eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Kraków: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 151823 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe w pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7. Prace remontowe będą obejmować remont pomieszczenia czytelni E-217, wykonanie ścianek działowych w pomieszczeniu policji D-5 i pomieszczeniu biurowym K-605, wykonanie ścianki aluminiowej (podwyższenia) w dwóch punktach informacyjnych na 1 piętrze pawilonu E oraz montaż klimatyzacji w pomieszczeniach E-315 i E-316. Czytelnia akt Prace remontowe polegać będą na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu, usunięciu istniejącej wykładziny dywanowej z podestu oraz montażu wykładziny typu Tarkett, o minimalnych parametrach, m.in.: homogeniczna (jednorodna) wg. EN-649, grubości min 2mm wg EN-428, grupa ścieralności T< lub = 0,08 mm wg EN-660-1, antypoślizgowość klasa DS wg EN-14041. Należy pomalować istniejące grzejniki, uzupełnić brakujące elementy drewniane w obudowie grzejników. Przewiduje się również czyszczenie istniejącej okładziny ściennej z paneli fornirowanych (fornir dębowy) oraz malowanie ścian (powyżej okładziny) i sufitu na kolor biały. Należy zamontować klimatyzację typu Multi-Split, która będzie obsługiwać czytelnię akt. Jedną jednostkę zewnętrzną i dwie jednostki wewnętrzne należy dostosować do wielkości pomieszczenia z możliwością sterowania za pomocą pilota. Pilot zdalnego sterowania powinien umożliwiać włączenie i wyłączenie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb auto regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję swing ustawiania poruszania lamelkami poziomymi. Doboru urządzeń klimatyzacyjnych należy dokonać według następujących danych: - pomieszczenie czytelni o wymiarach 5,87x10,88x2,95m, w którym może przebywać 28 osób, z oknami od strony zachodniej, wschodniej i północnej o wymiarach 100x160cm, 35x160cm ( na całą szerokość ściany wschodniej i zachodniej) 145x265cm na ścianie północnej. Urządzenia klimatyzacyjne mają zapewnić obniżenie temperatury do 230C w skrajnych warunkach termicznych, tj. 32oC na zewnętrz, za oknem w cieniu. Jednostkę zewnętrzną należy zlokalizować na ścianie zachodniej, na poziomie dachu w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 7m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m. Przy montażu należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe, w szczególności przekucia, malowania, łącznie z elektryczną instalacją zasilającą. Czytelnię akt należy wyposażyć w system monitoringu wewnętrznego z możliwością rejestracji zgodnie z poniższym zestawieniem: - Rejestrator cyfrowy 8 kamerowy - ilość 1 sztuka - o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: a) Tryb pracy - (jednoczesne nagrywanie, odtwarzanie, archiwizacja, transmisja sieciowa) b) Kompresja - H.264 c) Jakość zapisu - 4 poziomy (standardowy, średni, dobry, najlepszy) d) Tryb zapisu - harmonogram, alarmy (czujniki, detekcja ruchu), ręczne, ciągle, ciągle + alarmowe e) Wyszukiwanie nagrań - kalendarz, alarmy (czujniki, detekcja ruchu) f) pokrętło JOG - dostępne, g) dysk twardy możliwość podłączenia 1 szt. / 2 szt. h) archiwizacja USB 2.0, sieć komputerowa, DVD-RW i) obsługa dysków SATA j) dedykowana klawiatura - dostępne k) języki standardowe, w tym POLSKI l) ochrona hasłem - wyłączanie urządzenia, wejście do MENU, wyłączenie nagrywania, blokada klawiatury - Monitor 21 cala LCD rozdzielczość 1280x1024 (kompatybilny z urządzeniem rejestrującym jw.) - ilość 2 sztuki. - Dysk twardy 1TB (kompatybilny z urządzeniem rejestrującym jw.) - ilość 1 sztuka. - Klawiatura, tzw. pulpit sterowniczy (dedykowana do obsługi proponowanego wyżej rejestratora) - 1 sztuka. - Kamery - ilość 7 sztuk - zainstalowane na wysięgnikach wewnętrznych (kompatybilne z urządzeniem rejestrującym jw.), o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: a) Kamera stacjonarna kolor 1/3 cala 600 linii, b) Obiektyw kamery zmienna ogniskowa 3-8mm - Szafka wisząca na urządzenie rejestrujące - ilość 1 sztuka. Uwagi: - zaproponowane urządzenie rejestrujące powinno być bezpośrednio sterowane z pulpitu sterowniczego, (jednoczesne przełączanie kamer na monitorach, wybranie podglądu z jednej kamery itp.) - dysk winien być zamontowany w urządzeniu rejestrującym, - kosztorys powinien zawierać dostawę urządzeń do Sądu Okręgowego w Krakowie, zainstalowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie personelu jak użytkować (kompleksowo), - gwarancja producenta 24 miesiące, - dostępność do serwisu niniejszych urządzeń na terenie Polski. Należy wymienić oświetlenie, wykonać instalację elektryczną i komputerową. Zakres prac remontowych znajduje się w dokumentacji technicznej i przedmiarach. Ścianki działowe w pomieszczeniu policji D-5 i pomieszczeniu biurowym K-605 Ścianki działowe należy wykonać z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, wytłumić wełną mineralną do izolacji ścian działowych. Na powstałych ściankach działowych należy zamontować odbojnice ścienne szer. 25cm, na wysokości 75cm. Ściany i sufity pomieszczeń należy wyszpachlować i pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym. Ścianka aluminiowa (podwyższenie) w punktach informacyjnych na 1 piętrze pawilonu E Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa ścianek o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem blachą perforowaną o oczku owalnym, mijanym średnicy 3 mm, grubości 1 mm, w kolorze RAL 7040, zgodnie z ilością i wymiarami podanymi na rysunku stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Ściankę aluminiową, która będzie stanowić podwyższenie istniejącej ścianki, należy zamontować w dwóch punktach informacyjnych zlokalizowanych na 1 piętrze pawilonu E. Pomieszczenia E-315 i E316 W pomieszczeniach E-315 i E-316 należy zamontować niezależne klimatyzatory przenośne, dostosowując do wielkości pomieszczeń z możliwością niezależnego sterowania jednostkami za pomocą pilotów. Pilot zdalnego sterowania powinien umożliwiać włączanie i wyłączanie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb auto regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję swing ustawienia poruszania lamelek poziomych. Doboru urządzeń klimatyzacyjnych należy dokonać według następujących danych: - pomieszczenie E-315 o powierzchni 12 m2 - o wymiarach 4,15 x 2,90 x 2,95m, w którym mogą przebywać 2 osoby, z oknami od strony zachodniej o wymiarach 295x160 cm; - pomieszczenie E-316 o łącznej powierzchni 22 m2 - o wymiarach 4,35 x 2,30 m i 4,30 x 2,80 m w kształcie litery L, w którym mogą przebywać 3 osoby, z oknami od strony wschodniej o wymiarach 295x160 cm, oraz oknem od strony północnej o wymiarach 145 x 270 cm. Wymagania techniczne, jakie powinny spełniać klimatyzatory: - zasilanie 230V, - maksymalne wymiary 480x390x840 mm, - waga do 40kg, - średnica kanału wylotowego 120 -125 mm , - maksymalne natężenie emitowanego hałasu w czasie pracy w skrajnych warunkach termicznych nie wyższe niż 55dB, przy założeniu, że tło otoczenia wynosi 45 dB, - minimalna moc chłodzenia 2,1 kW - według standardu EN-14511 Przy montażu klimatyzatorów należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe w szczególności przekucia, malowania. Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach E-315 i E-316 ma być wykonany w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego, przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozmieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 32.33.30.00 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez zakres niezbędny rozumie się co najmniej 2 roboty remontowe lub budowlane o wartości minimum 45 000 zł każda. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji w/w wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie robót Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - kryterium długości okresu gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, II p. pok. E-232.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, II p. pok. E-232.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.