To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Kraków: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 178069 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151823 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195925, faks 012 6195927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe w pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7. Prace remontowe będą obejmować remont pomieszczenia czytelni E-217, wykonanie ścianek działowych w pomieszczeniu policji D-5 i pomieszczeniu biurowym K-605, wykonanie ścianki aluminiowej (podwyższenia) w dwóch punktach informacyjnych na 1 piętrze pawilonu E oraz montaż klimatyzacji w pomieszczeniach E-315 i E-316. Czytelnia akt Prace remontowe polegać będą na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu, usunięciu istniejącej wykładziny dywanowej z podestu oraz montażu wykładziny typu Tarkett, o minimalnych parametrach, m.in.: homogeniczna (jednorodna) wg. EN-649, grubości min 2mm wg EN-428, grupa ścieralności T< lub = 0,08 mm wg EN-660-1, antypoślizgowość klasa DS wg EN-14041. Należy pomalować istniejące grzejniki, uzupełnić brakujące elementy drewniane w obudowie grzejników. Przewiduje się również czyszczenie istniejącej okładziny ściennej z paneli fornirowanych (fornir dębowy) oraz malowanie ścian (powyżej okładziny) i sufitu na kolor biały. Należy zamontować klimatyzację typu Multi-Split, która będzie obsługiwać czytelnię akt. Jedną jednostkę zewnętrzną i dwie jednostki wewnętrzne należy dostosować do wielkości pomieszczenia z możliwością sterowania za pomocą pilota. Pilot zdalnego sterowania powinien umożliwiać włączenie i wyłączenie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb auto regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję swing ustawiania poruszania lamelkami poziomymi. Doboru urządzeń klimatyzacyjnych należy dokonać według następujących danych: - pomieszczenie czytelni o wymiarach 5,87x10,88x2,95m, w którym może przebywać 28 osób, z oknami od strony zachodniej, wschodniej i północnej o wymiarach 100x160cm, 35x160cm ( na całą szerokość ściany wschodniej i zachodniej) 145x265cm na ścianie północnej. Urządzenia klimatyzacyjne mają zapewnić obniżenie temperatury do 230C w skrajnych warunkach termicznych, tj. 32oC na zewnętrz, za oknem w cieniu. Jednostkę zewnętrzną należy zlokalizować na ścianie zachodniej, na poziomie dachu w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 7m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m. Przy montażu należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe, w szczególności przekucia, malowania, łącznie z elektryczną instalacją zasilającą. Czytelnię akt należy wyposażyć w system monitoringu wewnętrznego z możliwością rejestracji zgodnie z poniższym zestawieniem: - Rejestrator cyfrowy 8 kamerowy - ilość 1 sztuka - o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: a) Tryb pracy - (jednoczesne nagrywanie, odtwarzanie, archiwizacja, transmisja sieciowa) b) Kompresja - H.264 c) Jakość zapisu - 4 poziomy (standardowy, średni, dobry, najlepszy) d) Tryb zapisu - harmonogram, alarmy (czujniki, detekcja ruchu), ręczne, ciągle, ciągle + alarmowe e) Wyszukiwanie nagrań - kalendarz, alarmy (czujniki, detekcja ruchu) f) pokrętło JOG - dostępne, g) dysk twardy możliwość podłączenia 1 szt. / 2 szt. h) archiwizacja USB 2.0, sieć komputerowa, DVD-RW i) obsługa dysków SATA j) dedykowana klawiatura - dostępne k) języki standardowe, w tym POLSKI l) ochrona hasłem - wyłączanie urządzenia, wejście do MENU, wyłączenie nagrywania, blokada klawiatury - Monitor 21 cala LCD rozdzielczość 1280x1024 (kompatybilny z urządzeniem rejestrującym jw.) - ilość 2 sztuki. - Dysk twardy 1TB (kompatybilny z urządzeniem rejestrującym jw.) - ilość 1 sztuka. - Klawiatura, tzw. pulpit sterowniczy (dedykowana do obsługi proponowanego wyżej rejestratora) - 1 sztuka. - Kamery - ilość 7 sztuk - zainstalowane na wysięgnikach wewnętrznych (kompatybilne z urządzeniem rejestrującym jw.), o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: a) Kamera stacjonarna kolor 1/3 cala 600 linii, b) Obiektyw kamery zmienna ogniskowa 3-8mm - Szafka wisząca na urządzenie rejestrujące - ilość 1 sztuka. Uwagi: - zaproponowane urządzenie rejestrujące powinno być bezpośrednio sterowane z pulpitu sterowniczego, (jednoczesne przełączanie kamer na monitorach, wybranie podglądu z jednej kamery itp.) - dysk winien być zamontowany w urządzeniu rejestrującym, - kosztorys powinien zawierać dostawę urządzeń do Sądu Okręgowego w Krakowie, zainstalowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie personelu jak użytkować (kompleksowo), - gwarancja producenta 24 miesiące, - dostępność do serwisu niniejszych urządzeń na terenie Polski. Należy wymienić oświetlenie, wykonać instalację elektryczną i komputerową. Zakres prac remontowych znajduje się w dokumentacji technicznej i przedmiarach. Ścianki działowe w pomieszczeniu policji D-5 i pomieszczeniu biurowym K-605 Ścianki działowe należy wykonać z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym, wytłumić