eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoDostawa mikrobusa 9-cio miejsc. dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach proj. pn. Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Samopomocy w G³ownie poprzez zakup mikrobusa



Og³oszenie z dnia 2025-11-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mikrobusa 9-cio miejsc. dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach proj. pn. Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Samopomocy w G³ownie poprzez zakup mikrobusa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mikrobusa 9-cio miejsc. dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach proj. pn. Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Samopomocy w G³ownie poprzez zakup mikrobusa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-485e63ae-26fb-4329-bcf7-1a91293a8d9b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00536838

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045578/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa mikrobusa 9-cio miejscowego dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach projektu pn. "Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Pomocy w G³ownie .

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta G³owno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych.
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno reprezentowana przez Burmistrza G³owna z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ownie przy ul. M³ynarskiej 15, 95-015 G³owno. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres podany powy¿ej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych Pani± Magdalenê Kuszmider, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e mail kontakt@iszd.pl, nr. tel. 607770718 lub pisemnie na adres administratora.
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa mikrobusa 9-cio miejscowego dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Samopomocy w G³ownie poprzez zakup mikrobusa” w ramach „Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III” wspó³finansowanego ze ¶rodków PFRON, znak sprawy RI.271.42.2025, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przetwarzane do zakoñczenia celu w zwi±zku, z którym zosta³y pozyskane a po tym czasie bêd± przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa w zgodzie ustaw± z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku wymienionego celu przetwarzania okres przechowywania wynosi 5 lat (kategoria archiwalna B5), a dla umów w sprawie zamówieñ publicznych przez okres 10 lat (kategoria archiwalna B10).
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przys³uguj± Pañstwu uprawnienia:
− dostêpu do tre¶ci danych (zgodnie z art. 15 RODO);
− sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO);
− usuniêcia danych (zgodnie z art. 17 RODO);
− ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO)

9) Zgodnie z art. 77 RODO przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa UODO, je¿eli uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych narusza obowi±zuj±ce przepisy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit. c, RODO w wiêkszo¶ci przypadków nie jest mo¿liwa realizacja prawa do usuniêcia danych czy prawa do ograniczenia przetwarzania, chyba ¿e dane przetwarzane s± bez prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.42.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrobusa 9-cio miejscowego dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych w ¦rodowiskowym Domu Samopomocy w G³ownie poprzez zakup mikrobusa” w ramach „Programu wyrównania ró¿nic miêdzy regionami III” wspó³finansowanego ze ¶rodków PFRON:
1. Samochód osobowy – mikrobus, który w wersji standardowej jest pojazdem 9 (8+1) miejscowym, z kierownic± po lewej stronie, przystosowanym do przewozu osób niepe³nosprawnych, w tym co najmniej 1 miejsce dostosowane do przewozu osób niepe³nosprawnych poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich, wyposa¿ony w m.in. najazdy do transportu wózka inwalidzkiego do wnêtrza pojazdu.
2. Pojazd niezarejestrowany, fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie.
Nie dopuszcza siê dostawy pojazdu powystawowego, testowego itp.
3. Pojazd musi byæ wyposa¿ony we wszystkie elementy wymagane przez Zamawiaj±cego w procesie monta¿u fabrycznego lub w autoryzowanym serwisie, przed sprzeda¿± pojazdu.
4. Pojazd nie mo¿e posiadaæ jakichkolwiek nadruków, czy te¿ informacji reklamowych.
5. Pojazd zostanie dostarczony w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy.
6. Pojazd i jego wyposa¿enie musi spe³niaæ wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1251 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, a tak¿e innych przepisów obowi±zuj±cego prawa polskiego i unijnego.
7. Pojazd musi posiadaæ niezbêdne dokumenty pozwalaj±ce na rejestracjê i eksploatacjê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami i normami, a zastosowane materia³y i wyposa¿enie musz± posiadaæ odpowiednie certyfikaty.
8. Pojazd musi posiadaæ aktualne ¶wiadectwo homologacji dla pojazdów do przewozu osób niepe³nosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ, potwierdzaj±ce ¿e spe³nia on wszystkie niezbêdne wymagania techniczne i normy bezpieczeñstwa okre¶lone w przepisach.
9. Odbiór pojazdu nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego. Obowi±zek zabezpieczenia samochodu do momentu jego odbioru przez Zamawiaj±cego le¿y po stronie Wykonawcy.
10. Przy przekazaniu pojazdu Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu:
1) ¶wiadectwo homologacji pojazdu;
2) wszystkie dokumenty wymagane prawem niezbêdne do ubezpieczenia i rejestracji pojazdu;
3) kartê gwarancyjn± i ksi±¿kê serwisow± pojazdu, ze szczegó³owymi warunkami gwarancji i serwisu;
4) instrukcjê obs³ugi, wyposa¿enia i konserwacji pojazdu;
5) atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególno¶ci po¶wiadczaj±ce spe³nienie norm ¶rodowiskowych;
6) komplety kluczyków, pilotów lub innych narzêdzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchomienia lub zabezpieczenia pojazdu;
7) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych uprawnionych do wykonywania przegl±dów i napraw pojazdu w okresie gwarancyjnym.
11. Wszystkie dokumenty dotycz±ce pojazdu musz± byæ w jêzyku polskim.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do swz.

