eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa samochodu osobowego do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kutnie na potrzeby uczestników realizacji projektu Lepsze jutro w ramach aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 poddziałanie 7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-11

Kutno: Dostawa samochodu osobowego do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kutnie na potrzeby uczestników realizacji projektu Lepsze jutro w ramach aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 151106 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krzywoustego 11, 99-301 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-24 355 47 50, faks 0-24 355 47 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kutnie na potrzeby uczestników realizacji projektu Lepsze jutro w ramach aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Ogólna charakterystyka pojazdu: 1) Rok produkcji: 2012, fabrycznie nowy, model aktualnie wytwarzany przez producenta; 2) Typ nadwozia: kombi, przystosowany do przewożenia minimum 5 osób; 3) Drzwi boczne przednie - standardowe; 4) Drzwi tylne lewe i prawe odsuwane z szybą uchylną; 5) Drzwi tylne 2-skrzydłowe ,asymetrycznie dzielone, ogrzewanie tylnej szyby z wycieraczką; 6) Spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy; 7) Mający homologację, wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym; 8) W zakresie emisji spalin, spełniający wymogi - minimum Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC; 9) Nieużywany, technicznie sprawny; B. Parametry i wyposażenie samochodu. Parametry wskazane poniżej należy rozumieć jako minimalne, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych: 1) Silnik: olej napędowy; 2) Pojemność silnika: nie mniejsza niż 1460 cm3; 3) Moc silnika: minimum 90 KM; 4) Manualna skrzynia biegów: minimum 5-cio biegowa; 5) Lakier srebrny metalizowany; 6) Felgi stalowe minimum 15 cali; 7) Układ kierowniczy ze wspomaganiem; 8) Regulacja położenia kierownicy; 9) Poduszki powietrzne boczne i kurtynowe przednie; 10) System ABS; 11) System ESP; 12) Regulator-ogranicznik prędkości; 13) Światła przeciwmgielne; 14) Czujnik wspomagania cofania; 15) Szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy; 16) Gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów; 17) Komputer pokładowy w języku polskim; 18) Klimatyzacja manualna; 19) Filtr przeciwpyłowy; 20) Centralny zamek zamykający wszystkie drzwi sterowany pilotem; 21) Radioodtwarzacz CD z MP3 Bluetooth; 22) Fotel kierowcy z regulacją wysokości; 23) Fotel pasażera regulowany w poziomie; 24) Podłokietnik środkowy ze schowkiem; 25) Tapicerka foteli - materiałowa; 26) Rozkładane oparcie tylnej kanapy - dzielona kanapa; 27) Szyby przyciemniane; 28) Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie; 29) Zestaw dla palących (popielniczka, zapalniczka); 30) Pełnowymiarowe koło zapasowe. Gwarancja: 1) Na elementy mechaniczne: minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów; 2) Na powłoki lakiernicze: minimum 36 miesięcy; 3) Na perforację nadwozia: minimum 72 miesiące. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru samochodu przez obie strony postępowania. Inne postanowienia związane z dostawą samochodu: 1) Odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego po spisaniu protokołu odbioru pojazdu. 2) Samochód powinien wskazywać taki stan baku, aby światło rezerwy nie było zapalone. 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do samochodu komplet dokumentów: karta pojazdu; karta gwarancyjna; instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu tj.: wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim; dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin; inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. Obsługa serwisowa zakupionego samochodu: najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości do 120 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż pięć dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formyły: Spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formyły: Spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formyły: Spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formyły: Spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formyły: Spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega obie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. Niezależnie od okoliczności wymienionych jak wyżej, Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) w cenie pojazdu z oferty; zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy; zmiany siedziby jednej ze stron umowy; zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcpr.powiatkutnowski.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kutnie, 99-301 Kutno ul. Krzywoustego 11, w sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kutnie, 99-301 Kutno ul. Krzywoustego 11, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie wykonane w ramach realizacji Projektu Lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.