Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Piotrków Trybunalski: Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych, piśmienno - biurowych i geodezyjnych w 2009 r. dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Numer ogłoszenia: 15182 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych, piśmienno - biurowych i geodezyjnych w 2009 r. dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wyszczególnienie asortymentowo-ilościowe materiałów biurowych. Segregator A4 80mm z twardej tektury z usztywnioną dolną krawędzią metalowym okuciem z kolorowym grzbietem i wymienną etykietą szt. 1.000 Segregator A4 50mm z twardej tektury z usztywnioną dolną krawędzią metalowym okuciem z kolorowym grzbietem i wymienną etykietą szt. 500 Koperta biała samoprzylepna C6 114 x 162 mm szt. 100.000 Koperta biała samoprzylepna C6 114 x 162 mm z oknem prawym szt. 15.000 Koperta biała samoprzylepna C5 162 x 229 mm szt. 20.000 Koperta biała samoklejąca C4, 229 x 324 mm szt. 10.000 Koperta brązowa samoklejąca B4, 250 x 353 x 40 mm z rozszerzanym bokiem szt. 2.000 Teczka wiązana biała z kartonu min. 275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 10.000 Skoroszyt z zawieszką biały z kartonu min.275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 3.000 Skoroszyt oczkowy biały z kartonu min. 275g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 2.700 Skoroszyt A4 z PCV sztywny, zawieszany do segregatora z przednią okładką przezroczystą, tylną w różnych kolorach ( kolor do wyboru) szt. 2.700 Koszulki na dokumentyA4 foliowe, przezroczyste, otwierane u góry, pasujące do każdego segregatora szt. 10.000 Teczka do podpisu A4 z 10 przegrodami z rozszerzonym grzbietem, oklejana tapetą introligatorską (kolor do wyboru) szt. 10 Blok szkolny A4 50 kartek, krata szt. 100 Blok szkolny A5 100 kartek, krata szt. 100 Brulion A4 szyty, oprawa twarda 96 kart, krata, oklejane kolorową tapetą szt. 200 Zeszyt 32 kart. krata szt. 30 Zeszyt 60 kart. w twardej oprawie, krata szt. 50 Zeszyt 96 kart. w twardej oprawie, krata- oklejany kolorową tapetą szt. 180 Książka kancelaryjna szyta, twarda oprawa oklejana tapetą introligatorską 100 kart. szt. 50 Bloczki samoprzylepne, ok.75 x 75mm, ok. 100 kart szt. 100 Bloczki samoprzylepne, ok.38 x 50mm, ok. 100 kart szt. 45 Rolka faksowa 210mm x 30m szt. 70 Rolka kasowa offsetowa 57mm x 30m szt. 250 Bloczki samoprzylepne, ok.152 x 75 mm, ok. 100 kart szt. 30 Korektor w pisaku szybkoschnący z końcówką metalową, poj.7ml. szt. 100 Korektor w taśmie do korekcji tekstu drukowanego szer.4,2-5mm, dł. 8-9m. szt. 90 Dziurkacz biurowy średni dziurkujący minimum 25 kartek, metalowy lub metalowo-plastikowy z wysuwanym ogranicznikiem formatu szt. 45 Nożyczki 20-25 cm długości ze stali nierdzewnej ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa,(czarna) szt.40 Zszywacz biurowy zszywający minimum 25 kartek na zszywki 24.6, głębokość wsunięcia kartek 55-65mm szt. 50 Zszywki rozm.24.6 (1000 szt.opak) opak. 1.000 Rozszywacz nożycowy do zszywek 24.6 szt. 45 Spinacz owalny metalowy 28mm (100 szt.opak.) opak. 700 Spinacz owalny metalowy 50mm (100 szt .opak.) opak.450 Klej w sztyfcie nietoksyczny, bezbarwny, bezzapachowy, 17-22g szt. 200 Klej biurowy w tubie , biały nietoksyczny, 50ml. szt.70 Taśma klejąca biurowa przezroczysta, 18mm x 20m rolki 200 Taśma pakowa brąz. jednostronnie klejąca, 48mm x ok.50m. rolki 80 Poduszka do stempli 7 x 11 cm w wersji nienasączonej tuszem, metalowa szt.20 Tusz do stempli, 25-28ml. (kolor: czarny, czerwony) szt. 100 Długopis na łańcuszku metalowym z wymiennym wkładem, podstawką przyklejaną do podłoża, długość łańcuszka ok. 1 m. szt. 90 Wkład do długopisu jw. (czarne, nieb) szt. 45 Koperta podłużna biała samoprzylepna DL 110 x 220 mm szt. 5.000 Teczka na gumkę wzdłuż długiego boku, biała z kartonu min.350g m2 z nadrukiem na przedniej stronie szt. 250 Długopis z wymiennym wkładem typu Bejfa lub Corwina z przezroczystym korpusem, grubość linii pisania o,3 mm szt. 1100 II. Wyszczególnienie asortymentowo-ilościowe materiałów papierniczych Papier ksero, A-4 biały, typu POLLUX do kserokopiarek, drukarek atramentowych, laserowych o gramaturze (80g m2 ) ryza 3.450 Papier ksero, A-3 biały, typu POLLUX do kserokopiarek, drukarek atramentowych, laserowych o gramaturze (80g m2 ) ryza 60 Papier komputerowy, biały bez nadruku 240 x 2 x 12 paczki 60 Papier komputerowy, biały bez nadruku 240 x 4 x 12 paczki 10 III. Wyszczególnienie asortymentowo-ilościowe materiałów papierniczo - geodezyjnych. PAPIER STANDARD 90g DO OCE TCS - 500 Rolka 297 mm x 110 m rolka 20 Rolka 420 mm x 110 m rolka 20 Rolka 594 mm x 110 m rolka 20 Rolka 841 mm x 110 m rolka 20 Rolka 914 mm x 110 m rolka 20 PAPIER POWLEKANY 90 g DO OCE TCS- 500 Rolka 610 mm x 45 m rolka 4 Rolka 914 mm x 45 m rolka 4 FOLIA MATOWA (GRUBA) dwustronna matowa - 95 mic Rolka 610 mm x 45 m szt. 2 Rolka 841mm x 45 m szt. 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 5. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)Wykaz wykonanych min. 3 zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie tj. 3 usługi dotyczące dostawy materiałów papierniczych, piśmienno biurowych i geodezyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto - wg załącznika nr 4. b)Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 4. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. 3.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4.Wykaz wykonanych min. 3 zamówień w okresie ostatnich trzech lat przezd dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj. 3 usługi dotyczące dostawy materiałów papierniczych, piśmienno - biurowych i geodezyjnych o wartości nie mniejszej niz 50.000 zł brutto wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5.Referencje potwierdzające należyte wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 4 6.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowę regulującą współpracę tych podmiotów. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 9.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. nr 317.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA CHODNIKÓW WRAZ ZE ZJAZDAMI NA UL. LITEWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. JEROZOLIMSKIEJ DO PL. LITEWSKIEGO)
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa tężni solankowej w parku im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim - zadania "Pit Stop dla aktywnych i Tężnie Trybunalskie - BO 2022"
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.