wełną mineralną do izolacji ścian działowych. Na powstałych ściankach działowych należy zamontować odbojnice ścienne szer. 25cm, na wysokości 75cm. Ściany i sufity pomieszczeń należy wyszpachlować i pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym. Ścianka aluminiowa (podwyższenie) w punktach informacyjnych na 1 piętrze pawilonu E Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa ścianek o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem blachą perforowaną o oczku owalnym, mijanym średnicy 3 mm, grubości 1 mm, w kolorze RAL 7040, zgodnie z ilością i wymiarami podanymi na rysunku stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Ściankę aluminiową, która będzie stanowić podwyższenie istniejącej ścianki, należy zamontować w dwóch punktach informacyjnych zlokalizowanych na 1 piętrze pawilonu E. Pomieszczenia E-315 i E316 W pomieszczeniach E-315 i E-316 należy zamontować niezależne klimatyzatory przenośne, dostosowując do wielkości pomieszczeń z możliwością niezależnego sterowania jednostkami za pomocą pilotów. Pilot zdalnego sterowania powinien umożliwiać włączanie i wyłączanie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb auto regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję swing ustawienia poruszania lamelek poziomych. Doboru urządzeń klimatyzacyjnych należy dokonać według następujących danych: - pomieszczenie E-315 o powierzchni 12 m2 - o wymiarach 4,15 x 2,90 x 2,95m, w którym mogą przebywać 2 osoby, z oknami od strony zachodniej o wymiarach 295x160 cm; - pomieszczenie E-316 o łącznej powierzchni 22 m2 - o wymiarach 4,35 x 2,30 m i 4,30 x 2,80 m w kształcie litery L, w którym mogą przebywać 3 osoby, z oknami od strony wschodniej o wymiarach 295x160 cm, oraz oknem od strony północnej o wymiarach 145 x 270 cm. Wymagania techniczne, jakie powinny spełniać klimatyzatory: - zasilanie 230V, - maksymalne wymiary 480x390x840 mm, - waga do 40kg, - średnica kanału wylotowego 120 -125 mm , - maksymalne natężenie emitowanego hałasu w czasie pracy w skrajnych warunkach termicznych nie wyższe niż 55dB, przy założeniu, że tło otoczenia wynosi 45 dB, - minimalna moc chłodzenia 2,1 kW - według standardu EN-14511 Przy montażu klimatyzatorów należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe w szczególności przekucia, malowania. Montaż klimatyzatorów w pomieszczeniach E-315 i E-316 ma być wykonany w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego, przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozmieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Renowacja parkietów w pomieszczeniach pawilonu E i K Prace remontowe polegać będą na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu, łącznie z renowacją listew przyściennych. Cyklinowanie parkietu należy wykonać metodą bezpyłową. Parkiet należy polakierować farbami ekologicznymi, umożliwiającymi realizację prac w jednym pomieszczeniu w ciągu 2 dni. W zakresie wykonawcy jest wyniesienie mebli, zabezpieczenie ścian oraz elementów wyposażenia stałego m.in. lampy, czujki p.poż., wykonanie renowacji parkietu, wniesienie mebli oraz doprowadzenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. Renowacje posadzek w pomieszczeniach pawilonu E, tj. E-214, E-215, E-216, E-219, E-220, E-221, należy przeprowadzić w pierwszej kolejności, tzn. w pierwszych dwóch tygodniach realizacji umowy. Zamawiający może udostępniać równolegle maksymalnie 2 pomieszczenia, jedno w pawilonie E, a drugie w pawilonie K (K-523, K-524, K-525, K-526, K-527, K-528, K-530, K-531, K-611). Remont posadzki w pomieszczeniu K-620 Prace remontowe w pomieszczeniu K-620 będą polegały na demontażu istniejącej posadzki z parkietum, wykonaniu wylewki wyrównującej oraz ułożeniu płytek gresowych łącznie z cokolikiem (płytki gresowe o ścieralności wgłębnej mniejsza niż 130 mm3, klasa antypoślizgowości R10, gatunek 1, typ powierzchni natura). Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powłok malarskich ścian i sufitów przy powstałe przy prowadzeniu prac renowacyjnych muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. Inwestor zwraca uwagę, że część pomieszczeń jest świeżo malowana. Prace głośne uniemożliwiające funkcjonowanie Sądu muszą być prowadzone poza godzinami urzędowania Sądu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 32.33.30.00 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŁOCZNIK ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WOBUD
- Zakład Ogólnobudowlany WOBUD Jarosław Wołocznik, ul. Podgórki 32, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127339,38
Oferta z najniższą ceną: 127339,38 / Oferta z najwyższą ceną: 134000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy aparatu USG w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- NAJEM APARATÓW DO SZTUCZNEGO WSPOMAGANIA WĄTROBY METODĄ ALBUMINOWĄ
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone II.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
więcej: Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.