To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-31
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 150778 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111568 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów lub równoważnych oraz odbiór wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie zleceń składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Otrzymanie zlecenia należy potwierdzić telefonicznie, faksem bądź za pomocą poczty elektronicznej. Każdorazowe zamówienie materiałów eksploatacyjnych powinno być zrealizowane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:30. Wykonawca będzie realizować dostawy materiałów własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczane materiały eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru. Zamawiający zastrzega sobie, że planowana wielkość zamówienia ujęta w SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym zakresie. Podane w poszczególnych pozycjach tabeli (załącznik nr 2 do SIWZ) ilości materiałów eksploatacyjnych stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane bądź zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz całkowita wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty. Zamówienie przez Zamawiającego towaru w ilości mniejszej niż określona w załączniku nr 2 do SIWZ nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. Puste pojemniki po zużytych materiałach, Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów ani odpowiedzialności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIURO GRUPA DOLNY ŚLĄSK Sylwia Kwoczała, ul. Lwowska 32/5, Oleśnica, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65573,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69418,60
Oferta z najniższą ceną: 54980,52 / Oferta z najwyższą ceną: 77468,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 51/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- Budowa instalacji oświetlenia awaryjnego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na parkingu Sądu Rejonowego w Skierniewicach.
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, kodów i opasek termicznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- Zakup z dostawą tonerów, tuszy oraz materiałów ekploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 "
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.