sprzętu Zadanie nr 2 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD - okolice miejscowości Iława, Sampława : Wykonawca zabezpiecza zaplecze socjalne dla kierowców i operatorów we własnym zakresie, winien wskazać w ofercie miejsce (Bazę ZUD) postoju pojazdów i sprzętu, składowisko materiałów wraz z zapleczem socjalnym dla kierowców. 3.2.Wykonawca winien posiadać (mieć dostęp) taką liczbę jednostek sprzętu, jaka wynika z ilości łącznie złożonych ofert cenowych. Zadanie nr 1: 2 równiarki,1 ładowarka, 2 solarki, 5 nośników do solarek, 6 nosników do pługów. Zadanie Nr 2: 2 równiarki, 1 ładowarka, 2 solarki, 3 nośniki do splarek, 4 nosniki do pługów. Ocena spełnienia warunków nastapi zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) Wykonawca winien posiadać (mieć dostęp) taką liczbę jednostek sprzętu, jaka wynika z ilości łącznie złożonych ofert cenowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt.1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do niniejszego Rozdziału. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 2.1Informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie (Potencjał kadrowy), na formularzu nr 2 do 2.2 Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu nr 3 2.3 Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy) przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.olsztyn.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej podanej powyżej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Paderewskiego 3 pok. Nr 3 tel. 89 642 71 60 , fax 89 646 32 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe można uzyskać: GDDKiA Rejon w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Paderewskiego 3 tel. 89 642 71 60 , fax 89 646 32 19
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1- Baza Ostróda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD Ostróda - plac Rejonu Ostróda : -droga nr 7 Ostróda - Olsztynek od km 145+ 048 do km 178+ 680 -droga nr 15 Lubawa - Ostróda od km 339+ 944 do km 366+ 025 -droga nr 16 Nowa Wieś - Zawady od km 72+ 827 do km 114+ 208.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0, 90.21.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zanie nr 2- Baza Iław, Sampława.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Zwalczanie śliskości i odśnieżanie Baza ZUD - okolice miejscowości Iława, Sampława : -droga nr 15 Brzozie Lub. - Lubawa od km 312+808 do km 339+944 - droga nr 16 Zawda - Nowa Wieś od km 40+507 do km 72+827.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0, 90.21.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





