Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Prusice: II przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro netto na:
Przewozy szkolne na rok szkolny 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 obejmujące dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Prusice i ze szkół do miejsca zamieszkania, wraz z dzierżawą autobusu szkolnego marki JELCZ
Numer ogłoszenia: 151072 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax 071 3126229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prusice.iap.pl, www.bip.prusice.iap.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro netto na: Przewozy szkolne na rok szkolny 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 obejmujące dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Prusice i ze szkół do miejsca zamieszkania, wraz z dzierżawą autobusu szkolnego marki JELCZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Ogólne cechy przedmiotu zamówienia: 1.1.1przewozy szkolne obejmują dowozy dzieci z punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania, do wskazanej szkoły gminnej w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011. Warunkiem realizacji powyższego zamówienia przez Wykonawcę jest wcześniejsze przyjęcie od Zamawiającego w dzierżawę autobusu szkolnego; 1.1.2przedmiotem dzierżawy jest autobus szkolny marki Jelcz typ L090M/S o pojemności silnika 4580 cm 3, kolor pomarańczowy, liczba miejsc siedzących 42 + 1 dla kierowcy, oraz 1 miejsce na wózek inwalidzki; 1.1.3celem dzierżawy (używania) przez Wykonawcę autobusu szkolnego, którego właścicielem jest Gmina Prusice, jest realizowanie dowozów na jednej z tras wskazanych przez Zamawiającego; 1.1.4szczegóły dzierżawy (używania) przedmiotowego autobusu zostaną określone w stosownej umowie, umowa dzierżawy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 1.1.5wykaz tras wraz z dziennymi przebiegami kilometrów oraz ilością osób objętych dowozem stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 1.1.6całość usługi może być realizowana tylko przez jednego Wykonawcę; 1.1.7dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd po zakończeniu nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego; 1.1.8obsługa dowozów winna być wykonywana przez pojazdy odpowiednie do realizacji przewozów szkolnych, oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z późn. zm.), który brzmi: Art. 57. 1. Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego.; 1.1.9opiekę nad dziećmi w czasie przewozu sprawować będzie co najmniej 1 opiekun w każdym z autobusów, zatrudniony przez Wykonawcę; 1.1.10Wykonawca wykona w okresie jednego miesiąca dodatkowo 1500 kilometrów na obsługę wycieczek szkolnych, zawodów oraz innych przedsięwzięć organizowanych przez szkoły z terenu Gminy Prusice, obsługiwanych poza harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ w czasie trwania umowy, bez roszczenia dodatkowych opłat za tą usługę; 1.1.11Wykonawca zabezpieczy co najmniej pięć pojazdów na obsługę regularnych tras oraz na obsługę wycieczek szkolnych (w liczbę pojazdów wliczony jest dzierżawiony autobus szkolny od Zamawiającego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (co najmniej 5 pojazdów, z aktualnym przeglądem technicznym, przeznaczone do realizacji przewozów szkolnych, oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108 poz. 908 z późn. zm.), który brzmi: Art. 57. 1. Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego.). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.1 i 7.4 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę: 1.1.1oświadczenia mówiącego o tym, że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku muszą złożyć wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną); 1.1.2kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów którymi realizowane będą dowozy wraz ze zdjęciami pojazdów (zdjęcia z przodu i z tyłu, na których widoczne będą tablice rejestracyjne oraz tablice barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej) (załącznik nr 6 do oferty). 1.2.W zakresie warunków wskazanych w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1.2.1aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę (załącznik nr 4 do oferty), Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W/W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 1.2.2aktualną decyzję o przyznaniu licencji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób (załącznik nr 5 do oferty); 1.2.3wykaz zamówień z ostatnich trzech lat (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z referencjami do 5 zamówień, jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5. a)jeżeli Wykonawca rozpoczął działalność w ciągu trzech ostatnich lat, opisze w w/w załączniku zaistniałą sytuację; przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych do tej pory wraz z referencjami do 5 zamówień jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5; w przypadku braku zrealizowanych zamówień odpowiednio uzasadni ich brak.. b)jeżeli Wykonawca działał pod inną nazwą lub w innej formie organizacyjno - prawnej w ciągu trzech ostatnich lat, przedstawi wykaz zamówień zrealizowanych w trzech ostatnich latach w poprzedniej formie lub pod poprzednia nazwą, wraz z referencjami do 5 zamówień, jeśli było ich więcej niż 5, do wszystkich jeżeli było ich mniej niż 5. 1.3.W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.4.W przypadku Wykonawców zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej, 1.5.W przypadku Wykonawców występujących jako konsorcjum, należy dołączyć następujące dokumenty: 1.5.1kopię umowy stwierdzającej założenie takiej formy organizacyjnej (w umowie powinien znaleźć się zapis o powołaniu tzw. Lidera - pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum. Umowa musi określać ze szczególnym uwzględnieniem ustalenia wszystkich uczestników konsorcjum co do celu i zakresu uprawnień danych Liderowi - pełnomocnikowi); 1.5.2oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, w razie pełnienia czynności przekraczających zwykły zarząd, lider konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczególnego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności; 1.5.3Lider - pełnomocnik konsorcjum składa ofertę (załączniki od 1 do 5 oraz dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 8.5; 1.5.4dla każdego z członków konsorcjum z osobny załącznik nr 2, oraz oświadczenie każdego z członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania. UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową. 1.6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: 1.6.1nie otwarto jego likwidacji; 1.6.2nie ogłoszono upadłości; 1.6.3nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt. 8.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w obcym języku, Wykonawcy zobowiązani są załączyć tłumaczenia tekstów na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innych czynności przez osobę lub osoby nie uwidocznione w odpisie z rejestru przedsiębiorców przy KRS dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w przypadku innej formy prawnej, należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.2.2 i 8.2.3 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl zakładka URZĄD/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach Rynek 1-Ratusz, pokój nr 11, 55-110 Prusice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach Rynek 1-Ratusz, pokój nr 11, 55-110 Prusice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wietrzychowicach w 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