CPV
34110000-1 Samochody osobowe
34114400-3 Minibusy
34114300-2 Samochody opieki socjalnej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114400-3 - Minibusy

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poni¿ej.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny, gdzie 1%=1pkt:



Lp. Nazwa kryterium Waga % (maksymalna liczba punktów)
1 Cena oferty brutto (C), zwana te¿ „Cen±” 90% (90 pkt)
2 Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)(G) 10% (10 pkt)

3. Sposób oceny w ramach kryteriów oceny ofert
1) Sposób oceny w kryterium „Cena” (C), w kryterium Cena: punkty zostan± przyznane wg. nastêpuj±cego wzoru:

C = Cmin/Co x 100 x 90%, gdzie:

C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
90% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”

Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Cena” obliczona zostanie ustalona przez podzielenie najni¿szej ceny brutto ze z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 90%.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium „Cena” otrzyma 90 punktów.

2) Sposób oceny w kryterium „Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)” (G).

W kryterium „Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)” (G), Zamawiaj±cy dokona oceny na podstawie deklaracji Wykonawcy, dotycz±cej okresu gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów), z³o¿onej w wype³nionym „Formularzu oferty”.
Minimalny okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów) nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce od daty odbioru przedmiotu umowy. Zamawiaj±cy przyzna dodatkowe punkty za zaoferowanie gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów) - wg nastêpuj±cej formu³y:
- 5.00 pkt za zaoferowanie co najmniej 36 miesiêcznego okresu gwarancji, a krótszego ni¿ 48 miesiêcy;
- 10,00 pkt za zaoferowanie co najmniej 48 miesiêcznego okresu gwarancji.

Uwagi:
- Je¶li Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów) krótszy ni¿ 24 miesi±ce, oferta takiego Wykonawcy bêdzie podlegaæ odrzuceniu;

- Ww. kryterium oceny ofert dotyczy gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów). Minimalne okresy gwarancji na pozosta³e elementy, wymagane przez Zamawiaj±cego, wymienione w opisie przedmiotu zamówienia nie ulegaj± zmianie.

- W ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach.

Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)” wynosi maksymalnie 10,00 pkt.

4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
8. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
warunek dotycz±cy niezbêdnego do¶wiadczenia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem by³a dostawa mikrobusu, a warto¶æ co najmniej jednego z tych zamówieñ nie by³a ni¿sza ni¿ 150 000,00 z³ brutto.

Uwagi:
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ zakres i warto¶æ wykonanych dostaw.
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu dostaw, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.

2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³, o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotu trzeciego, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie równie¿ ¿±da³ ww. o¶wiadczenia dotycz±cego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ podmiotowego ¶rodka dowodowego - Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± opisu zaoferowanego sprzêtu i wyposa¿enia, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do swz, pn. „Opis zaoferowanego pojazdu”
2. Z³o¿enie lub uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
Je¿eli wykonawca wraz z ofert± nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one wraz z ofert± przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Je¿eli przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± w innym jêzyku ni¿ polski, wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ te ¶rodki dowodowe wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

„Opis zaoferowanego pojazdu”

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, je¿eli zosta³a zawarta.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 UOBN, natomiast spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e warunek okre¶lony w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4 musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w Rozdziale XVII SWZ w sposób i trybie tam okre¶lonym.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ).
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie przepisów art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy dotycz±cych:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku okoliczno¶ci obiektywnych, niezale¿nych od stron i niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy,
a uniemo¿liwiaj±cych jej realizacjê w pierwotnym terminie; w takim wypadku termin realizacji umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o okres wystêpowania okoliczno¶ci, o których mowa w zdaniu poprzednim;
2) zmiany towaru oferowanego na inny towar; zmiana mo¿e byæ dokonana je¿eli towar okre¶lony w Ofercie Wykonawcy przesta³ byæ dostêpny na rynku, np. producent zaprzesta³ jego produkcji lub wstrzyma³ jego produkcjê, co zostanie stosownie udokumentowane.
W takim wypadku Zamawiaj±cy dopuszcza dostawê innego towaru, pod warunkiem,
¿e dostarczony towar bêdzie spe³nia³ wymagania okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia i bêdzie posiada³ parametry nie gorsze ni¿ towar okre¶lony w Ofercie Wykonawcy oraz zostanie dostarczony w cenie zawartej w ofercie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oferty brutto (C), zwana te¿ „Cen±”
Okres gwarancji na podzespo³y mechaniczne (bez limitu kilometrów)(G)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.